MissF
Figure/Athletic dame
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 10%
Uiteraard gaan jullie ervoor! Als ik die trainingen van jullie leesdan verdienen jullie de prijzen hoor!
Thanks!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard gaan jullie ervoor! Als ik die trainingen van jullie leesdan verdienen jullie de prijzen hoor!

O wat houd ik van de ochtenden, zeker nu we bezig zijn met lijnen trekken.. Zo zonder mijn ontbijt eerste wat ik 's ochtends doe is de quarter-turns en poses in de spiegel bekijken![]()
![]()
![]()
Dat maakt gelijk je dag tot een succes.. heb vandaag zelfs zin om lekker een beetje door te werken om de tijd voorbij te laten vliegen!! Dan een lesje RPM in het Zuiderpark eruit knallen.. Is een hele leuke groep mensen, dus dat wordt de benen en billen van gisteren voelen..![]()
Dan weer in straf tempo gelijk door naar Kneet om Borst en triceps te pompen!! Vanavond even geen routine.. Zondag weer..
Hier wat positieve straling van mijn kant om een ieder zijn/haar dag tot een succes te maken..![]()
![]()
, ik heb zin in weekend en niet in werken. Wel flink zin om weer te trainen vanavond. Heb nog niet bijster veel uitgevoerd op het werk, zit nu te eten en ben met voeding schema voor volgende week bezig 
Net wat ik nodig heb, positieve straling, ik heb zin in weekend en niet in werken. Wel flink zin om weer te trainen vanavond. Heb nog niet bijster veel uitgevoerd op het werk, zit nu te eten en ben met voeding schema voor volgende week bezig
![]()

tis maar goed dat je baas niet op dit forum zit.. Geldt tevens ook voor mij![]()

en nog meer rust.. Hoop dat ik daarnaast nog goed nieuws ontvang mbt mijn solicitatiegesprek.. Keep the fingers crossed!!!

Telkens als ik jou log lees, krijg ik zoveel zin om te trainen. Jammer genoeg zal ik nog geduld moeten hebben, lig plat met de griepIn ieder geval, je bent een echte inspiratie!

)

.. Een die echt op 2x struikelen van mijn bed is