AndroidHealthClinic

MissF's achtergrondverhaal en logboek

• Topic Starter Topic Starter
zo gisteren benen.. Was weer een heftige training met een hoop verrassingselementen.. halve, hele, setindeling nooit hetzelfde, dus weten wat er komt ho maar.. Maar dat geeft dezelfde schikreactie in je lijf als in je hoofd, dus dat zal ook resultaat met zich meebrengen.. gaan we van uit..

Buik gaat ook echt naar mijn zin, de doelstelling die ik eerder genoemd heb, gaat wel lukken en meer..

Vanavond borst en triceps, altijd mijn struikelblokken.. moet ik echt harder voor werken, maar dat houd me niet tegen uiteraard, maakt me juist kwader en adreline pompt door mijn lichaam bij deze spiergroepen.. Wil steeds beter..

En de meting voor het dieet is er weer.. ben benieuwd.. ik zie lichamelijk groot verschil met vorige week, maar wezen de cijfers dat ook uit?

En de meting voor het dieet is er weer.. ben benieuwd.. ik zie lichamelijk groot verschil met vorige week, maar wezen de cijfers dat ook uit?

Dat kan haast niet anders, denk ik. Ik lees je log met plezier. Als ik lees wat jij allemaal doet! Daar heb ik echt veel bewondering voor!

Blijven doorgaan!:thumbs:

De pullover moet ik echt niet op een te schuin naar beneden hellend bankje doen.. Ik werd echt boos.. gleed steeds verder naar beneden en voelde alles behalve bovenkant borst.. misschien beetje bruut het bankje verwisseld, maar kon niet uitstaan!! Nog even bij deze excuses aan de heren die de klos waren.. en respect voor tolerantie.. echt ik was buiten zinnen!!!

verder een goede trainingsbeurt weer gemaakt.. zowel bij de borst en bij de triceps heel erg gefocusted op juiste techniek.. Maar toch pak ik de schuine press nog niet optimaal volgens Anja, maar rest ziet er goed uit..

Morgen een rustdag, moet helaas wel werken tot 16.00, maar neem lekker OV en boekje mee.. Ik ga lekker indisch eten morgen tijdens mijn junkmaaltijd..

Dat kan haast niet anders, denk ik. Ik lees je log met plezier. Als ik lees wat jij allemaal doet! Daar heb ik echt veel bewondering voor!

Blijven doorgaan!:thumbs:

thanks!!

En Anja kon weer redelijk tevreden zijn met de meting, VVM verhoogt met 1,25kg in 1 week! maar desalniettemin een nieuw dieet, die weer iets hoger zit in kcal, maar heel anders qua samenstelling is.. Zal grote verandering voor het lichaam zijn, ben benieuwd hoe mijn lijf daar op reageert, volgens mij heb ik het nog niet zo als komende week gehad.. ook niet in vorige wedstrijd voorbereiding.. ben reuze benieuwd wat volgende week de vooruitgang is :)

Laatst bewerkt:
thanks!!

En Anja kon weer redelijk tevreden zijn met de meting, VVM verhoogt met 1,25kg in 1 week! maar desalniettemin een nieuw dieet, die weer iets lager zit, maar heel anders qua samenstelling is.. Zal grote verandering voor het lichaam zijn, ben benieuwd hoe mijn lijf daar op reageert, volgens mij heb ik het nog niet zo als komende week gehad.. ook niet in vorige wedstrijd voorbereiding.. ben reuze benieuwd wat volgende week de vooruitgang is :)

Blijven knallen maatje (maar dat doe je toch wel) :wl: :D :D

Ga je nou eindelijk eens deftige laag met dat dieet ;)? of juist hoger :eek: ?

Blijven knallen maatje (maar dat doe je toch wel) :wl: :D :D

Ga je nou eindelijk eens deftige laag met dat dieet ;)? of juist hoger :eek: ?

heb jij nog lekker geknald? denk het wel.. na je nieuws van gisteren :) ;)

weltrusten, morgen werken en rustdag.. met OV, zo min mogelijk lopen en van mijn junkmaaltijden genieten na 16.00uur..

heb jij nog lekker geknald? denk het wel.. na je nieuws van gisteren :) ;)

weltrusten, morgen werken en rustdag.. met OV, zo min mogelijk lopen en van mijn junkmaaltijden genieten na 16.00uur..

Heerlijk geknald, training duurde wel iets te lang eigelijk :(, maar leuke PR-tjes gemaakt en ben gesloopt en tevreden :D

goed zo! morgen ook nog trainen voo jouw toch, anders geniet van je weekend..

:kiss:

:roflol:

Ja ik moet nog cardio doen eigelijk i.v.m mijn rustdag woensdag. Flinke spierpijn in de benen, GRUWELIJK :wl: :D Verder ben ik wel van plan te genieten van mijn weekend, want nu een klote week (werk) ben ik er echt aan toe... :cool:

:roflol:

Ja ik moet nog cardio doen eigelijk i.v.m mijn rustdag woensdag. Flinke spierpijn in de benen, GRUWELIJK :wl: :D Verder ben ik wel van plan te genieten van mijn weekend, want nu een klote week (werk) ben ik er echt aan toe... :cool:

zo nog gedaan je cardio?

