AndroidHealthClinic

MissF's achtergrondverhaal en logboek

oeoeoe dat is spannend dan. Succes met afwachten en we horen het morgen wel

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag heerlijke trainingen achter de rug..

Eerst een snelle combinatie training van buik, kuiten en billen.. Supersetjes

SS1
crunch met benen onder rol met schijf (4x25x5kg) met
omgekeerde crunch op schuine bank (4x20)

SS2
zittend kuitheffen (4x10x35kg)
cable crunch (2x25x45kg & 2x25x50kg)

SS3
abductor recht/voor (4x15x60kg)
staand kuitheffen (4x15x45kg)

SS4
steunend beenheffen met dumbbell (2x10/10x+3/BW) + hangend beenheffen (2x10xBW)
roemeense deadlift met dumbbell (4x15x12kg-->per kant)
in 40min, 189kcal en gem.117bpm

cardio crosstrainer (iets rustiger gedaan)
min 1-5 L5-7
min 6-10 L8
min 11-20 L10
min 21-25 L7
in 25min, 186kcal en gem.148bpm

De borst (4 oefeningen) en rug (5 oefeningen) hebben we
in 53min, 281kcal en gem.123bpm

Vanavond weer een meting en goed nieuws mbt mijn rug.. 2mm eraf in 1week.. ben blij!! :D :D

Joepie!! :rocknana: :banana: :rocker2: :lifter: :rocknana: :dance: :rocker: :rocker2: :banana: :lifter: Joepie!!!

Per 1 april aangenomen in een nieuwe vestiging..

Joepie!! :rocknana: :banana: :rocker2: :lifter: :rocknana: :dance: :rocker: :rocker2: :banana: :lifter: Joepie!!

gefeliciteerd :)

Super voor je, geniet van je "overwinning"

re

helemaal super gefeliciteerd :)

Gefeliciteerd maatje :D :D :D :D :D :D

Bedankt iedereen..

Ga nu met dit heerlijke weer naar mijn neefje in Delft.. Nee, niet op de fiets dit keer maar met Openbaar Vervoer.. Tis tenslotte mijn rustdag :D

Ben pas om 12.00uur mijn bed uitgekomen, was heerlijk.. Uiteraard wel om 7.30 en 10.00 even mijn wekker om te eten.. :) :)

Klinkt goed maatje, lekker uitrusten he ;) :D, dan kun je er volgende week weer keihard tegen aan :wl:.... nog 4 weken te gaan spannend he? :)

Net thuisgebracht door mijn oom.. Mijn tante had echt heerlijk eten gemaakt voor me..

Een zalmmoot gegrild van 250gr ofzo met wortels/peultjes, salade en spinaziepasta.. Als klap op de vuurpijl als toetje iets hartigs van turkse kaas en wilde spinazie, echt voortreffelijk.. :meal: :meal: :meal:

Nu maar weer even in mijn ritme komen, dus nu gewoon mijn dieetvoedsel voor 20.30 en voor het slapen.. Had om 16.00uur een ham-kaascrossaint, krentenbol, between en japanse bolpinda's op :meal: :meal: :meal:

heb mijn dieet voor volgende week gekregen :D Heerlijk, en Anja geloofd me gewoon niet.. veel variatie, vis, garnalen, asperges, ananas, druiven, nog steeds honing op mijn rijstwafels.. Kan het rotter hebben, bijv. carb-free of appel/aminozuren.. ;) :) ;) he maatje.. :kiss:

Net thuisgebracht door mijn oom.. Mijn tante had echt heerlijk eten gemaakt voor me..

Een zalmmoot gegrild van 250gr ofzo met wortels/peultjes, salade en spinaziepasta.. Als klap op de vuurpijl als toetje iets hartigs van turkse kaas en wilde spinazie, echt voortreffelijk.. :meal: :meal: :meal:

Nu maar weer even in mijn ritme komen, dus nu gewoon mijn dieetvoedsel voor 20.30 en voor het slapen.. Had om 16.00uur een ham-kaascrossaint, krentenbol, between en japanse bolpinda's op :meal: :meal: :meal:

heb mijn dieet voor volgende week gekregen :D Heerlijk, en Anja geloofd me gewoon niet.. veel variatie, vis, garnalen, asperges, ananas, druiven, nog steeds honing op mijn rijstwafels.. Kan het rotter hebben, bijv. carb-free of appel/aminozuren.. ;) :) ;) he maatje.. :kiss:

:eek: :eek: :eek:

En dan nog gewoon vet verliezen ook :cool: :eek: :D

Volgens mij hoef jij geen carb-free of appel/aminozuur dagen maatje... dat vind je wel jammer he ??? :)

heb anja wel gezegd dat ik het best een keer wil meemaken, kijken wat het doet..

