Fitness Seller

MissF's achtergrondverhaal en logboek

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag bijna mijn vliegtuig gemist, checkte 11.45 in en vliegtuig moet om 12.05 vertrekken. Gelukkig was ik niet alleen, maar stonden nog wat mee mensen. Vertrokken uiteindelijk om 12.20uur. Ze hebben het goed ingelopen, waren 10min voordat we aan zouden moeten komen aan, dus waren een racewagen in de lucht :) hihi.

Bij thuiskomst gelijk mijn boodschappen in huis gehaald om weer schoon aan mijn dieet te beginnen. Mag nog wel smokkelen, maar gewoon zelf aanvoelen. Heb bijv. vrijdag een etentje van het werk en daar zal ik lekker van genieten.

Maar voelt wel fijn weer het dieet eten, gek dat je daar zo naar kan verlangen. Maar dat ik na verloopt van tijd ook weer naar junkmaaltijden. Vanavond weer aanwezig bij Kneet, gek om niet aan de gewichten te hangen, maar cardio voelde ook al goed. Lekker een uur op niet al te hoog nivo (level 10) volgemaakt met gemiddelde hartslag 147 per minuut. Heerlijk!!

Nog even mijn eten voor morgen klaarmaken en slapen..

Tweede week van mijn vakantie

Nou deze week echt een veel prettiger gevoel in mijn lijf met het schone eten. Icm de cardio ook gelijk effect. Na eerste uur cardio al veel minder last van opgezwollen enkels van het vocht. Dit is wat ik heb en nog ga doen deze week, voor het echte werk (letterlijk en figuurlijk) weer gaat beginnen :D

Maandag: uur cardio (398kcal, avg. 147bpm)
Dinsdag: buik en half uur cardio (204kcal, avg. 149bpm)
Woensdag: uur cardio (378kcal, avg 142bpm)
Donderdag: buik en RPMles 45min gevolgd (398kcal, avg. 153bpm)
Vrijdag: RPMles geven
Zaterdag: Rust
Zondag: RPM en Pump geven (zal met lichtere gewichten beginnen, aangezien ik twee weken niet met gewichten getraind heb en ik niet met spierpijn maandag aan de KT wil starten, dus wordt echt cardio)
Maandag: Pump geven en KT (welke spiergroep weet ik nog niet)

En ik wist niet dat een mens zoveel spierpijn in buikspieren kan hebben. Damn, wat doen ze pijn. Eerste keer buik maar 2 oefeningen gedaan, vandaag wel vier met lichte gewichten, maar het leek niet veel uit te maken aan de pijn die het tijdens de training al deed.

Verder ook deze week nog veel geslapen en naast bovenstaande niet veel uitgevoerd. Woensdag zelfs heel de dag (van 12.00-19.00uur) in Elysium in Bleiswijk doorgebracht. Zoutscrub, zitten met thee en gebak:p, kruidensauna, eten, zoutbad, finse sauna, slapen in de zon (2uur of meer weet niet meer precies), eten, zoutbad, infrarood sauna, finse sauna, zoutscrub en toen naar sportschool voor buik en cardio. Kan iedereen zo een dag aanraden. Geweldig voor lichaam en geest en dan geen Red Bull ;).

Vandaag ook nog een goede daad verricht door bloed te doneren. Ze zoeken nog donoren, dus als je de medemens wil helpen, geef bloed (met je hart).

Wat ik aan begin zei met resultaat snel effect. Maandag voor cardio woog ik 60kilo en vandaag woog ik 57kg :D. Nou ga ik mijn laatste maaltijd eten en mijn mandje weer in.

Gr. MissF

Weekend

Zo, het is bijna weer zover.. Maandag weer KRACHTTRAINING.. Yeah!!

