XXL Nutrition

MissF's achtergrondverhaal en logboek

@Missf
Geen idee hoe het komt.

Lekker hoor dat je op een mooi bf blijft.
Succes met je voorbereiding!
Als alles goed is, kom ik kijken!!

re

echt super knap wat je al voor mekaar hebt gebokst
succes verder topper.

• Topic Starter Topic Starter
Alle apparatuur gebruikt is van Technogym (is ong. twee zo zwaar als Panatta bij Kneet), dus weet niet precies wat de gewichten zijn bij Panatta dan, maar triceps lijkt heel licht (6,25) maar voelt als 15kg bij Panatta..

Vaker zijn het ook lbs ipv kilo's,denk dat het hier wel het geval is aangezien je ongeveer op de helft vant gewicht uitkomt.

Vaker zijn het ook lbs ipv kilo's,denk dat het hier wel het geval is aangezien je ongeveer op de helft vant gewicht uitkomt.

kan zijn, maar de instructeurs daar geven aan dat het kilo's zijn.. Ik ga gewoon van de gewichten bij Kneet uit, omdat ik daar toch het meeste train..

Ik heb begrepen dat het ook verschil uit maakt in hoeveel catrollen eraanzitten en hoeken etc..

kan zijn, maar de instructeurs daar geven aan dat het kilo's zijn.. Ik ga gewoon van de gewichten bij Kneet uit, omdat ik daar toch het meeste train..

Ik heb begrepen dat het ook verschil uit maakt in hoeveel catrollen eraanzitten en hoeken etc..

Ja dat is ook zo,hoe meer katrollen hoe makkelijker het je afgaat!!Als de instucteurs dit al aangeven zal het wel degelijk daaraan liggen.

Vanavond een heel goed gevoel overgehouden van mijn training..

Voor de cardio heb ik in een redelijk hoog tempo en combinatie van buik, billen en kuiten gedaan, maar heel veel focus gelegd op de techniek.. Spier echt diep pakken door een seconde vast te houden.. Dit merkte ik met het oefenen van de routine.. regelmatig krampen.. heb net magnesium genomen..

buik:
hangend beenheffen met total crunch
4x15xBW
leunend beenheffen met dumbbell
20x3
18x4
15x5
30xBW
cable crunch
25x40
25x45
25x50
25x55
15x45 (schuin, per kant)
15x50 (schuin, per kant)

kuiten:
liggend heffen
4x20x140 (20 aan elke kant+BW+bankje)
zittend heffen
4x20x25

billen:
abductor recht/voor:
20/20x45
20/20x50
15/15x50
15/15x55

cardio hardlopen 25min
min1-5 van 3-8km/hr
min6 9km/hr
min7 10km/hr
min8-9 11km/hr
min10-13 12km/hr
min14 9km/hr
min15 10km/hr
min16-17 11km/hr
min18-20 12km/hr
min21-25 van 10-3km/hr

De KT met Anja was heerlijk.. Schouders en biceps.. helemaal vol zaten ze.. :D :) :D

Even een break na afloop om een shake en mijn maaltijd van rijst/eiwitten en ananas weg te werken en Anja ook even tot bedaren te komen, zij ging ook helemaal los.. Erg motiverend om te zien!!
De routine begint vorm te krijgen.. het is echt een uitdaging, we zijn beide perfectionisten, dus dat komt uiteindelijk echt wel goed..

