MissF
Figure/Athletic dame
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 10%
Vandaag bijna mijn vliegtuig gemist, checkte 11.45 in en vliegtuig moet om 12.05 vertrekken. Gelukkig was ik niet alleen, maar stonden nog wat mee mensen. Vertrokken uiteindelijk om 12.20uur. Ze hebben het goed ingelopen, waren 10min voordat we aan zouden moeten komen aan, dus waren een racewagen in de lucht
hihi.
Bij thuiskomst gelijk mijn boodschappen in huis gehaald om weer schoon aan mijn dieet te beginnen. Mag nog wel smokkelen, maar gewoon zelf aanvoelen. Heb bijv. vrijdag een etentje van het werk en daar zal ik lekker van genieten.
Maar voelt wel fijn weer het dieet eten, gek dat je daar zo naar kan verlangen. Maar dat ik na verloopt van tijd ook weer naar junkmaaltijden. Vanavond weer aanwezig bij Kneet, gek om niet aan de gewichten te hangen, maar cardio voelde ook al goed. Lekker een uur op niet al te hoog nivo (level 10) volgemaakt met gemiddelde hartslag 147 per minuut. Heerlijk!!
Nog even mijn eten voor morgen klaarmaken en slapen..
hihi.Bij thuiskomst gelijk mijn boodschappen in huis gehaald om weer schoon aan mijn dieet te beginnen. Mag nog wel smokkelen, maar gewoon zelf aanvoelen. Heb bijv. vrijdag een etentje van het werk en daar zal ik lekker van genieten.
Maar voelt wel fijn weer het dieet eten, gek dat je daar zo naar kan verlangen. Maar dat ik na verloopt van tijd ook weer naar junkmaaltijden. Vanavond weer aanwezig bij Kneet, gek om niet aan de gewichten te hangen, maar cardio voelde ook al goed. Lekker een uur op niet al te hoog nivo (level 10) volgemaakt met gemiddelde hartslag 147 per minuut. Heerlijk!!
Nog even mijn eten voor morgen klaarmaken en slapen..

, kruidensauna, eten, zoutbad, finse sauna, slapen in de zon (2uur of meer weet niet meer precies), eten, zoutbad, infrarood sauna, finse sauna, zoutscrub en toen naar sportschool voor buik en cardio. Kan iedereen zo een dag aanraden. Geweldig voor lichaam en geest en dan geen Red Bull
.
Baal er een beetje van!! 

gem. 145bpm!!!!