MuscleMeat

MissF's achtergrondverhaal en logboek

Gefeliciteerd !!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gefeliciteerd met je resultaat...

:banana: :banana: :banana: :banana: :rocknana: :rocknana: :rocknana: :rocknana:

GEFELICITEERD MAATJE

Ik wist gewoon van te voren al dat je ging winnen, je zag er echt toppie uit en het was gewoon tijd dat je ging winnen!!! :D :D :D

Echt een super prestatie :thumbup: Geniet lekker van je rust nu!

Hopelijk/misschien trainen we binnenkort weer samen.............

:banana: :banana: :banana: :banana: :rocknana: :rocknana: :rocknana: :rocknana:

Van harte MissF!! Ik schrok al wat er nu gebeurde tijdens je routine. Dacht dat je niet lekker werd... btw.. het roze broekje kwam me aardig bekend voor haha! Je mag trots zijn op jezelf en nu lekker genieten van vakantie!

Gefeliciteerd met je 1e plek en nu lekker gaan genieten van je vakantie en een welverdiende rust;)

Bedankt voor de reacties. :D

Graag ook pm's naar Pro_AnjaTimmer, zij heeft me in deze korte periode gebracht tot waar ik nu sta, dus zij verdiend net zoveel krediets. Misschien nog wel meer ;) Geintje, nee hier staan we echt samen in. TEAMWORK. Beide even perfectionistisch en gedreven met heel vaak ONE soul, ONE mind. :thumb:

Bij deze ook even een felicitatie naar Saskia Salemink, ze is 5e geworden op WK in Servie. Mooie prestatie lijkt me. Ben benieuwd naar de pics. Aantal dames niet geplaats en twee zij 15e geworden, als ik het goed gelezen heb bij Topic: wedstrijdinfo. Proficiat iedereen.

Een trainer/coach kan nog zoveel weten, nog zoveel adviezen geven, met raad en daad iemand helpen, maar het gaat allemaal om de inzet van beide mensen. Als een atleet laat zien dat hij/zij zich compleet inzet om het resultaat te behalen, zal de coach/trainer dat ook doen. Het is inderdaad teamwork, de 1 gaat niet zonder de ander.
Ik mag wel zeggen dat ik heel erg trots ben op het resultaat van Miss F en dat ze het echt heeft verdiend, dat weet een ieder die haar logboek heeft gevolgd. Het was keihard werken, en ik weet dat ik veel vraag van mijn atleten, maar het gaat om het resultaat.
Ben wel blij dat ze nu een welverdiende vakantie heeft en even flink gaat genieten van de andere dingen in het leven.

Gefeliciteerd met je overwinning. Je hebt er hard voor gewerkt.:clap: :thumb:

Goed gedaan, meid :)

• Topic Starter Topic Starter
Vakantie-ontspanning-rust in Polen

Zo, laat maar weer eens wat van me horen. Dat is voordeel van interenet, het is overal :D

Maandagochtend de bekers langsgebracht bij Kneet en mijn leden bij Fitness Fairst verrast met wat lekkers voor hun support de afgelopen weken. Vonden ze erg leuk volgens mij. Vervolgens samen met mijn moeder en vriend naar Schiphol, waar ik een heerlijke pannekoek met spek/kaas en stroop heb weggewerkt. Jammie!! :) Eenmaal in het vliegtuig, zelfs voor zo'n korte vlucht, lekkere broodjes genuttigd.

Eenmaal aangekomen in Warschau de bus naar het station genomen, waar ik helaas anderhalf uur moest wachten op mijn trein naar Torun, mijn uiteindelijke bestemming. Als ik toch moet wachten, dan maar weer wat eten toch?? Nu een heerlijk broodje Kabab met saus. In de trein geslapen, duurde drie uur, was bloody hot, maar was daardoor wel redelijk uitgerust toen ik aankwam op plaats van bestemming.