Zo vandaag onverwachts veel energie.. Kan zijn dat de japanse pinda's, 250gr zalm en olijfolie in de sla van gisteren een buffertje hebben geslagen.. Zal het morgen waarschijnlijk zwaar tegenvallen, na een dag veel en zwaar gedaan te hebben..

Om 9.00 begonnen met een warming-upset voor de buik..

bovenlichaam hellen over bankje met schijf (voeten vast onder de gewichten) 4x25x5kg in supersetsT met cable crunch 40x35; 35x40; 30x45; 25x50..

RPM en Pump binnen de twee uur met 814kcal afgerond.. had eigenlijk geen trek, maar toch smaakte de andijvie, rijst en koolvis me wel.. :meal:

Zonnebank deed het niet, dan morgen maar bij ander filiaal bruinen :D

Toen naar Kneet.. half uurtje mijn routine geoefend en toen met het echte werk begonnen (buik)..

1) weighted crunch benen 90graden (4x25x10kg)
2) schuine bank knieen naar borst halen en laten hellen (4x15)
3) upper abs machine (4x25x25kg)
4) wijd hangend zijwaarts knieheffen (8x8)

Zo na zo'n intensieve dag weer een verdiende massage, sauna en hete douche..:cool:

Ik heb altijd korfbal gespeeld, maar sinds ik meer met fitness bezig ben, heb ik besloten te stoppen en me volledig op figure wedstrijden te richten.. Maar is altijd wel gezellig het teamgevoel na afloop, dus af en toe als het lukt ga ik nog wel even bij mijn oude ploeg kijken.. Deze weken geen tijd om te kijken, maar aangezien ze gepromofeerd zijn vandaag leek het me wel gezellig dit met hen te vieren.. Dus in een net gekocht strak T-shirt van Kneet mijn lichaam even pronken daaro.. Vooral mijn buik lag erg in de smaak.. En gelukkig zagen hun toch ook zeer zeker verbreding aan de bovenkant (schouders en armen) :D :D Even mijn ego gestreeld.. hihi :thumbs:

ZO, heb net voor het eerst van mijn dieet garnalen met asperges mogen eten.. Damn, had de helft hollandse garnalen en de rest jumbo's, deze eerst droog gewokt.. dat ze aanbakken en daarna wat citroensap en peper erbij, toen de asperges en een beetje water, waardoor het aangebakte een klein justje vormde.. Geweldig gewoon!! op 2 rijstwafels en smikkelen maar.... :meal: Kijk alweer uit naar morgen :D

Thanks!!!

Echt mensen, je gaat het echt niet geloven.. Ik zit 4 weken voor mijn wedstrijd en ik vind het dieet dat ik deze week van Anja heb gekregen echt geweldig.. Net een rode grapefruit op en een shake.. Zit voor mijn doen laag in mijn kcal, maar heb nog niet het gevoel gehad dat ik honger heb..

Vind echt gaaf en ben wel beetje verbaast erover, ik die eigenlijk altijd honger/sorry trek had.. Maar merk ook met het junken, dat ik minder neem..

lichaam went er waarschijnlijk gewoon aan en het gaat ben beetjes naar beneden en niet met grote stappen, licht waarschijnlijk daaraan..

Heb een paar posters van Kneet gekregen van de NAC Holland wedstrijd van 27mei en heb gevraagd of ik die op mag hangen bij Fitness First.. Even de leden van mijn lessen overhalen om dan te komen kijken naar hun instructeur.. Lijkt me wel kicke!!:p

Ga ze morgen ophangen in Zuiderpark en volgende week zondag bij The Ladies Club in het centrum van Den Haag :D

Nou ik ga lekker mijn bedje opzoeken.. Weltrusten een ieder.. :kiss:

voor de gein eens me een hartslagmeter geslapen afgelopen zaterdag (junkdag) en afgelopen nacht (lage dag) en het maakt niet zoveel verschil in kcal.. had verwacht dat na mijn junkdag mijn hartslag hoger zou zijn om al het slechte eten te verwerken.. Maar beide nachten gaven rond de 420kcal op 7 en half uur slaap..

Terug
Naar boven