MuscleMeat

MissF's achtergrondverhaal en logboek

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag: RPM en Borst/Triceps

Even stil geweest van deze zijde. Nu ook niet te lang, ga mijn bed in.

Elke keer als ik iets wilde plaatsen overdag, lag DBB eruit of crashte de pc. Erg irritant.

Maar goed ook de laatste paar dagen zware trainingen achter de rug:

Woensdag 8oefeningen rug 4x15reps en cardio
Donderdag triple superset voorkant benen en superset achterkant 4x20reps en buik
Vanavond 5borst en 3 tricepsoefeningen 4x12reps en RPM

Alles doet pijn, net hete douche gepakt, zojuist mijn laatste maaltijd op. Morgen mijn bikini en bruining ophalen bij Marjolein (Body & Fashion) en rusten en 1 junkmaaltijd. Hoop dat maatje DavyO gezellig mee komt smullen van pizza's :). Zondag lessen (rustiger met RPM, minder/geen gewicht met Pump), massage, zonnebank en nog meer rusten.

Laatste week voor de grote dag!!!

Maandag: Benen.
Dinsdag: Borst en Armen
Woensdag: Rug en Schouders
Donderdag, Vrijdag, Zaterdag: Rust

Zondag: KNALLEN OP NAC HOLLAND :D :D :D

Zaterdag: Rust en Junkmaaltijd

Heerlijk uitgeslapen, maar mijn lichaam is nog steeds moe, dus zal het zo weer wat extra rust geven door nog even te slapen. Net film gekeken met pizza's. Mijn maatje is niet langsgekomen, dus heb de heerlijk cheese/union en supreme pizza's zelf maar verorberd :meal: :D

Gisteren weer meting gehad. Zit mooi op schema qua gewicht, wilde boven 53kg en dat lukt nog steeds. Daarentegen is het streven van mijn bf% niet gered, maar we hebben nog een week en ik ga een eiwit/appel tijdperk tegenmoet, dus ben benieuwd. Ik weet zeker dat deze pizza's de enige koolhydraten bevatten zo ongeveer van wat ik de komende week naar binnen krijg. Dus voel me absoluut niet schuldig 2 heerlijk Big American's naar binnen te hebben gewerkt. En heb absoluut geen vol gevoel, wat ik vorige week met de pasta en lasagne wel had.

Vanavond nog een filmpje en weer mijn dieet oppakken, vis met appel om 20.00uur. :)

Hey MisF,

Ik volg je log nog steeds hoor! Je doet het goed! Wel fijn dat je toch nog een junkmaaltijd had gisteren.

Hey, we hebben allebei nog 1 week te gaan! De laatste loodjes wegen het zwaartst, he? Nog even doorbijten dus, want dan is alle inspanning niet voor niets geweest! Ik kan dus helaas niet komen kijken, maar ik wens je heel veel succes!

Hey MisF,

Ik volg je log nog steeds hoor! Je doet het goed! Wel fijn dat je toch nog een junkmaaltijd had gisteren.

Hey, we hebben allebei nog 1 week te gaan! De laatste loodjes wegen het zwaartst, he? Nog even doorbijten dus, want dan is alle inspanning niet voor niets geweest! Ik kan dus helaas niet komen kijken, maar ik wens je heel veel succes!

Succes in Servie!!! Laat ze maar een poepie ruiken daaro!!!!

Zondag: RPM/PUMP en buik

Zo vandaag echt een heel stuk rustiger met de lessen gedaan, ipv de normale 900kcal nu maar 560kcal verbrand, veel rondgelopen :)

Daarna lekker eten (eiwitten, brocolli en tomaat) en op naar de zonnebank, waar ik mijn moeder trakteerde op een sessie. Vervolgens de gunst gevraagd uiteraard. hihi. Mijn moeder mocht even de jury spelen terwijl ik mijn routine oefende. Daar wil ik nu echt geen punten laten liggen, dus haal alles uit de kast om mezelf goed neer te zetten aanstaande zondag.

Dit duurde niet zo lang, kwartier. Waren vroeg bij Kneet, dus gezellig even een bakkie genomen voor ik aan mijn buikoefeningen ging beginnen.

2 Supersets
cable crunch met hellend over bankje met crunch (4x25x50 en 4x25x5kg)
wijd weighted crunch met omgekeerde crunch (4x25x10 en 4x25xBW)

Toen een heerlijk stevige massage. Voel dat er wel wat spanning in mijn lichaam zit, met name in mijn rug.

