XXL Nutrition

MissF's achtergrondverhaal en logboek

• Topic Starter Topic Starter
Woensdag: Cardio en Schouders en Biceps

Gisteren een heerlijke cardio sessie voor de KT.

Stats: 30min; 274kcal; avg 168 bpm/hr; max 188 bpm/hr

Daarna waren de schouders aan de beurt. Na een goede opwarmsessie begonnen met alleen maar zittende oefeningen. Het was echt gigadruk, dus waren blij dat we een bankje konden veroveren en een aantal m2 om te staan. Zelf was ik niet helemaal tevreden met schoudertraining, maar moet Anja wel gelijk geven dat ik nog steeds het gewicht van vorige week pak, dus wat dat betreft ga ik in kracht niet achteruit, maar ook niet vooruit. Maar het is ook nog maar 2 en halve week tot de volgende wedstrijd.

Weet wel dat ik daar een stuk beter sta dan Rotterdam en dat was ons doel. Om in 6 weken tijd aan een tweetal punten (welke? dat mogen jullie komen bewonderen in Regentesse Theater in Den Haag ;)) te verbeteren. Daarnaast aan mijn routine te werken omdat ik daar ook een aantal punten heb laten liggen.

Toen de biceps: HEERLIJK, voelde een stuk beter dan de schouders. Veel geconcentreerde oefeningen en het "laat je gaan" moment was echt geweldig :D Eindigde namelijk met preacher curls, 10x25; 10x30; 8x35; en klap op de vuurpijl 7x35-7x30-gaan op 25kg, met als resultaat 46reps:eek:. Ook hier uiteraard weer gefocused op biceps spanning. Gaf erg goede kick. Voller kon niet. :D

Stats: 43min; 232kcal; avg 125 bpm/hr; max 176 bpm/hr

Hoi MissF,
Die preacher curls is dat met één arm of met twee armen ziet er namelijk heftig uit:D . Heb gisteren bij Anja een pittige rug/buik training gedaan. Lekker spierpijn vandaag. Vandaag ga ik ook schouders biceps doen ik denk dat ik ook een keer ga eindige met die preacher curls.

Mvgr P

Donderdag: Buik, Benen

DAMN!!!!!

AUWHHH

Nu nog.

Zo heftig!

Eerst buik

1) Superset van 5x30x10kg weighted crunch wijd met 5x30xBW omgekeerde crunch
2) assisted weighted crunch (2x35x14kg; 2x40x14kg)
3) hellend over bankje met crunch (schijf) (4x25x2kg)

en toen

BENEN

DAMN!!!!!

AUWHHH

Nu nog.

Zo heftig!

Stats: 50min; 440kcal; 149avg mag genoeg zeggen. :D

Vrijdag: RPM en Borst/Triceps

Het lijkt wel of mijn RPM lessen met de week me meer laten verbranden, hoewel ik voor mijn gevoel het rustig aan doe. Heel apart. Misschien dan toch de kick van een volle zaal. Erg grappige les. Zaten 4 heren van de HALO heel stoer te doen, dat het wel een eitje zou zijn de les. 2 van de 4 zijn halverwege weggegaan omdat ze het niet volhielden. Andere 2 hebben goed gewerkt en gaven aan eind van de les complimenten over hoe ik inspiratie geef in de les. :) Altijd fijn om te horen.

Stats: 48min; 411kcal; 160avg; 191max

Altijd snel op de fiets naar Kneet voor mijn eigen training. Vandaag weer Borst en Triceps. Maandag al een goede training achter de rug, nu een totaal andere. Echt lijnen trekken, wat korte heftige bewegingen en nog steeds zo zwaar mogelijk. Heerlijk gevoel dat mijn triceps vooruit gaan. Geeft me meer vertrouwen. :) Na afloop eerst wat voedsel naar binnenwerken voor ik nog even mijn routine ging oefenen.

Stats: 54min; 234kcal; 113avg; 154max

Morgen lekker rust en 2 junkmaaltijden. Zal tosti's met patat worden en 's avonds lasagne met salade. Heerlijk, verheug me erop.

Hoi Missf,
Heb jij twee junkmaaltijden dus niet de heledag? Geniet er maar van!!!

Mvgr P

Laatst bewerkt:
denk dat dat wel gaat lukken :D

Heel rustig weekend gehad, af en toe een hond uitlaten op zaterdag maar verder veel geslapen en mijn maaltijden gegeten. Tijdens het kijken van mijn oude ploeggenootjes van korfbal (sommige herkende me niet eens:D) heerlijk gejunkt --> 4 tosti's, patat en br. kroket. 's Avonds bij mijn moeder en d'r vriend klein stukje lasagne, wat pasta met groente en indiaanse balletje verorberd. Merkte dat de pasta niet echt lekker viel. Heel de avond erg opgeblazen gevoel. Maar moest natuurlijk wel om 20.30 en 23.00 mijn normale dieet volgen. Dit ging niet van harte helaas.

Gisteren (zondag) om 9.00uur samen met Janneke een doel gesteld dat we binnen een jaar willen bereiken met haar. En uiteraard even haar benen en schouders gesloopt. hihi. Mijn lessen RPM en Pump ook weer heerlijk vol en gaf goede voldoening.