IK HEB ER ZOVEEL ZIN IN!!!!!! :thumbs: :D :thumbs:

Laatst bewerkt:
GRUWELIJK!!!!! :D

Ja gaat lekker maatje, ik zag Anja en jou ff bezig met armen :thumbup: :D

Zo vanavond was weer heftig, gisteren billen maar 1 oefening, was w-up voor vanavond.. :)

billen:
abductor recht/voor
4x50/50x35kg
in supersT met
Roemeense deadlift met dumbbells
4x25x12kg (elke hand)

cardio crosstrainer hr gem 150bpm 25min
min1-5 van L5-8
min6-8 L9
min9-11 L10
min12-14 L11
min15-16 L9
min17-18 L10
min19-20 L11
min21-25 L10-5

Training met Anja en Stacey was heftig en mijn rug ziet er echt goed uit.. Is 1 zo'n goede spiegel met licht bij Kneet waar het gewoon heerlijk is om naar jezelf wil kijken ;) :thumbs:

Normaal na eten naar huis, maar nu is het noodzaak nog aan mijn routine in de zaal te oefenen, dus nog een 20min even ertegenaan.. Allemaal voor een goed doel..

Eten bereiden en bed opzoeken.. dit is tot aan de wedstrijd waarschijnlijk waar het om zal draaien op de dag.. opstaan, rekken/stretchen (spieren lang houden), met OV naar werk (om toch iets meer rust te pakken), bureaubaantje tot 17.00, eten voorbereiden, naar Kneet voor de combinaties billen,kuit,buik en cardio, KT met Anja, routine/poses, even op DBB posten, eten afmaken en slapen... :)

Nog 5 weken tot de wedstrijd??

KNALLUH!!!!!!! :D

ik krijg ook weer zin in de wedstrijdvoorbereiding voor de YBF als ik dit allemaal lees/zie :) :cool:

Ik heb je niet zo vaak over werk enz, tis een kantoorbaan, dus niet zoveel spannends.. maar dan nu toch voor mezelf weer een stap gezet..

Gisteren een intern solicitatiegesprek gehad.. Ik hoor dinsdag pas of ik aangenomen ben op nieuwe kantoor (dichter bij huis en groter->meer ontwikkelingsmogelijkheden) of evt in aanmerking kom voor 2e gesprek.. Mijn gevoel was goed, ik had het gevoel dat we wel redelijk op 1 lijn zaten.. maar je weet het niet.. we wachten af..

Vandaag hopelijk een rustige dag, heb niet zoveel zin.. kijk uit naar het weekend..

Zaterdag met de trein naar Roosendaal om te kijken op de kwartaallaunch van Les Mills, want tja is mijn rustdag, dus actief meedoen, gaat niet lukken.. Na afloop komt mijn moeder me halen van het station met de auto en gaan we langs de Pizzahut voor me junkmaaltijd..

Zo weer een (bijna) kotstraining achter de rug.. :barf: Ik was echt lijkwit aan het einde van de KT.. was erg blij dat ik mijn routine voor de training geoefend heb..

na de routine heb ik buik en kuiten gedaan voor mijn cardio:

crunch (rug raakt bankje) met ondersteunend plateau (voeten onder rol)
3x20x10(schijf)
in superset met
crunch (rug is los van het bankje, je hangt los) met ondersteunend plateau (voeten onder rol)
3x10xBW (deze was nieuw voor mij en verdomde zwaar) :eek:

zittend kuitheffen
4x20x20 (binnen/buiten/binnen/buiten)
2min rust
4x20x20 (recht)

hangend beenheffen (goede crunch bovenin maken)
4x15xBW
in superset met
steunend beenheffen met dumbbell
15x5kg
15x4kg
15x3kg
30xBW

Als grand final cable crunch zonder pauze, gewicht wisselen en door!! :D :D
20x40
20x45
20x50
20x55
30x45
40x40
allemaal recht

cardio hardlopen 20min
min1-2 van 6-8km/hr
min3 9km/hr
min4 10km/hr
min5 11km/hr
min6 12km/hr
min7 13km/hr
min8 10km/hr
min9 11km/hr
min10 12km/hr
min11 13km/hr
min12 12km/hr
min13 11km/hr
min14 10km/hr
min15-20 9-4km/hr

voelde mijn kuiten erg nu en ik moest nog benen doen.. na oefening 3 met benen in de Smith machine dacht ik al bijna gestrekt te gaan, maar dan kom je net op tijd weer tot jezelf in de wisseling met je partner dat het dan toch weer lukt om de oefeningen af te maken.. maar ik heb echt niemand in mijn omgeving gezien, was puur met mezelf bezig om me voor te bereiden op kracht in mijn benen eruit persen en nog steeds de techniek goed uit te voeren.. Anja ging diep bij me, heel diep! letterlijk en figuurlijk.. Heerlijk, geen medelijden, alleen resultaat!!!! :thumbs: :thumbs: Voel me weer zeer voldaan..