Morgen laatste keer benen voorlopig. :D Mijn eten en bed roept. Trusten

Maandag: Pump en Benen

OOOHHHH, wat had ik even een off-day gisteren zeg!!

Merkte dit al met de Pump, warm-up ging al niet met 2,5kg aan elke kant, dus heb maar gelijk naar mijn lichaam geluisterd en de rest van de les geen gewicht gebruikt. Oefeningen voorgedaan en de mensen gecorrigeerd. Heb dan ook niet meer dan 200kcal verbrand (normaal 400 of meer).

Niemand moest iets tegen me zeggen wat me niet zinde, want die kreeg de wind van voren. Ik moest me met me werk uiteraard heel de dag vrolijk en klantgericht gedragen, dit heeft zijn uitwerking gehad op Kneet :rolleyes:

Daar ging ik even vragen of leg extensions bezet was aan een gozer en die probeerde grappig te zijn door een beetje te dollen. Normaal kan ik het wel hebben, maar gisteren dus echt niet. Dat heeft hij geweten. Was echt pisnijdig!! Hij was beetje op zijn teentjes getrapt:o Sorry, maar dat moet je nu echt even niet bij me doen.

Anja en ik hebben ook weinig uitgewisseld, denk dat ze ook zag dat ik niet in de stemming was en er echt was om een loodzware beentraining af te werken, te eten, naar huis en daarna mijn bed in wou. 22.00uur waren mijn oogluiken toe :D

Vandaag iets positiever, maar gruwelijke honger, dat wel. Maar humeur is stuk beter. Vanavond, buik, borst/armen en routine. Ben benieuwd, zal wel weer zwaar worden.

Nog maar 5 nachtjes slapen, hihi.. Heb er echt zin in :D :D

succes met de laatste paar dagen.. en ook alvast succes voor zondag!

Dinsdag: Buik, Borst/Armen en Routine

Dinsdag een lichte buiktraining gedaan, met meer reps voor de afwisseling :D

upper abs machine 3x100repsx20kg
hellend over bankje met crunch zonder gewicht 4x50reps
weighted crunch wijd met 5kg icm omgekeerde crunch 3x50reps

Deze dag ook begonnen met mijn serie eiwit/appel dagen, maar mijn humeur was een stuk beter dan de maandag.

Bij borst en armen de puntjes op de I gezet en niet te licht en niet te zware gewichten gebruikt. Was een goede training en zat dan ook goed vol. Met armen veel supersets gedraaid biceps/triceps tegelijkertijd. Eneverend en pijnlijk tegelijkertijd :eek:

Honger, Honger, riep mijn maag, dus voor de routine eerst even wat eten. Je raadthet al: eiwit/appel :)

Bij routine was ik na twee keer totaal gesloopt (duurt maar 90sec), maar we wilde de puntjes goed neerzetten, dus even doorbijten en nog 2x gedaan. Toen was Anja tevreden, maar moest wel blijven oefenen op mijn gezichtsuitdrukking.

Woensdag: Cardio, Schouders en Rug :)

Gisteren mijn laatste krachttraining voor de komende tijd (als je opwarmen met de wedstrijd niet meerekend ;)). gelukkig sloten we af met mijn all-time favorite muscle group RUG :D :D

De cardio hadden we naar de ochtend verschoven, zodat ik genoeg energie zou hebben voor de KT, na aanleiding van de dag ervoor met de routine. Herstel gewoon echt nodig.

Vanavond alleen nog 1x zwaar buik en routine en dan NIETS meer tot de DAG!!!

DE Dag Voor.........

YEAH, tomorrow the moment of truth!!!!

Al die weken zwoegen en voorbereiden. Rotterdam was een goede graadmeter waar we nog aan moesten werken. Maar morgen is het voor het thuispubliek presteren.

IK HEB ER ZO ONTZETTEND VEEL ZIN IN

Wou dat het al morgen was, maar nog even geduld. Afgelopen dagen veel rust gepakt, een andere aanpak van dieet tov de andere wedstrijden. Het is en blijft altijd maar zoeken naar wat werkt voor mij. Gelukkig liggen Anja en ik daar goed op een lijn mee. Overleggen wat de volgende stap is en waar we aan moeten schoeven om een gewenst resultaat te bereiken. Erg fijn en denk dat het ook zo moet zijn tussen trainer en atleet.

