Fitness Seller

MissF's achtergrondverhaal en logboek

• Topic Starter Topic Starter
Weekend

Je kan beter vragen welke spiergroep doet geen pijn :D Damn! Mijn armen, dat heb ik echt nog nooit zo gehad.. Maar dan hadden we de week ook nog nooit zo ingedeeld.. Echt 1 spiergroep per dag.. We gaan dat iig de komende weken doen en dan de dagen afwisselen, dat de spiergroep niet aan een bepaalde dag ook weer gaat wennen..

Vandaag de dag nog enigszins schoon begonnen met om 7.30uur een halve banaan, 70gr brinta, 30gr rozijnen en 40gr Whey.. Maar zojuist heb ik een zak Sensations Sweet Thai chips, een snicker en Liga Evergreen op :meal: Ik weet hele aparte combi, maar zie en eet het.. Ik ga nog even terug mijn bed in en ga vanmiddag met een geleende hond op stap en ga in de buurt een pannekoekenhuis uit proberen :) Heb genoeg in huis gehaald, maar weet niet of ik echt alles ga eten, ik zie wel.. Tot nu toe geniet ik er nog van, zodra dat weg is, weet ik dat ik moet stoppen.. hehe

Geniet van je junkdag. Helaas kan ik niet meer 'genieten' van een junkdag. Vandaag is mijn carb up dag dus ik eet nu extra veel carbs om weer een beetje vol te geraken. Ik ben echt depleted. Ik eet wel schoon omdat ik anders zo bloated word. Echt niet normaal. Plofkop, vocht overal, geen harde spieren etc, bloated buik. Dan laat ik liever die chocolade staan :D

Geniet van je junkdag. Helaas kan ik niet meer 'genieten' van een junkdag. Vandaag is mijn carb up dag dus ik eet nu extra veel carbs om weer een beetje vol te geraken. Ik ben echt depleted. Ik eet wel schoon omdat ik anders zo bloated word. Echt niet normaal. Plofkop, vocht overal, geen harde spieren etc, bloated buik. Dan laat ik liever die chocolade staan :D

Wat een woorden vuur je af dan? depleted??? bloated??? We wonen in Nederland, graag uitleg :p ;)

Nu ik nog mijn junk met choc kan nemen, geniet ik ervan.. hihi

Ik heb juist ontzettend snel weer trek als ik meer carbs (koolh toch?) eet.. Daarom eet ik altijd zo belachelijk veel op mijn junkdag, lijkt of ik nooit voldaan vol zit..

Apart, als ik vol wil raken, eet ik ei-witten/vetten

enjoy your junkday !! en ff rustig met je spierpijn :)

Zaterdag, vanavond strandfeest in Brunotti :)

Na mijn uurtje slaap, heerlijk lange wandeling gemaakt en uiteindelijk op plaats van bestemming (Hans en Grietje) aangekomen.. Helaas viel de pannekoek erg tegen, maar ja als je niet probeert weet je het ook niet.. Viel erg zwaar op de maag, maar de weg terug was even lang, dus bij thuiskomst, was de ergste druk weg..

Ben door wat oude cd's gegaan op zoek naar alvast wat ideeen aan muziek voor mijn wedstrijden in oktober.. Voelt goed, daar mee bezig te zijn.. Nadat ik de hond weer had achtergelaten bij rechtmatige eigenaar, begon mijn maag weer te knorren.. Thuis oven aangezet en tijdens de film "'the Pursuit of Happiness" (film die je echt gezien moet hebben --> althans hij paste erg goed bij mijn thema van mijn dag) twee pizza's op.. 1 met heel veel verse groentes en ander met tonijn en ui.. Heb ik toch mijn vitamientjes en eiwitten :) binnengekregen.. lol

Maar van eten wordt je moe en dat ben ik nu ook weer, dus ga toch mijn bed weer even opzoeken, voor ik weer een schone maaltijd (zalm, rijst, groente, cashew, ananas) nuttig voor ik me ga samenvoegen met vriendinnen in een strandtent.. Zal me rustig houden, is tenslotte mijn rustdag ;).. Nee, ik vind zelf wel dat ik een verzetje verdient heb, dus ga wel lekker dansen.. Heb ervoor gezorgd dat ik morgen uit kan slapen.. Doe begeleiding na mijn lessen morgen..

