MissF
Figure/Athletic dame
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 10%
Weekend
Je kan beter vragen welke spiergroep doet geen pijn
Damn! Mijn armen, dat heb ik echt nog nooit zo gehad.. Maar dan hadden we de week ook nog nooit zo ingedeeld.. Echt 1 spiergroep per dag.. We gaan dat iig de komende weken doen en dan de dagen afwisselen, dat de spiergroep niet aan een bepaalde dag ook weer gaat wennen..
Vandaag de dag nog enigszins schoon begonnen met om 7.30uur een halve banaan, 70gr brinta, 30gr rozijnen en 40gr Whey.. Maar zojuist heb ik een zak Sensations Sweet Thai chips, een snicker en Liga Evergreen op
Ik weet hele aparte combi, maar zie en eet het.. Ik ga nog even terug mijn bed in en ga vanmiddag met een geleende hond op stap en ga in de buurt een pannekoekenhuis uit proberen
Heb genoeg in huis gehaald, maar weet niet of ik echt alles ga eten, ik zie wel.. Tot nu toe geniet ik er nog van, zodra dat weg is, weet ik dat ik moet stoppen.. hehe
Je kan beter vragen welke spiergroep doet geen pijn
Damn! Mijn armen, dat heb ik echt nog nooit zo gehad.. Maar dan hadden we de week ook nog nooit zo ingedeeld.. Echt 1 spiergroep per dag.. We gaan dat iig de komende weken doen en dan de dagen afwisselen, dat de spiergroep niet aan een bepaalde dag ook weer gaat wennen..Vandaag de dag nog enigszins schoon begonnen met om 7.30uur een halve banaan, 70gr brinta, 30gr rozijnen en 40gr Whey.. Maar zojuist heb ik een zak Sensations Sweet Thai chips, een snicker en Liga Evergreen op
Ik weet hele aparte combi, maar zie en eet het.. Ik ga nog even terug mijn bed in en ga vanmiddag met een geleende hond op stap en ga in de buurt een pannekoekenhuis uit proberen
Heb genoeg in huis gehaald, maar weet niet of ik echt alles ga eten, ik zie wel.. Tot nu toe geniet ik er nog van, zodra dat weg is, weet ik dat ik moet stoppen.. hehe

bloated

met Stacey, mijn trainingsmaatje en collega atlete op de YBF.. We houden elkaar lekker scherp.. In begin dacht ik, gaat dat wel lukken zwaar in de ochtend trainen, maar vanaf eerste moment eigenlijk alleen maar een positief gevoel eraan over gehouden.