Ik krijg ook veel adviezen van andere, maar neem alleen dingen van Anja aan. Tuurlijk vraag ik ook het hoe en waarom, en als ik denk dat het anders is hebben we een leuk discussie punt :). Maar de bottom-line is dat Anja het beste met me voorheeft en ik hoop haar trots te zijn op mijn uitwerking die ik erin leg. Het is en blijft TEAMWORK.

Communicatie is daarin erg belangrijk, dat is mijn advies naar een ieder die met iemand traint. Als je de ander niet voor 100% vertrouwd, ga dan ook niet door. Ik schilder Anja soms af als een bullie, maar ze is geweldig. Ik respecteer haar meer dan wie dan ook in deze wereld. Voor de korte periode dat ik nu bezig ben. Nu 8 maanden. Ik hoop dan ook dat er nog jaren ipv maanden gaan volgen.

Ik wil alles eruit halen wat erin zit en daarnaast de kennis die ik opdoe zo goed mogelijk in praktijk brengen om andere te helpen en te stimuleren om met je lichaam bezig te zijn op de manier dat je dat zelf wilt. Als het uiteindelijke resultaat maar is dat je tevreden bent met het eind resultaat.

Zo dat was even een moment van bezinning. Dat krijg je als je heel de dag bijna niets anderrs doet dan DVD kijken, eten, slapen en genieten van je lichaam zo vlak voor een wedstrijd. :D :D :D

Gisteren nog even naar Kneet voor de laatste check-up en motiverende woorden van MIJN trainster.

MIRACLE WOMAN alias ANJA TIMMER

Ik wil iedereen die morgen meedoet aan de NAC Holland in Theater "De Regentes" een sportieve en gezellige wedstrijd toewensen. Laat het publiek genieten van al ons harde werk, dieet, rust en doorzettingsvermogen.

Tot het Haagse Kneet's (NO PAIN, NO GAIN) NAC Holland 27 mei, aanvang wedstrijd 12.30uur.

Laatst bewerkt:
succes morgen!!

DE DAG zelf..... NAC HOLLAND 27 mei

Op tijd in bed, maar heel slecht geslapen. Zenuwen gieren door mijn lijf. Heb ontzettend veel honger en heb van af 04.00uur af en aan geslapen en ben er om 7.30uur uitgegaan om mijn routine en poses nog eens te oefenen.

8.00uur mijn eerste maaltijd en vervolgens elke 2uur, heerlijk eten. Altijd fijn de dag voor en op de wedstrijd, de heerlijkste maaltijden. Kip, zalm, vis, rijst, ananas, fruithapjes, rozijnen, rijstwafels, cashewnoten, pindakaas.. Jammie :) :meal:

Vervolgens me ingesmeerd met de eerste laag Dream Tan creme, zodat we dat niet in een overvol theater hoefde te doen en alle tijd konden nemen om aan mijn uiterlijk/presentatie te werken.

Rond 11.00uur naar het Theater om in te schrijven, cd af te geven en te ontspannen en genieten:D Mercedes Khani hielp me met de make-up en ze heeft echt een geweldig werk bij me afgeleverd, alleen daar was ik al blij mee :D en stond nog niet eens op het podium.

Dames Figure was snel aan de beurt, dus rond 13.00uur moesten met zijn vieren het podium op. Eerst ronde 1 en 2 Quarter Turns en Verplichte poses, toen een Klasse 4 ronde en toen Dames Figure routine. Eerst Monique, een vrouw van 38jr die al 24jr fitnesst, maar dit was haar derde wedstrijd. Haar heb ik niet gezien, dat is een bijgeloof van me. Niet naar de concurrentie kijken voor ik zelf op moet.

Toen moest ik.... Ging op, deed 3 poses en ..... :eek:BLACK-OUT:eek:..... ben van het podium gegaan :eek:, echt erger kan je je niet voelen. Maar ik kreeg gelukkig een nieuwe kans en die heb ik met mijn BEIDE handen aangegrepen!!!! Ik heb echt ZO genoten, ik hoop het publiek ook ;). Zowel bij de poses en routine had ik voor mezelf al gewonnen, voelde me goed, mooi en zo vrouwelijk, wilde dat het niet stopte. Maar het is een wedstrijd met meer klasses en onze klasse was klaar. Dan is het gewoon wachten tot de prijsuitreiking.