Iedereen fijne avond toegewenst.. Groetjes MissF

sjowsjow mega junkdag :meal: ken je er wel weer ff tegenaan :D

Gisteren laten meten na 25mei de laatste meting te hebben gehad ;)

Stats: 58,5kg met 15,3%bf.. en dat zal niet meer omhoog gaan, alleen maar dalen..

EN.... Ik heb wel in 9mnd tijd bijna 7kg VVM gewonnen (6,87kg om precies te zijn).. Daar ben ik wel trots op in zo'n korte tijd :D :D

We zitten nu 16 weken voor YBF, dus dat gaat helemaal goedkomen.. Heb veel kracht nu en hopelijk gaat dat zijn uitwerking hebben op de kwaliteit van mijn spieren..

Ik heb er weer megaveel zin in..

Nou Anja was niet zo blij.. Maar goed lichaam moet ook 4 weken schoon wennen na de wedstrijd, zijn er nu 2 en half voorbij.. As vrijdag weer meten en dan kijken of dieet wat moet worden aangescherpt om 12 weken voor de wedstrijd er klaar voor te zijn..

Inmiddels wel al weer 4weken zware training erop zitten, met een week ziek thuis zitten, dus dat werkt ook door uiteraard.. Deze week met een nieuwe start begonnen.. Train nu op maandag en dinsdag om 6:30 :eek: met Stacey, mijn trainingsmaatje en collega atlete op de YBF.. We houden elkaar lekker scherp.. In begin dacht ik, gaat dat wel lukken zwaar in de ochtend trainen, maar vanaf eerste moment eigenlijk alleen maar een positief gevoel eraan over gehouden.

Geeft me ook de mogelijkheid om zelf met oefeningen te experimenteren.. hihi.. Heb normaal niets in te brengen, maar stel nu wel zelf training samen.. Dat is leuk en leerzaam, geeft goede voldoening.. Zeker als je hetzelfde effect voelt als na een training MET Anja.. En veel spierpijn :) :D

Vandaag wel met Anja getraind. Benen.. Hier heb ik een echt een nieuw gevoel aan over gehouden, welke ik gedeeld heb met Anja, maar verder voor mezelf hou.. Morgen schouders en buik en we eindigen de week met mijn old-time favorite RPM en RUG :D:D:D:D:D:D:D:D

Fijn dat DBB weer on-line is.. Heeft wel tijd geduurd.. hihi

Woensdag

Zo as zondag is het nog 13 weken voor de YBF :D Tijd vliegt werkelijk voorbij..
Dieet hoefde afgelopen vrijdag niet aangepast te worden. Was zowel in gewicht als Vetpercentage gedaald en lichaam reageert goed op schone eten. Morgen weer meten en dan gaan we met het echte werk beginnen.. Dan wordt het echt nog meer het gevoel wat ik nu alweer begin te krijgen.. Kriebels en bevredigend gevoel van het minder behoefte hebben naar zoetigheid, omdat mijn BF% daalt.. YEAH..

Afgelopen weken dus ma en di ochtend getraind met Stacey, bevalt erg goed en de spierpijn is als vanouds.. Borst veelal 6 oefeningen, Triceps 6 en biceps 5/6oefeningen. Elke training varieer ik de oefeningen en SuperSets, TrioSets etc.. Geen herhaling van de week ervoor staat garant voor diepe spierpijn die minstens 3 dagen aanhoud :)

Vanavond HARD_CORE benen training.. Laat wel weer weten hoe het allemaal gaat lopen mbt kg en BF%.. Ik ga met pauze op werk, eten: rijst, groente en kip.. Jammie

Groetjes en tot snel
x MissF

Ga zo door meid, je houding bevalt me wel

6.30 uur trainen:eek: Daar heb ik zelf echt de puf niet voor.Vindt het echt super van je. Hoop nu al dat je gaat winnen,

Ik heb werkelijk zo'n zin om dit weekend te bakken op het strand.. Hoop echt dat het goede weer doorzet. Zaterdag na afloop ga ik weer BBQ-en, had nog zoveel over van vorige week dat ik dat maar ga opmaken :) Is anders zonde om het weg te gooien.

Vanavond schouders trainen, gisteren benen. We zijn erg infintief geweest, meeste app was namelijk bezet. Maar dat heeft wel geresulteerd in fikse spierpijn en blauwe plekken :o

is wel de bedoeling :D

wauw...jij ziet er echt goed uit :heart:

mooie foto's in je gallery....ik blijf je log volgen ;)

respect voor wat je al bereikt hebt!

Terug
Naar boven