Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heerlijk, en Anja geloofd me gewoon niet.. veel variatie, vis, garnalen, asperges, ananas, druiven, nog steeds honing op mijn rijstwafels.. Kan het rotter hebben, bijv. carb-free of appel/aminozuren..
he maatje.. 
Net thuisgebracht door mijn oom.. Mijn tante had echt heerlijk eten gemaakt voor me..
Een zalmmoot gegrild van 250gr ofzo met wortels/peultjes, salade en spinaziepasta.. Als klap op de vuurpijl als toetje iets hartigs van turkse kaas en wilde spinazie, echt voortreffelijk..![]()
![]()
![]()
Nu maar weer even in mijn ritme komen, dus nu gewoon mijn dieetvoedsel voor 20.30 en voor het slapen.. Had om 16.00uur een ham-kaascrossaint, krentenbol, between en japanse bolpinda's op![]()
![]()
![]()
heb mijn dieet voor volgende week gekregenHeerlijk, en Anja geloofd me gewoon niet.. veel variatie, vis, garnalen, asperges, ananas, druiven, nog steeds honing op mijn rijstwafels.. Kan het rotter hebben, bijv. carb-free of appel/aminozuren..
![]()
![]()
he maatje..
![]()

heb anja wel gezegd dat ik het best een keer wil meemaken, kijken wat het doet..
, kijken wie er het meest chagarijnig is 
Leuk zullen dat samen eens een keer doen![]()
, kijken wie er het meest chagarijnig is
![]()

Nou ja dan hou ik me maar gewoon aan mijn voedingsschema

Even mijn ego gestreeld.. hihi
Kijk alweer uit naar morgen