Corrie
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Missf
Geen idee hoe het komt.
Lekker hoor dat je op een mooi bf blijft.
Succes met je voorbereiding!
Als alles goed is, kom ik kijken!!

echt super knap wat je al voor mekaar hebt gebokst
succes verder topper.
Alle apparatuur gebruikt is van Technogym (is ong. twee zo zwaar als Panatta bij Kneet), dus weet niet precies wat de gewichten zijn bij Panatta dan, maar triceps lijkt heel licht (6,25) maar voelt als 15kg bij Panatta..
Vaker zijn het ook lbs ipv kilo's,denk dat het hier wel het geval is aangezien je ongeveer op de helft vant gewicht uitkomt.
kan zijn, maar de instructeurs daar geven aan dat het kilo's zijn.. Ik ga gewoon van de gewichten bij Kneet uit, omdat ik daar toch het meeste train..
Ik heb begrepen dat het ook verschil uit maakt in hoeveel catrollen eraanzitten en hoeken etc..

Gaan we zeker even doen!!leuk, gezellig.. kunnen we weer gezellig bijkletsen..

Nog 5 weken tot de wedstrijd??
KNALLUH!!!!!!!
ik krijg ook weer zin in de wedstrijdvoorbereiding voor de YBF als ik dit allemaal lees/zie![]()
![]()

Ik was echt lijkwit aan het einde van de KT.. was erg blij dat ik mijn routine voor de training geoefend heb..

.. 
Zo weer een (bijna) kotstraining achter de rug..Ik was echt lijkwit aan het einde van de KT.. was erg blij dat ik mijn routine voor de training geoefend heb..
na de routine heb ik buik en kuiten gedaan voor mijn cardio:
crunch (rug raakt bankje) met ondersteunend plateau (voeten onder rol)
3x20x10(schijf)
in superset met
crunch (rug is los van het bankje, je hangt los) met ondersteunend plateau (voeten onder rol)
3x10xBW (deze was nieuw voor mij en verdomde zwaar)![]()
zittend kuitheffen
4x20x20 (binnen/buiten/binnen/buiten)
2min rust
4x20x20 (recht)
hangend beenheffen (goede crunch bovenin maken)
4x15xBW
in superset met
steunend beenheffen met dumbbell
15x5kg
15x4kg
15x3kg
30xBW
Als grand final cable crunch zonder pauze, gewicht wisselen en door!!![]()
20x40
20x45
20x50
20x55
30x45
40x40
allemaal recht
cardio hardlopen 20min
min1-2 van 6-8km/hr
min3 9km/hr
min4 10km/hr
min5 11km/hr
min6 12km/hr
min7 13km/hr
min8 10km/hr
min9 11km/hr
min10 12km/hr
min11 13km/hr
min12 12km/hr
min13 11km/hr
min14 10km/hr
min15-20 9-4km/hr
voelde mijn kuiten erg nu en ik moest nog benen doen.. na oefening 3 met benen in de Smith machine dacht ik al bijna gestrekt te gaan, maar dan kom je net op tijd weer tot jezelf in de wisseling met je partner dat het dan toch weer lukt om de oefeningen af te maken.. maar ik heb echt niemand in mijn omgeving gezien, was puur met mezelf bezig om me voor te bereiden op kracht in mijn benen eruit persen en nog steeds de techniek goed uit te voeren.. Anja ging diep bij me, heel diep! letterlijk en figuurlijk.. Heerlijk, geen medelijden, alleen resultaat!!!!![]()
Voel me weer zeer voldaan..
Ook nu geen risico genomen door gelijk op de fiets te stappen, maar heel rustig mijn eten daar op te eten en met mijn maatje weer eens bijkletsen, was ook alweer een tijdje geleden he DavyO..
Vanaf juni gaan we er samen weer tegenaan voor de YBF2007![]()
, het was zeker gezellig om weer even bij te kletsen was alweer een tijdje geleden. Ik ben weer helemaal op de hoogte van de gang van zaken
, daarnaast volg ik natuurlijk je logboek
, ik heb er al weer zin in. Dit jaar moet het beter en daar gaan we helemaal voor 
Vanaf Juni gaan we weer knallen maatje, ik heb er al weer zin in. Dit jaar moet het beter en daar gaan we helemaal voor
![]()
..Uiteraard, de Cup met de grote oren daar ga ik voor..