Karolina, een vriendin waar ik blijf logeren, kwam me ophalen en thuis hebben we nog heerlijk gegrilde groente met tonijn gegeten. Toen mijn mandje in. had over de gehele dag veel brood en tussendoortjes (liga, sultana, bammetje, etc) gegeten, maar niet daarbij eiwitten, en dat gaf geen fijn gevoel aan het einde van de avond. Voelde me echt een "Michellin vrouwtje". :(

Maar ik weet na drie wedstrijden dat je lichaam het wel nodig heeft, dus dinsdag gewoon wat rustiger gedaan met de tussendoortjes en meer gezorgd voor eiwitten bij de maaltijden. Mijn ontbijt en slaapmaaltijd van het dieet vind ik gewoon zo lekker dat ik dat wat er ook gebeurd altijd neem, ook op junkdagen. Maar de rest van de dag, gewoon om de 2-3 uur eten. Gewoon waar ik trek in heb. Crackers/rijstwafels met brie en mosterd, kaas met mayo, kalkoenfilet, nutella, honing, snickers en milky-way pasta (verrukkelijk :)), salades met van alles en nog wat. Ei-eiwitomeletten met groentes.

Aangezien ik Karolina niets betaal, wil ik graag iets terugdoen, en dat doe ik door te koken voor ze, helpt me ontspannen en ik vind het gewoon superleuk. Gisteren wraps met mexicaanse groentes en kipkerrie. Vanavond lasagne met spinazie, zalm en tomatenpuree/kruiden.

Het is werkelijk een rustvakantie, doe echt niets, slaap vaak 2-3x per dag een uur of twee, ben maar een whirlpool geweest, wandeling langs de rivier gemaakt, bakken in het zonnetje en lezen. Verder af en toe DBB checken en een ongeruste moeder e-mailen. hihi. Maakt niet uit hoe oud je bent, je moeder is altijd ongerust. Althans die van mij wel. Vanavond gaan we Shrek 3 kijken en ben gisteravond naar Pirates of the Caribbean - World's End geweest. Hij is wel ok, maar niet zo leuk als de eerste naar mijn mening.

Heb aardig wat vrienden hier in Torun leren kennen, maar in de loop van de jaren zijn ze elders gaan wonen, dus hoop dat ze deze week even langskomen bij de ouders om wat af te spreken. Maar goed, als het niet lukt dan niet, ik ga niet in Polen reizen om ze te zien. Je zit gewoon te lang in de trein etc. Ik ben echt voor rust gekomen en mijn lichaam doet gewoon nog steeds pijn op sommige plekken. Ik ga morgen op zoek naareen plek voor een massage.

:)

Geniet van je vakantie en van het lekkere eten maatje :meal: :D

Dat Michellin mannetje gevoel ken ik nog wel van na de YBF :eek: :eek: :D

GEFELICITEERD!!!!!!! je foto ziet er echt goed uit en na alles wat je er voor gedaan hebt heb je het echt verdiend!!!!! geniet er van groetjes astrid.

fijne vakantie toegewenst en bedankt voor je info!!

fijne vakantie !!

ziet er goed uit miss f gefeliciteerd en op naar de volgende ....

Update vakantie in Polen

Tijd vliegt echt aan je voorbij hiero. Maar geniet met volle teugen, voel me geen Michellin vrouwtje meer en dat is fijn. Al wordt ik hier wel nagestaard alsof ze nog nooit een getrainde vrouw hebben gezien. Nou zijn de dames hier ook wel graadmager, dus val ik wel op met bredere schouders ;)

Was gisteren op een sportschool/welness center (beetje gelijkwaardig aan Fitness First) van wat vrienden van mij en de instructeurs waren door een klein raampje aan het kijken hoe ik thai chi en yoga aan het doen was. Voelde me heerlijk ontspannen na afloop. Vond alle aandacht wel leuk :D, daar doe je het uiteindelijk voor, althans ik wel.