Ook nu geen risico genomen door gelijk op de fiets te stappen, maar heel rustig mijn eten daar op te eten en met mijn maatje weer eens bijkletsen, was ook alweer een tijdje geleden he DavyO :D..

Vanaf juni gaan we er samen weer tegenaan voor de YBF2007 :lifter:

Zo weer een (bijna) kotstraining achter de rug.. :barf: Ik was echt lijkwit aan het einde van de KT.. was erg blij dat ik mijn routine voor de training geoefend heb..

na de routine heb ik buik en kuiten gedaan voor mijn cardio:

crunch (rug raakt bankje) met ondersteunend plateau (voeten onder rol)
3x20x10(schijf)
in superset met
crunch (rug is los van het bankje, je hangt los) met ondersteunend plateau (voeten onder rol)
3x10xBW (deze was nieuw voor mij en verdomde zwaar) :eek:

zittend kuitheffen
4x20x20 (binnen/buiten/binnen/buiten)
2min rust
4x20x20 (recht)

hangend beenheffen (goede crunch bovenin maken)
4x15xBW
in superset met
steunend beenheffen met dumbbell
15x5kg
15x4kg
15x3kg
30xBW

Als grand final cable crunch zonder pauze, gewicht wisselen en door!! :D :D
20x40
20x45
20x50
20x55
30x45
40x40
allemaal recht

cardio hardlopen 20min
min1-2 van 6-8km/hr
min3 9km/hr
min4 10km/hr
min5 11km/hr
min6 12km/hr
min7 13km/hr
min8 10km/hr
min9 11km/hr
min10 12km/hr
min11 13km/hr
min12 12km/hr
min13 11km/hr
min14 10km/hr
min15-20 9-4km/hr

voelde mijn kuiten erg nu en ik moest nog benen doen.. na oefening 3 met benen in de Smith machine dacht ik al bijna gestrekt te gaan, maar dan kom je net op tijd weer tot jezelf in de wisseling met je partner dat het dan toch weer lukt om de oefeningen af te maken.. maar ik heb echt niemand in mijn omgeving gezien, was puur met mezelf bezig om me voor te bereiden op kracht in mijn benen eruit persen en nog steeds de techniek goed uit te voeren.. Anja ging diep bij me, heel diep! letterlijk en figuurlijk.. Heerlijk, geen medelijden, alleen resultaat!!!! :thumbs: :thumbs: Voel me weer zeer voldaan..

Ook nu geen risico genomen door gelijk op de fiets te stappen, maar heel rustig mijn eten daar op te eten en met mijn maatje weer eens bijkletsen, was ook alweer een tijdje geleden he DavyO :D..

Vanaf juni gaan we er samen weer tegenaan voor de YBF2007 :lifter:

Je zag inderdaad wat bleekjes maatje :D , het was zeker gezellig om weer even bij te kletsen was alweer een tijdje geleden. Ik ben weer helemaal op de hoogte van de gang van zaken :cool: , daarnaast volg ik natuurlijk je logboek :thumbup:

Vanaf Juni gaan we weer knallen maatje :wl:, ik heb er al weer zin in. Dit jaar moet het beter en daar gaan we helemaal voor :)

Uiteraard gaan jullie ervoor! Als ik die trainingen van jullie lees :thumbs: dan verdienen jullie de prijzen hoor!

Succes!

Terug
Naar boven