Ik heb vandaag gewerkt en bij thuiskomt gelijk mijn bed ingegaan en anderhalf uur geslapen.. nog maar 6 weken voor de wedstrijd en voel de spanning toch wel, er nog zo veel (voor mijn gevoel) waar ik aan moet werken en ben niet snel tevreden.. Ik wil bijv. vandaag mijn routine oefenen, maar moet ook rust nemen.. Weet nu het effect van rust, dus neem het.. :D zeker omdat ik gewoon eens in de zoveel tijd op zaterdag moet werken en dat vraagt al heel veel, anders zou ik niet in bed belanden..:(

zo morgen mijn andere trainingsmaatje en co-collega van Fitness First aanmoedigen bij de cat-walk voorselectie voor de UFC!!

Dus wat extra rust morgen, vandaar dat ik besloten heb morgenochtend met 1 van de leden een circuit te doen ipv de lessen RPM en Pump die ik normaal geef.. en dan naar Amstelveen om aan te moedigen :) :thumbs:

Net ff je log beetje doorgelezen. Kan maar een ding zeggen: respect :D.

Ga zeker zo door dan komt 't helemaal goed :thumbs:

Vanmorgen om 9.00 op de sportschool om een heerlijk parcour te draaien.. Dacht doe eens wat anders, ipv lesgeven.. Met zijn tweeen afgedraaid binnen het uur.. Alle apparatuur gebruikt is van Technogym (is ong. twee zo zwaar als Panatta bij Kneet), dus weet niet precies wat de gewichten zijn bij Panatta dan, maar triceps lijkt heel licht (6,25) maar voelt als 15kg bij Panatta..

Leg extension (voelde iets zwaarder, niet heel veel zwaarder dan Panatta)
12x30
12x35
12x40
icm zittende leg curl (voelde iets zwaarder, niet heel veel zwaarder dan Panatta)
12x35
12x40
12x45

lat pully wijd achter (voelde hetzelfde als Panatta)
12x35
12x40
12x45

lat pully smal voor (voelde hetzelfde als Panatta)
12x30
12x35
12x40

arnold dumbbell press
12x6
12x7,5
12x9

cable front raise (voelde ong 2x zo zwaar als Panatta)
12x3,75
12x5
12x6,25

schuine dumbbell fly
12x8
12x9
12x10

cable cross over (hoog, midden, onder) (voelde ong 2x zo zwaar als Panatta)
7/7/7x5
7/7/7x6,25

press down smal onderhandse greep (voelde ong 2x zo zwaar als Panatta)
12x6,25
12x6,25
12x7,5
icm dumbbell biceps curl naar buiten
12x7,5
12x7,5
12x8

full squat (zonder rek, maar losse stang) smal
25x25
20x30
20x30

dumbbell stiff deadlift heupwijdte
12x16
12x18
12x20

Laatst bewerkt:
Je knalt er nog steeds goed tegenaan, respect hoor!

Ikzelf ben nog steeds niet back on track:(

Ik las dat je weer meega doen in Oktober, ik ook.
Tis voor mij niet te hopen dat ik bij jou komt te staan, dat ga ik niet redden dat weet ik nu al:D

Je knalt er nog steeds goed tegenaan, respect hoor!

Ikzelf ben nog steeds niet back on track:(

Ik las dat je weer meega doen in Oktober, ik ook.
Tis voor mij niet te hopen dat ik bij jou komt te staan, dat ga ik niet redden dat weet ik nu al:D

Hoe komt dat dan? Het niet back on track zijn? En niet zo neerbuigend over jezelf.. misschien heb je maar paar maanden nodig.. Ik heb tussendoor nog twee wedstrijden, dus kan waarschijnlijk minder spiermassa pakken dan als ik alleen 14 okt zou doen, maar dat is een keuze die ik maak..

Ik wil gewoon veel wedstrijdervaring op doen.. en er continue strak uitzien (12-13%bf max) en dat lukt tot nu toe aardig.. nu voor de wedstrijd natuurlijk naar beneden halen en ben pas met dag 2 van het vernieuwde dieet en merk met mijn werkbroek dat ik weer een gaatje meer op mijn riem moet pakken om hem om mijn heupen te houden.. :D

Ik krijg binnenkort eindelijk de foto's van mijn ex.. en daar heb ik de begin foto's van mijn plan om me voor te bereiden op YBF2006 en start met een PT'er van Fitness First toen der tijd.. Zal die zsm erop zetten zodra ik ze heb.. Kunnen jullie zien waar ik vandaan kom..

gaat lekker met jou zo te lezen naomi, kom op, hup hup hup, nog even en ik mag je aanmoedigen:D

ga mijn laatste maaltijd naar binnen werken en mijn bed opzoeken.. morgen weer een lange dag.. werk, even begin routine droog oefenen, naar Kneet voor buik, billen,kuiten, cardio en KT met Anja (schouders en biceps) en dan nog klein uurtje poses en routine.. Tussendoor uiteraard eten :D Hoge dag, joepie :) :)

Terug
Naar boven