Na deze les, heerlijk 5 uur in de SPA-ruimte doorgebracht, ben bijna levend verbrand (was op zonneterras in slaap gevallen). Maar ze hadden een whirlpool met 3 verschillende zittingen, die elke een ander gebied van de rug en armen masseren, geweldig!! heb er een uur ingezeten. Daarnaast ook de hete sauna en stoombad gebruikt, scrubben de hele mikmak. Stond als herboren weer buiten. Tussendoor mijn zelfgemaakte maaltijden genuttigd. Ei-eiwitomelet met diverse groente en beetje rijst, andere was tonijn met rijst en appel. Aangezien ik pas om 18.00 uiteindelijk het pand verliet (was er om 10.00uur) heb ik ook bij het wellness center een overheerlijke kipsalade genomen. :meal:

Helaas hadden ze geen tijd om massage te doen die dag, dus die heb ik vandaag om 13.00uur. Helaas geen zonnetje vandaag, dus zonneterras precies op juiste moment gepakt gisteren. Bij thuiskomst nog even uurtje slaap gepakt, want Karolina vierde haar verjaardag tot in de vroege uurtjes. Heb 1 tequila shoot genomen en was out:eek:, 2 uur geslapen en me toen weer bij het feestje gevoegd zonder alcohol. Maar zelfs het dansen maakte me moe, dus uiteindelijk maar 2-3uurtjes erbij geweest, rest geslapen ondanks de hard muziek. Maar heb het niet als storend ervaren, moet anders ook om de 3uur plassen, dus dit was niet veel anders.

Vandaag naast de massage niets gepland staan, misschien nog een wandeling langs de Wisla-rivier en ik heb trek in patat, maar ze hebben hier niet wat wij kennen als snackbar. Hier is het dat je op elke straathoek een kraam met broodje kebab en koolsalade kan halen. Dus moet dan naar de Mac Donalds voor patat. Ik zie nog wel, wil liefst Vlaamse frites. :D

Maandag ben ik weer terug in het land en ga dinsdag mijn onderhoud dieet weer oppakken, want merk wel dat mijn lichaam redelijk protesteert tegen alle andere etenswaar. Heb overigens vanaf dinsdag redelijk schoon gegeten, maar niet echt op de tijd en hoeveelheid gelet. Maar wat Anja zegt, dat hoeft nu ook niet, geniet en dat doe ik dan ook. Heb niet het strakke gevoel echt gehad, alleen na een rol koekkies met chocovulling :( Maar dat leer je dan ook gelijk af. hihi.

Gisteren op de weegschaal op de sportschool gestaan en was niet ontevreden, nog geen 4 kilo zwaarder dan wedstrijd, dus ben wel blij. Huid ziet er ook gezond en vol uit, buiten wat vetbuiltjes op mijn schouders en rug. Komt allemaal wel weer goed, kunnen weer gaan bouwen naar oktober.

Hebt er weer zin in, groetjes MissF

Bedankt voor de link met foto's erg mooie en leuk om te zien.
een top prestatie hoor, super GEFELICITEERD

Routine filmpje NAC HOLLAND

Top 10 Supplementen

Misschien rare titel, maar hier staat echt mijn routine. Hier zijn ook alle ander routines te vinden van de C en A-wedstrijd als ik het wel gezien heb. Veel plezier ermee.

Laatst bewerkt:
Bijna zover, Nederlandse bodem onder mijn voeten over iets meer dan 12uur. Dat betekent weer voet zetten in de sportschool en wat aan de shape gaan doen :D

Eerst weer wat groeien en de spieren nog meer ontwikkelen, VVM verhogen en dan weer lijnen trekken, vocht/vetafdrijven, routine bedenken en dan.......................

YBF en Muscle Mania

YEAH< YEAH!!!!!

Heb er weer zin in, morgen mijn dieet weer oppakken. Oh, vandaag bedoel ik...

net alle kandidaten bekeken en terecht 1e je ziet er heel goed uit je rug is bruut gefeliciteerd.

Terug
Naar boven