XXL Nutrition

MissF's achtergrondverhaal en logboek

Idd, benen training, wil mij ook wel eens overkomen dat ik dan sterretjes zie, of even zwart en dan zit ik niet op een strikt dieet. Vind het vaak mentaal ook zwaar, kan om de een of andere reden heel erg veel van je vragen. Al squat ik graag, er zitten keren tussen dat ik mezelf echt even onder die bar moet praten.

Lekker laat heb je het gemaakt.. en nu weer op zie ik ;)

Jammer van die meting, maar hoe je je voelt is ook erg belangrijk en wie weet is het volgende week opeens 'gedropt'. Zeker omdat je normaal toch snel reageerd op veranderingen in dieet?

Apfelstrudel, mmm. En of het maal heerlijk is, da weet ik nog niet. We zullen zien.

• Topic Starter Topic Starter
vertrouw op je kookkunsten.. zag je maal vorige keer, beetje well-done, maar dat was mijn schuld.. :) zag er heerlijk uit..

Vanmorgen zal ik twee leden van Fitness First achter hun broek zitten met hun training.. Ze hebben me gevraagd hun te helpen om wat gevarieerder te trainen.. Ze trainen al twee jaar dezelfde oefeningen en hebben al een jaar hun gewicht niet omhoog gehaald.. Ze zaggen geen resultaat meer, en zaggen dit wel bij mij dus hebben mijn hulp ingeroepen..

Ik vind het wel een eer en mag hun graag dus heb ja gezegd.. Dus elke zondag lekker vroeg uit de veren om eerst twee mensen te motiveren hun grenzen te verleggen en dan mijn eigen uren draaien..

Voelt goed iemand te kunnen helpen, zeker op gebied van gezondheid.. Maar een luisterend oor zijn is vaak ook al voldoende om iemand te helpen.. Zijn dingen waar ik me nu pas bewust bent.. Snap nu ook de uitdrukking: Wijsheid komt met de jaren!

Eigenlijk als je het zo bekijkt, is iedereen die op dit forum is heel sociaal bezig en helpt iedereen elkaar, krijgt en is een luistert oor.. Heel geruststellende gedachte.. Bedankt voor dat gevoel :)

Suc6 met de begeleiding !!

Ikzelf doe het ook nog regelmatig, is idd een lekker gevoel om mensen de goede weg op te helpen !

5 jaar instructeur geweest , maar dat is toch compleet anders , dan MOET je iedereen helpen , wat opzich niet verkeerd is bij mensen met een goede instelling en duidelijke wil, maar mensen met een instelling van 0,0 besteed ik liever niet te veel tijd aan .

En op deze manier ( laten vragen ) weet je zeker dat ze willen !!

Veel plezier dalijk !!!!!!!!!!!!!

vanmorgen buik

total dumbbell (3kg) crunch op bankje 4x40reps
hanging leg raises met dumbbell (3kg) 4x12reps
beenhellen om en om met crunch met schijf van 5kg op de borst 4x25

BodyPump gegeven (totaal gewicht, stang = 1kg)
warm-up 11kg
squat 31kg
borst 16kg
rug/hamstring 18kg
triceps + dippen 11kg + BW
biceps 10kg
lunges op step 11kg
schouders 8kg
buik 5kg

en heb stuk cardio gedaan ( hoog tempo fietsen naar werk )

Niet gek, je hebt al een mooi buikje, kan zo alleen maar beter worden. ;)

Dankjewel Stynxie..

Voor de KT met Anja een aantal combinatie oefeningen voor kuiten en billen gedaan
liggend kuitheffen (4x15x40) in supersT met roemeense deadlift met dumbbell (4x15x12)
zittend kuitheffen (4x15x30) in supersT met abductor recht/naar voren leunend (4x 15/15x 55/60)

cardio.. weer mijn HIIT.. 23min, 187kcal, avg hr 157bpm..

Vandaag schouders en biceps, we hadden er zin in.. trainen met Anja geeft echt een kick en het werkt echt.. knop omdraaien en je kan oefening na oefening alles geven.. 6x schouders, 3x biceps..

en na afloop geluisterd naar mijn nummer voor mijn routine.. Zoals Anja zegt: echt een MissF nummer!! had eerst iets anders, een veilig nummer.. Maar Anja vond het niets, gelukkig wel eerlijk gezegd en ik kwam daarom vanavond met mijn old-time favorite :)

Ik heb er echt heel veel zin in 8 april..