Stats: 1:50min; 884kcal; 149avg; 189max

Daarna weer de kleedkamer vergast met mijn eieren. :D Voor mij stond er nog buiktraining en routine oefenen op het schema, dus vervolgde mijn weg naar Kneet waar ik een heerlijk zware buiktraining heb gedaan. Af en toe vloeken en tieren bij de routine oefenen. D'r is een stuk waar ik niet happy mee ben, maar zal dat morgen opnemen met Anja. Veranderen wel vaker op laatste moment, dus waarom zouden we de traditie verbreken.

Een heerlijke massage als mooie afsluiter van de dag. Thuisgekomen zou ik eigelijk nog wat rapporten voor werk moeten maken, maar had er geen zin in, dus ook niet gedaan. Heb mijn eten allemaal iets vervroegd, zodat ik om 21.00 in bed kon liggen. Mijn lichaam had het schijnbaar hard nodig, ben alleen even wakker geweest om te plassen en werd toen pas wakker (niet van harte) van de wekker om 7.15.

Vandaag nog een lesje Pump geven in de ochtend en vanavond staat een mysterieuse training voor benen te wachten. Anja wil er niet over kwijt, dus ben erg benieuwd. Zal hetzelfde op Hemelvaart zijn, want dan krijg ik hem nog een keer :cool:

Gaat mijn eten voor vandaag maar even maken alsvolgens naar Fitness First te gaan.

Tot snel. x

op hoeveel kcal zit je nu? nog ff volhouden he!

das best low... normaal zat je toch hoger ?

Maandag: Body Pump en Benen KT

Vanmorgen met de Pump een stuk rustiger aan gedaan, iets minder gewicht, maar nog dieper de uitvoering. Concentreded op de spier. Erg voldoenend.

Stats: 1.03min; 333kcal; 123avg; 187max

Vanavond was Anja er niet, en had geen training achtergelaten. Dus de training van vorige week grotendeels gedaan. Ben zelf niet ontevreden, maar moet nog van coach horen.

Stats: 40min; 334kcal; 143avg; 184max

Ik heb werkelijk geen idee wat we morgen gaan trainen. Ben benieuwd. Ik ga lekker slapen. Trusten. :kiss:

ben erachter schouders en biceps :D

daarnaast buik en routine :)

Dinsdag: Buik, Schouders en Biceps

Damn!! het was echt megadruk. Ik werd van een benchpress machine weggekeken terwijl ik mijn buikoefeningen aan het doen was. Maar ze kunnen kijken, Naomi gaat echt niet weg of de oefening afrafelen omdat iemand erbij moet. hihi. :)

wijde crunch icm omgekeerde crunch (langzame bewegingen) (beide 4x30x10/BW)
total crunch (5x20x5)
hellend over tricepsbankje (aangezien er geen gewone bankjes beschikbaar waren, en je hier erg wijd met je benen zit,, niet achterelkaar door kunnen gaan) vandaar 15, 3s rust, 15,3s rust, 15, 3s rust, 15,3s rust, 10, 3s rust, 10,3s rust, 10, 3s rust, 10.
cable crunch (eindelijk vrij) 4x25x50kg en sec vast :D

Damn!! het was echt megadruk. Ik werd van een benchpress machine weggekeken terwijl ik mijn buikoefeningen aan het doen was. Maar ze kunnen kijken, Naomi gaat echt niet weg of de oefening afrafelen omdat iemand erbij moet. hihi. :)

wijde crunch icm omgekeerde crunch (langzame bewegingen) (beide 4x30x10/BW)
total crunch (5x20x5)
hellend over tricepsbankje (aangezien er geen gewone bankjes beschikbaar waren, en je hier erg wijd met je benen zit,, niet achterelkaar door kunnen gaan) vandaar 15, 3s rust, 15,3s rust, 15, 3s rust, 15,3s rust, 10, 3s rust, 10,3s rust, 10, 3s rust, 10.
cable crunch (eindelijk vrij) 4x25x50kg en sec vast :D

Ja wat een drukte he :), ik heb zeker een kwartier staan wachten op een los bankje voordat ik aan de dumbbell benchpress en andere oefeningen kon beginnen, en daarna stond nog iedereen rondom te dicht bij... :mad:

Maar uiteindelijk toch een goede training gehad. Ook lekker bezig geweest weer zie ik zo :D

:thumbup:

Dinsdag: Buik, Schouders en Biceps

en of het druk was!! Heb ik vanmorgen heel stuk geschreven, wil het posten en dan vliegt het forum eruit. Damn!!

Maar goed even kort dan, moet weg naar Kneet.

Megazware en vernieuwende training. Verschil in sets, reps, gewicht, uitvoering. Veel lijnen trekken en na oef 2 al vol zitten met de schouders.

Biceps hetzelfde verhaal, alleen na set1 al vol :D

8 oef schouders, 3 biceps

Stats: 49min; 227kcal; 123 avg; 162 max.

Woensdag: Cardio en Rug

Ok, DavyO.. Ik begrijp hoe jij je voor de YBF hebt moeten voelen..;)

Strontmoe, chagrijnig en honger.. Maar desalniettemin een stevige training achter de rug en men moest gewoon niets zeggen. Gewoon opdragen, doen en niets meer. High reps, 9oefeningen, heb tot gaatje getraind. Geen boe of ba kwam eruit. Was blij dat ik me vis met appeltje na de training had, zo nog x vis :D en luikjes toe.

Cardio: 25min; 187kcal; 149avg; 169max
Rug: 40min; 210kcal; 113avg; 162max

Terug
Naar boven