Dat betekent, weer wat eten en liggen, zitten, andere kijken en rustig blijven. Rond 14.45uur was de prijsuitreiking van de C-wedstrijd en kreeg te horen dat ik 2e was geworden. Ik baalde uiteraard. Alle nr's 1 en 2 mochten dat wel meedoen met de A-wedstrijd, maar toch je gaat voor 1. Maar we kregen niet direct te horen dat we mee mochten doen, dus ik ging het navragen bij de jury. Hier kreeg ik "HET" nieuws van de dag. Ik was 1 geworden, er was een telfout gemaakt. Ze zouden het na de pauze rechtzetten.

Ik geloofde mijn oren niet :eek:. Ik was zo blij en boos tegelijkertijd. Maar ze hebben het meer dan goed gemaakt. Met een tjokvolle zaal waren eerst de junioren en masters aan de buurt. Toen kwam DE mededeling, dat vanmorgen een herstel moet zijn mbt de Dames Figure uitslag. Ik mocht nog een keer mijn routine doen om vervolgens mijn 1e plaats beker met sjerp in ontvangst mocht nemen. Ik kan niet onder woorden brengen hoe ik me toen voelde.

Geweldig! Genoten! Genieten! Harde werken beloond! etc.​

Aangezien er geen andere Dames Figure in de A-wedstrijd stonden, heb ik ook die prijs in ontvangst mogen nemen. Mijn dag kon niet op. Ik was hierbij ook gelijk gekwalificeerd voor WK 9 juni in Brussel. Maar aangezien ik morgen op vakantie ga wilde ik met Anja bespreken wat ik het beste kan doen. Aan het begin van het jaar hebben we een planning gemaakt van de wedstrijden die we zouden draaien en wanneer ik mijn rust zou pakken. Deze vakantie stond gepland omdat we niet te snel willen gaan. Ik wil steeds beter worden en niet te snel omhoog gaan. Het is een eer, maar je moet ook realistisch zijn.:rolleyes:

Ik zou het gewoon nu nog niet trekken op dat niveau en daar wil ik eerst naartoe werken en niet met een 6-10e plek terug komen. Als ik ga ga ik voor goud en dat niveau heb ik nog niet, maar dat gaat wel komen.

Dus samen eens geworden dat we gewoon keihard gaan werken om volgend jaar wel mee te kunnen draaien op dat niveau. Nu mijn rust te pakken en me op te laden voor 14 en 21 oktober. Eerst de YBF in Beverwijk en een week later de Muscle Mania in Bedworth (Engeland). Twee hele mooie wedstrijden dus in het vooruitzicht.

Publiek, organisatie, jury, atleten, gastoptredens en iedereen die ik vergeet, ontzettend bedankt voor een hele geslaagde dag. Ik heb genoten en heb KNEET zien genieten. Heel mooi gezicht :D

Tot over een week. MissF

Laatst bewerkt:
gefeliciteerd!!! en geniet van je wel verdiende vakantie!! en volgend jaar ga je knallen op het WK:thumbs: :clap: :thumb: :clap: !!

heyy !! je heb uhm zeker verdiend !! zag er goed uit !! gefeliii !! :D

Je zag er verdomme lekker uit...je hebt hem verdiend...zei al tegen mijn maatje dat jij het moest worden..en uiteindelijk kreeg je hem ook nog.

Nogmaals, je was om op te vreten...heerlijk gewoon

Bedankt voor de reacties. :D

Graag ook pm's naar Pro_AnjaTimmer, zij heeft me in deze korte periode gebracht tot waar ik nu sta, dus zij verdiend net zoveel krediets. Misschien nog wel meer ;) Geintje, nee hier staan we echt samen in. TEAMWORK. Beide even perfectionistisch en gedreven met heel vaak ONE soul, ONE mind. :thumb:

Bij deze ook even een felicitatie naar Saskia Salemink, ze is 5e geworden op WK in Servie. Mooie prestatie lijkt me. Ben benieuwd naar de pics. Aantal dames niet geplaats en twee zij 15e geworden, als ik het goed gelezen heb bij Topic: wedstrijdinfo. Proficiat iedereen.

je zag er top uit! en ik zou toch het wk pakken!!als dat zou lukken in combi me je vakantie!

Gefeliciteerd met je 1e plaats!:thumb:
Geniet van je vakantie.

Gefeliciteerd!!! Je hebt het echt verdiend! Geniet van je vakantie!

Terug
Naar boven