Wel even wennen zo zonder mijn maatje Stynxie, om de dag door te nemen en wat discussiepunten te bespreken.. Maar zoals haar vriend zegt, hard en geconcentreerd trainen en de 3 weken vliegen voorbij !!!

Nou dan nemen we dat advies maar ter harte en dit brachten we al in uitvoering, maar nu nog intensiever doordat routine en poses nu ook erbij komen.. Er is nog veel waar ik voor de routine aan moet werken, dus dat gaat wel goed komen..

Vandaag een relax dagje qua werk.. Heb alleen een assesment om 10.00uur en ben dan klaar voor vandaag.. ga daarna mijn kleur op mijn huid verfijnen en even ontspannen voor de middag.. waarin routine/poses gepland staat, cardio, buik en rug.. hoop weer op een stuk of 8 oefeningen, ben alleen/met Anja, dus gaat het snel, kunnen we meer werk verrichtten in dezelfde tijd :)

En we sluiten de avond af met een BodyPump les geven.. ben ik lekker vroeg thuis, ga een relaxe douche pakken en op tijd mijn bedje opzoeken.. Mijn lichaam geeft echt aan dat het meer rust nodig heeft, dus zoals we weten LUISTER naar je lichaam..

Vandaag een lage dag met eten en omdat mijn eten goed tussen de trainingen doorliep heb ik de "extra" maaltijd van shake en appel (zoals Anja dat dan noemt) niet hoeven nemen.. Dus vandaag maar 1850kcal binnengekregen.. Wilde vandaag de theorie die ik van veel atleten hoor eens testen bij mezelf.. Veel atleten geven als reden voor weinig kracht tijdens de krachttraining, omdat ze een lage dag hebben.. wilde eens kijken of dit bij mmij ook het geval was, of dat het tussen je oren zit.. (degene die het daar niet mee eens zijn)

Vandaag veel met de hartslagmeter gewerkt en heb met de meest intensieve gedeeltes deze omgehad, onderstaand de gemeten activiteiten:

60min fietsen 345kcal (verdeeld over de hele dag)
15min billen/buik 101kcal
20min cardio op crosstrainer 164kcal
45min routine oefenen 215kcal
23min KT rug 7oefeningen (10,10,8,8) of (10,10,15,15) 156kcal
60min BodyPumples geven 392kcal
Bijelkaar opgeteld ong 1400kcal.. Dat was me wel een heftig dagje..

Ik heb tijdens de Krachttraining (toen had ik al 40min gefietst, buik/billen, routine en cardio gedaan) dezelfde of misschien zelf iets meer kracht (en een goede techniek) dan een andere dag waarop ik niet de vele extra activiteiten of een hoge dag heb..

Dat kracht met je eten te maken heeft is dus niet helemaal waar, als je maar wil is mijn motto.. Althans dit is hoe ik het ervaren heb, maar Anja als jij vindt dat dit niet het geval was, dan zie ik wel je reactie tegemoet..

Kom net van de zonnebank vandaan en ben wel moe, dus duik op tijd mijn bed in..

Op de site van Kneet staan per vandaag ook foto's van mij en Anja staat er ook tussen, meer foto's zullen volgen na 8 april

Kneet's Gym - No Pain, no Gain!!

Leuk jullie in real te ontmoeten mass_builder en tybalt.. In ieder geval tot 14okt 2007.. Jij trouwens ook tybalt, dat heb ik niet goed begrepen?

Vandaag een lage dag met eten en omdat mijn eten goed tussen de trainingen doorliep heb ik de "extra" maaltijd van shake en appel (zoals Anja dat dan noemt) niet hoeven nemen.. Dus vandaag maar 1850kcal binnengekregen.. Wilde vandaag de theorie die ik van veel atleten hoor eens testen bij mezelf.. Veel atleten geven als reden voor weinig kracht tijdens de krachttraining, omdat ze een lage dag hebben.. wilde eens kijken of dit bij mmij ook het geval was, of dat het tussen je oren zit.. (degene die het daar niet mee eens zijn)

Vandaag veel met de hartslagmeter gewerkt en heb met de meest intensieve gedeeltes deze omgehad, onderstaand de gemeten activiteiten:

60min fietsen 345kcal (verdeeld over de hele dag)
15min billen/buik 101kcal
20min cardio op crosstrainer 164kcal
45min routine oefenen 215kcal
23min KT rug 7oefeningen (10,10,8,8) of (10,10,15,15) 156kcal
60min BodyPumples geven 392kcal
Bijelkaar opgeteld ong 1400kcal.. Dat was me wel een heftig dagje..