Deze week redelijk aan dieet gehouden, met elke dag een smokkelmaaltijd. Maar gisteravond was het voldoende. Ging uiteten met werk en kreeg 3-gangen maaltijd.. Voor- en nagerecht waren voortreffelijk, maar de vegetarische schotel ( heeeel veeeeel pasta met een beetje saus van spinazie ofzo, kon het er niet uithalen, parmazaanse kaas en tomaat) zat geen smaak aan, dus heb maar klein beetje gegeten.. Heb de patat met pindasaus opgemaakt :D die bij de sateschotel zat van een collega..

Normaal is zaterdag mijn junkmaaltijd, maar wilde echt niet meer. Dus besloten om 1x op zaterdag met dieet te starten en dan volgende week zaterdag weer te junken (met mate, maaltijd 2-6) ;) Vandaag ook weer heerlijk uitgeslapen, ben nog steeds redelijk moe, maar denk dat het ook komt dat ik nog niet in mijn ritme van vaste dingen (werken, eten klaarmaken, sporten, slapen) zit. Denk dat het volgende week wel weer anders voelt..

Zodadelijk weer een massage, weer zit toch niet mee, dus bakken zit er niet in.. Van de week dus weer begonnen met cardio, maar door die smokkelmaaltijden nog niet helemaal lekker in mijn vel. Ik weet dat ik het doe met een doel om weer te kunnen groeien en kracht te bouwen, maar wat strakker in je vel, doet veel aan mijn zelfvertrouwen en humeur merk ik..

Ik begrijp overigens niets van dat Elite MemberShip. Ene keer kan ik tig foto's tegelijk uploaden, en nu weer een max van 2 foto's. Iemand idee??? Baal er een beetje van!! :(

Picture Perfect

Hier een foto van iemand die ik in mijn vizier houd voor niveau wat ik wil bereiken volgend jaar voor de WK

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is Ute Ueberschear, staat al jaren aan de Duitse top, dus zal nog wel wat geduld moeten hebben, maar ik vind het machtig mooi :D

Maandag: Pump en Schouders

Gisteren mijn eerste krachttraining na twee weken geen ijzer te hebben aangeraakt. Heb vanaf vrijdag mijn lessen bij Fitness First weer opgepakt en dat is ook niet in de koude kleren gaan zitten. Van het weekend dan ook weer veel geslapen. Had wel rustig opgebouwd met de Pump en niet gelijk de eerste (van 3) zwaar te beginnen. Gisteren wel lekker zwaar gepakt en dus ook schouders.

Deze hebben wel genoeg herstel gekregen door werk, maar Anja ging lekker tekeer 's avonds. Aangezien we met z'n drieen waren, veel SuperSets gedaan, heerlijk, maar erg pijnlijk. Merk wel dat ik volgende keer zwaarder moet, had wel goed gevoel, maar niet HET gevoel. Misschien moet ik gewoon weer wennen. Heb nu ook niet heel veel last van mijn schouders, althans nog niet :p

Vanavond benen :D

zeker een mooi streven alleen dat houdt wel in dat je niet alleen shakes als supplement moet gaan gebruiken.

Mooi doel om naar toe te werken!!

Dit is het streven, groei nog steeds, dus voorlopig zonder. Ga nog aardig wat naturel wedstrijden doen, dus daar successen behalen :D

Dan zijn we weer een stuk verder en hopelijk ook weer wat meer kennis wijzer en vandaaruit kijken we verder ;)

Thx, jij ook. Heb je gezien op NK. Wat zijn jouw plannen?

Ik wil in ieder geval weer de NK NBBF draaien volgend jaar! Dat is eigenlijk mijn hoofddoel, ik zie wel even of ik daarvoor nog een wedstrijd ga doen, als het niet nodig is (om te plaatsen voor NK), doe ik het liever niet...

Dan ga ik zoals de planning er nu ligt de aankomende tijd gericht voor de NK trainen. Heb wel wat puntjes waarop ik mezelf wil verbeteren, dus de voorbereidingen zijn alweer in gang gezet :o

Ik wil in ieder geval weer de NK NBBF draaien volgend jaar! Dat is eigenlijk mijn hoofddoel, ik zie wel even of ik daarvoor nog een wedstrijd ga doen, als het niet nodig is (om te plaatsen voor NK), doe ik het liever niet...

