MuscleMeat

MissF's achtergrondverhaal en logboek

• Topic Starter Topic Starter
O wat houd ik van de ochtenden, zeker nu we bezig zijn met lijnen trekken.. Zo zonder mijn ontbijt eerste wat ik 's ochtends doe is de quarter-turns en poses in de spiegel bekijken :D :) ;)

Dat maakt gelijk je dag tot een succes.. heb vandaag zelfs zin om lekker een beetje door te werken om de tijd voorbij te laten vliegen!! Dan een lesje RPM in het Zuiderpark eruit knallen.. Is een hele leuke groep mensen, dus dat wordt de benen en billen van gisteren voelen.. :roflol:

Dan weer in straf tempo gelijk door naar Kneet om Borst en triceps te pompen!! Vanavond even geen routine.. Zondag weer..

Hier wat positieve straling van mijn kant om een ieder zijn/haar dag tot een succes te maken..:knipoog: :yes:

thanx wijfie
ga zo ook een rpm lesje er tegen aan knallen:D
ben trw benieuwd hoe de nieuwe zal zijn morgen
helaas moet ik deze kwartaal missen:(
jij ook veel succes vandaag;)

O wat houd ik van de ochtenden, zeker nu we bezig zijn met lijnen trekken.. Zo zonder mijn ontbijt eerste wat ik 's ochtends doe is de quarter-turns en poses in de spiegel bekijken :D :) ;)

Dat maakt gelijk je dag tot een succes.. heb vandaag zelfs zin om lekker een beetje door te werken om de tijd voorbij te laten vliegen!! Dan een lesje RPM in het Zuiderpark eruit knallen.. Is een hele leuke groep mensen, dus dat wordt de benen en billen van gisteren voelen.. :roflol:

Dan weer in straf tempo gelijk door naar Kneet om Borst en triceps te pompen!! Vanavond even geen routine.. Zondag weer..

Hier wat positieve straling van mijn kant om een ieder zijn/haar dag tot een succes te maken..:knipoog: :yes:

Net wat ik nodig heb, positieve straling :cool: , ik heb zin in weekend en niet in werken. Wel flink zin om weer te trainen vanavond. Heb nog niet bijster veel uitgevoerd op het werk, zit nu te eten en ben met voeding schema voor volgende week bezig ;)

Net wat ik nodig heb, positieve straling :cool: , ik heb zin in weekend en niet in werken. Wel flink zin om weer te trainen vanavond. Heb nog niet bijster veel uitgevoerd op het werk, zit nu te eten en ben met voeding schema voor volgende week bezig ;)

tis maar goed dat je baas niet op dit forum zit.. Geldt tevens ook voor mij :)

houd het voor nu kort.. heb echt een K*Tgevoel aan deze training overgehouden.. Borst ging goed maar triceps..
:fire: :mad: :thumbdown: :fire: :mad: :thumbdown: :fire: :mad: :thumbdown: :fire: :mad:

voor vanavond meer dan genoeg gezegd..

goed rusten en morgen revanche :wl:

;)

vandaag revanche door heerlijk bij Pizzahut te eten mijn junkmaaltijd.. :)

gelukkig goed geslapen, ben niet zo blij opgestaan als gisteren, maar het weer kan daar ook schuldig aan zijn..

Ik weet dat ik het achter me moet laten, want het is direct zichtbaar aan mijn huid, ziet er gestresst uit.. Echt gek dat dat zo snel nu zijn effect heeft, en toch ook weer niet.. mijn eten heeft ook direct effect ook al wordt er bijv 5gr meer of minder rijst toegevoegd.. idioot gewoon..