Ik heb tijdens de Krachttraining (toen had ik al 40min gefietst, buik/billen, routine en cardio gedaan) dezelfde of misschien zelf iets meer kracht (en een goede techniek) dan een andere dag waarop ik niet de vele extra activiteiten of een hoge dag heb..

Dat kracht met je eten te maken heeft is dus niet helemaal waar, als je maar wil is mijn motto.. Althans dit is hoe ik het ervaren heb, maar Anja als jij vindt dat dit niet het geval was, dan zie ik wel je reactie tegemoet..

Kom net van de zonnebank vandaan en ben wel moe, dus duik op tijd mijn bed in..

:wl: :wl: :meal: :D

1850kcal is toch ook helemaal niet laag maatje ;) Mijn hoge dagen waren nog lager :eek: :D

Een paar lage dagen, en dan merkte ik het altijd wel flink :D Doorzettings vermogen zit tussen je oren, maar ik had wel minder kracht op lage dagen dan op een hoge dag.

:wl: :wl: :meal: :D

1850kcal is toch ook helemaal niet laag maatje ;) Mijn hoge dagen waren nog lager :eek: :D

Een paar lage dagen, en dan merkte ik het altijd wel flink :D Doorzettings vermogen zit tussen je oren, maar ik had wel minder kracht op lage dagen dan op een hoge dag.

Maar maatje, je weet toch dat dat voor mij wel laag is :) Hetgeen ik verbrand.. en ik op een hoge dag 2350kcal heb.. dus wel 500kcal verschil..

Al maar ik die verschillen op zaterdag over het algemeen wel weer goed ;)

Maar maatje, je weet toch dat dat voor mij wel laag is :) Hetgeen ik verbrand.. en ik op een hoge dag 2350kcal heb.. dus wel 500kcal verschil..

:kiss:

Oja was even jou gruwelijke snelle verbranding vergeten t.o.v. mijn langzame/gewone verbranding ;)

Maar toch maatje 1850kcal is niet weining hoor :cool: :meal:

ik ben benieuwd of ik ooit zo laag als jouw moet zitten.. denk het namelijk niet.. Zal Anja vanavond eens vragen of dit voor mij al "gruwelijk" laag is, om nog wel zoveel mogelijk spierbehoud te hebben..

heb je gisteren nog je cardio en buik gedaan? Wat staat er voor vanavond UB2?

Wij hebben benen :)

ik ben benieuwd of ik ooit zo laag als jouw moet zitten.. denk het namelijk niet.. Zal Anja vanavond eens vragen of dit voor mij al "gruwelijk" laag is, om nog wel zoveel mogelijk spierbehoud te hebben..

heb je gisteren nog je cardio en buik gedaan? Wat staat er voor vanavond UB2?

Wij hebben benen :)

Gister was ik flink gestresd en was eigelijk wel van plan nog te gaan cardioen, maar heb toch later maar besloten dat het beter was even mijn rustdag te pakken en zaterdag ochtend/middag buik + cardio te pakken :D

Ik denk zeker niet dat jij ooit zo gruwelijk laag als mij moet, laat staan mag van Anja;)

Vanavond UB 2: borst, rug, schouders, biceps, triceps :wl: :D :) Ik heb er zin in weer, vanavond alles 5x5 :D

waarom gestressed dan, met je werk? Maar verstandige keus dan van je, had anders waarschijnlijk averechts effect gehad..

Nou ik ga maar weer eens wat doen.. ik zie je vanavond maatje..:) :kiss:

ik eet nu 2450:janken: :janken: en weeg 94kg.. had ik maar zon snelle stofwisseling:(

suc6 met de voorbereiding

waarom gestressed dan, met je werk? Maar verstandige keus dan van je, had anders waarschijnlijk averechts effect gehad..

Nou ik ga maar weer eens wat doen.. ik zie je vanavond maatje..:) :kiss:

Yep wat een stresdag gister :mad:... ik wou eigelijk flink cardio doen om mijn agressie kwijt te raken, maar mijn benen en onderrug hadden echt ff rust nodig :eek: :D

Terug
Naar boven