Dan ga ik zoals de planning er nu ligt de aankomende tijd gericht voor de NK trainen. Heb wel wat puntjes waarop ik mezelf wil verbeteren, dus de voorbereidingen zijn alweer in gang gezet :o

Succes ermee, misschien dat ik die ook ga draaien, maar na okt gaan we pas planning voor volgend jaar maken.

pittig doel! maar goed ambities zijn alleen maar goed...

Dinsdag: Buik en Benen

Echt geweldig gevoel :D Ik vind alleen jammer dat het tempo er wat uitgaat doordat je met z'n drieen traint, maar het is niet anders. Nu konden we niet echt SuperSets maken. Zijn ook bezig met bouwen, dus moet er gewoon aan wennen iets meer rust te pakken, om vervolgens weer zwaarder te kunnen. Maar ik was gewoon verwent door alleen te trainen. Kom ik ook wel weer overheen ;)

Maar eerst ook weer heerlijk zwaar buik gedaan:
Cable crunch 2x25x50kg + 2x25x55kg
Hellend over bankje met crunch 2x25x2kg +2x25x4kg
Weighted crunch wijd 4x30x10kg icm
Omgekeerde crunch langzaam 4x30xBW

Toch 6 oefeningen kunnen pakken met benen waarvan 1 SuperSet, was zeker niet een onverdienstelijke training. De heren waarmee ik train, hadden iets te hoog ingezet met de eerste oefening:D, waardoor ze met de overige oefeningen moesten indimmen en dus op gelijk niveau hebben getraind. Die fout heb ik in het begin ook wel eens gemaakt, kom je van een koude kermis thuis :p

Heerlijk hete douche gepakt en nu mijn mandje in..

AUWHHH....

Vanavond Borst en cardio

Woensdag: Cardio, Borst :)

Gisteren een zeer zware borst training achter de rug. De pull-over op de orginele manier gedaan en deze is een stuk pijnlijker dan de manier die we in het verleden gedaan hebben. Maar alles voor het resultaat natuurlijk. Met z'n tweeen waren we binnen 35min klaar en het was echt heftig!! Leek wel of mijn spier was gescheurd, maar het gaat nu wel weer wat beter, maar wel spierpijn zoals ik nog niet eerder heb gevoeld. :(

Stats: 35min, 206kcal, 121avg, 161max

Cardio: 20min, 143kcal, 143avg, 166max

Kijk je wel uit...blessure zit in een klein hoekje ;)

Donderdag: Buik en rug

Oh wat was het een heerlijke training. Echt perfect!! We waren met zijn vieren, maar doordat we TRIPLESETS maakte lag het tempo goed hoog, wat ik iig heerlijk vind. Hebben totaal 10 oefeningen gedaan binnen 38min :eek: gem. 145bpm!!!!

Mijn borst voelt gelukkig weer een stuk beter na een heerlijk, maar doch redelijk pijnlijke massage.. Heb een aantal knopen die eruit moeten :(

Vanavond armen en dan is de kop eraf voor deze week.. Voel mijn hele lijf, maar geeft een zeer voldaan gevoel. :D

Vandaag mijn laatste krachttraining afgewerkt. Dit keer met zijn tweeen.. Eerst biceps twee SuperSets en een failure oefening en toen triceps met ongeeer dezelfde opbouw.. Kon mijn T-shirt niet eens uitdoen ;)

Weekend, junk en even van mijn off-season genieten.. Leuk strandfeest morgen (vandaag) waar ik mijn gezicht weer eens laat zien.. Das een tijd geleden, ben benieuwd of mensen me nog kennen.. lol.. :D

Groetjes, MissF

hoe is het met die spier in je borst ?? al over ??

Terug
Naar boven