Vakantie-ontspanning-rust in Polen
Zo, laat maar weer eens wat van me horen. Dat is voordeel van interenet, het is overal
Maandagochtend de bekers langsgebracht bij Kneet en mijn leden bij Fitness Fairst verrast met wat lekkers voor hun support de afgelopen weken. Vonden ze erg leuk volgens mij. Vervolgens samen met mijn moeder en vriend naar Schiphol, waar ik een heerlijke pannekoek met spek/kaas en stroop heb weggewerkt. Jammie!!

Eenmaal in het vliegtuig, zelfs voor zo'n korte vlucht, lekkere broodjes genuttigd.
Eenmaal aangekomen in Warschau de bus naar het station genomen, waar ik helaas anderhalf uur moest wachten op mijn trein naar Torun, mijn uiteindelijke bestemming. Als ik toch moet wachten, dan maar weer wat eten toch?? Nu een heerlijk broodje Kabab met saus. In de trein geslapen, duurde drie uur, was bloody hot, maar was daardoor wel redelijk uitgerust toen ik aankwam op plaats van bestemming.
Karolina, een vriendin waar ik blijf logeren, kwam me ophalen en thuis hebben we nog heerlijk gegrilde groente met tonijn gegeten. Toen mijn mandje in. had over de gehele dag veel brood en tussendoortjes (liga, sultana, bammetje, etc) gegeten, maar niet daarbij eiwitten, en dat gaf geen fijn gevoel aan het einde van de avond. Voelde me echt een "Michellin vrouwtje".
Maar ik weet na drie wedstrijden dat je lichaam het wel nodig heeft, dus dinsdag gewoon wat rustiger gedaan met de tussendoortjes en meer gezorgd voor eiwitten bij de maaltijden. Mijn ontbijt en slaapmaaltijd van het dieet vind ik gewoon zo lekker dat ik dat wat er ook gebeurd altijd neem, ook op junkdagen. Maar de rest van de dag, gewoon om de 2-3 uur eten. Gewoon waar ik trek in heb. Crackers/rijstwafels met brie en mosterd, kaas met mayo, kalkoenfilet, nutella, honing, snickers en milky-way pasta (verrukkelijk

), salades met van alles en nog wat. Ei-eiwitomeletten met groentes.
Aangezien ik Karolina niets betaal, wil ik graag iets terugdoen, en dat doe ik door te koken voor ze, helpt me ontspannen en ik vind het gewoon superleuk. Gisteren wraps met mexicaanse groentes en kipkerrie. Vanavond lasagne met spinazie, zalm en tomatenpuree/kruiden.
Het is werkelijk een rustvakantie, doe echt niets, slaap vaak 2-3x per dag een uur of twee, ben maar een whirlpool geweest, wandeling langs de rivier gemaakt, bakken in het zonnetje en lezen. Verder af en toe DBB checken en een ongeruste moeder e-mailen. hihi. Maakt niet uit hoe oud je bent, je moeder is altijd ongerust. Althans die van mij wel. Vanavond gaan we Shrek 3 kijken en ben gisteravond naar Pirates of the Caribbean - World's End geweest. Hij is wel ok, maar niet zo leuk als de eerste naar mijn mening.
Heb aardig wat vrienden hier in Torun leren kennen, maar in de loop van de jaren zijn ze elders gaan wonen, dus hoop dat ze deze week even langskomen bij de ouders om wat af te spreken. Maar goed, als het niet lukt dan niet, ik ga niet in Polen reizen om ze te zien. Je zit gewoon te lang in de trein etc. Ik ben echt voor rust gekomen en mijn lichaam doet gewoon nog steeds pijn op sommige plekken. Ik ga morgen op zoek naareen plek voor een massage.