Vandaag mijn rustdag, gezellig met de trein naar Roosendaal.. Sport&Fitness Mag mee (staat groot verslag van YBF2006 in).. en lekker mee pronken, zal mijn dag weer goed maken :)

Daarnaast morgen weer zonnebank en hele lange massage.. goed de nieuwe week beginnen ;) :D :thumbs:

Laat die niet zo lekkere/minder goede triceps training achter je, en geniet van je junkmaaltijden vandaag :D

Ik weet dat je altijd MAX gaat dus aan je inzet zal het niet gelegen hebben, iedereen heeft wel eens een dagje dat een traiining/of bepaalde spiergroep wat minder gaat. Volgende week weer lekker KNALLUUH!! :wl: :wl: :wl: :D

:kiss:

thanks for the support zjoekee en jacoba..

zaterdag heerlijk mijn panpizza van de Pizzahut gegeten met potato wings en carpaccio met sla.. Later op de avond bij mijn broertjes verjaardag aardig wat kipwings, heerlijk gemarineerd door mijn moeder.. Damn, heerlijk, heb het bij 10gelaten, maar kon wel oneindig doorgaan.. :)

Vandaag intensief en ontspannen te gelijkertijd.. zonnebank, sauna, hete douche en massage, 2DVD's.. heerlijk ontspannen, ben moe van de lessen, routine en buikoefeningen, dus lig er vroeg in..

morgenavond mijn belasting invullen, leuker kunnen ze het niet maken ;) en nog meer rust.. Hoop dat ik daarnaast nog goed nieuws ontvang mbt mijn solicitatiegesprek.. Keep the fingers crossed!!!

Fijne avond iedereen, tot morgen..

nou ik heb mijn uren slaap vanaf vrijdagavond tot nu goed bijgeschaafd:

vrij op za 9uur; za op zo 7.30; zo op ma 11uur (echt ik lag er om 21.00uur in en schok rond 7.50 uur wakker, had mijn wekker van 6.30 uitgezet blijkbaar en me omgedraaid) Moest dus snel mijn eten voor de dag maken en mijn spullen pakken om les te geven om 10.00uur..

Ik heb ze weer lekker afgemat met de Pump en daarna nog kwartier gepijnigd met buikspieren.. Zelf ben ik morgen weer aan de beurt :)

Nou een paar uurtjes werken en gezellig even naar mijn moeder en d'r vriend die me helpt met de belastingaangifte.. maar krijg wel geld terug, dus das alvast goed nieuw, alleen even berekenen hoeveel ;)

iedereen succes vandaag

Jij ook succes;)

Telkens als ik jou log lees, krijg ik zoveel zin om te trainen. Jammer genoeg zal ik nog geduld moeten hebben, lig plat met de griep :treuren: In ieder geval, je bent een echte inspiratie!

Telkens als ik jou log lees, krijg ik zoveel zin om te trainen. Jammer genoeg zal ik nog geduld moeten hebben, lig plat met de griep :treuren: In ieder geval, je bent een echte inspiratie!

Ben blij dat te horen, dat is uiteraard ook de bedoeling van het bijhouden ervan.. Griep, da's minder.. Nou uitzieken maar, ben heel blij dat ik er niet mee geconfronteerd mee word.. Zeker nu zo vlak voor de wedstrijd.. Maar dan zoek ik het ook niet op uiteraard..

Veel sterkte en dan met extra energie ertegenaan :D

vanavond er weer vroeg in (na CSI) en morgen weer strak ertegenaan.. Staat weer hoop op het programma.. buik, billen, kuiten, cardio (HIIT) en dan met Anja schouders en biceps.. Daarna nog routine en poses.. Dus vroeg zal ik er dan niet inliggen, dus vandaag maar het ervan nemen :D

Ga mijn eten bereiden voor morgen en CSI kijken..

Oh, vanavond heerlijke avond gehad!!!!

eerst zelf cardio, billen, kuiten en buik gedaan, voor we met Anja aan de schouders en armen (bicep en triceps) hebben geknald!!

cardio Gem hr 157bpm; 187kcal
min 1-2 w-up 3-8km/hr
min 3-4 9km/hr
min 5-6 10km/hr
min 7-8 11km/hr
min 9 12km/hr
min 10-11 10km/hr
min 12-13 11km/hr
min 14-15 12km/hr
min 16 13km/hr
min 17 9km/hr
min 18 11km/hr
min 19 12km/hr
min 20 13km/hr
min 21 14km/hr
min 22 10km/hr
min 23-25 9-5km/hr

billen/kuiten: 13min; gem hr 147; 130kcal
liggend kuitheffen (4x20x20kg-->aan elke kant) in supersT met
jumpen 1 been, diep zakken (4x15x20kg-->elke been)

zittend kuitheffen (3x30x15kg) in supersT met
abductor recht/voor (1x40/40x35kg; 1x50/50x30kg; 1x60/60x25kg)

Buik:
crunch met benen op bankje aangegeven dumbbell (4x25x18kg)
hellen met schijf, voeten klem onder gewichten (4x25x5kg)
upper abs machine (4x25x25kg)

Alles verliep goed met schouders, biceps en triceps.. een megagroot verschil met vrijdag!!! Ben erg blij en tevreden, daarna ook met routine.. heb zin in oefenen morgen..

Slaap lekker

Laatst bewerkt:
Zo vanavond eerst de geoefende poses in de routine geoefend.. Is best lastig, maar heb er alle vertrouwen in.. Het is gewoon mijn nummer! geweldig gewoon, kan echt mezelf helemaal zijn..

Daarna zoals van te voren gezegd 45min cardio, als volgt opgebouwd

hardlopen
min1-2 6-9km/hr
min3-10 10km/hr
min11-18 11km/hr
min19-20 12km/hr

crosstrainer
min 21-25 L7
min 25-35 L9
min 35-43 L11
min 44-45 L7-L3

heerlijk, voelde heel goed, kon mijn hartslag goed hoog houden (zat gem op 158bpm) en heb 418kcal verbrand

even 10min bijkomen voor we aan de benen training met Anja begonnen.. Wilde tot het gaatje gaan en dat is voor mijn gevoel niet helemaal gelukt.. Had niet de kotsneiging zoals vorige keer, waren nu ook meer reps met iets lichter gewicht dan normaal en ben ook weer lijkwit geworden, maar er mistte toch iets ten opzichte van andere beentrainingen..
Als het resultaat er maar is, dat is het belangrijkste.. Anja had me al gewaarschuwd dat het gewicht wat lager zou zijn en dat we de spieren diep zouden pakken, dus.. In dat geval is het wel een heel geslaagde training geweest en ook qua verbranding.. 35min, 217kcal met 133bpm gemiddeld.. Da's goed!

Deze week even op krachten komen en dan de laatste 4 weken in.. Wat meer rustmomenten deze week pakken, dat is de opzet en dan opnieuw knallen.. Heb het gevoel dat ik het moet zien als even een week een reload om goed voorbereid aan 2 wedstrijden in 3mnd tijd te starten..

Gaan we dan ook maar doen.. Geniet nu van de rust en ervaar het als rust, ga je niet zorgen maken over hoe je er nu uitziet, maar hoe je eruitziet op het podium over aantal weken.. (da's gewoon wat ik mezelf moet blijven zeggen:D)

Ik heb goed getraind vanavond, zo da's de conclusie voor vandaag :p :p :p

netjes :thumbs:

Vanmorgen mijn tweede ronde van het sollicitatiegesprek achter de rug en ziet er zeer positief uit.. Omdat ze het nog met de vestigingsmanager van de desbetreffende bankshop moest overleggen (die vandaag een prive aangelegenheid heeft) krijg ik uiterlijk morgen nieuws.. Maar zij vind me wel in het team passen.. Ga van het postieve uit, dat ik een nieuwe baas krijg :D.. Een die echt op 2x struikelen van mijn bed is :)

Jullie hebben dan goed geduimd :thumbs: ;)

Terug
Naar boven