AndroidHealthClinic

MissF's achtergrondverhaal en logboek

• Topic Starter Topic Starter
Zo nog maar 11 weken voor de YBF :)

Zware trainingen duren voort, dieet aangepast en veranderingen in het lichaam zijn weer aanwezig. Lichaam reageert nu weer anders op dieet dan de eerdere wedstrijden. Houd ons scherp en gefocussed.

Deze komende weken een extra gezelschap om op te passen. Een hele mooie rottweiler.. Dus aan mijn cardio kom ik wel :)

Ik ga maar weer vroeg mijn bed opzoeken. Morgen om 6.30uur borst trainen. Heerlijk, heb er zin in.. Tot snel en succes allemaal..

MissF

Vanmorgen borst:

bench press wijde grip naar sleutelbeen 12/30; 12/34; 10/40; 10/50
schuine dumbbell press 12/10; 12/12; 10/14; 10/14
machine press 12/40; 12/40; 15/30; 15/30
platte dumbbell fly (gestrekte armen) 12/8; 12/8; 10/9; 10/9
cable pull up op lage pully 12/5; 12/5; 15/5; 15/5
cable cross hoog/midden/onder op hoge pully 2x10-10-10/10 en 2x 8-8-8/12

Zeker weten morgen spierpijn. Trusten, morgen zijn armen aan de beurt om 6.00uur.

ziet er goed uit,succes met je voorbereiding!!!

Geweldige week trainen achter de rug :)

Dinsdag armen:
dumbbell kickbacks;
dippen;
SS1: onderh.grip extensions wijd en Vstang pushdown;
SS2: touw pushdown smal en touw wijd wegduwen

SS3: one arm cable curl en touw wijd uitdraaiend curl
preacher curl smal;
hamer curl

woensdag benen
o.a. lunges; leg press; sumo; deadlift; sissy; leg curl

donderdag schouders
o.a. side raise; front raise; arnold press; one arm raises; shrugs

vrijdag rug
o.a pendlay row; high row; one arm dumbbell row, lat pully

morgen zaterdag RUSTDAG. Massage, kapper, boodschappen, leenhuisje beetje opruimen; eten bereiden en dan liggen in de tuin, bakken/slapen.. Wil nu echt dat de voorspellingen waar zijn!!!!

Zondag uitslapen, lessen RPM/Pump, zonnen/slapen en beetje bijkletsen met vrienden om vervolgens weer op tijd mijn bed in te duiken voor de maandagochtend sessie borst/buik om 6.30uur. Altijd een heerlijk begin van de week, evenals de vrijdagavond rug training een goed einde is :D

Geniet van je weekend, groetjes MissF

Laatst bewerkt:
Komend weekend zijn het nog maar 9 weken tot YBF.. Gaat nu echt dichtbij komen.. Ik zie de veranderingen komen, ik moet op mezelf blijven focussen en op mezelf vertrouwen.. Je weet gewoon niet waar de jury op het moment van de wedstrijd naar zoekt, en daar moet je niet te veel over nadenken. Je moet er totaal voor jezelf staan en dat uitstralen.. Dat is wat ik ga doen, ik ga winnen :D

Zo dat lucht op en keeps up the spirit. Morgen nog rug en dan weer een heftige week achter de rug, met een hoop "vorm"oefeningen, erg pijnlijk.. Gisteren met benen, echt zo misselijk geworden dat ik er heel de nacht last van heb gehad.. Krampen, niet normaal.. Overdag vreselijke spierpijn, dus zal morgen nog een tikje erger zijn, maar alles voor het uiteindelijke resultaat.. Lijnen in die bovenbenen..

Ik heb het Bed and Breakfast geregeld voor Muscle Mania het weekend erna, dus onderdak is geregeld.. Nu alleen het inschrijven nog.. Formulier is ingevuld, maar betaling wil niet lukken.. Paypal is nog niet actief voor die wedstrijd.. Heb het wel al bij andere wedstrijd geprobeerd en die werkt wel.. Hoop dat het snel actief is, dat ik dat ook heb geregeld, dan is er rust en kan ik me volledig op beide wedstrijden gaan focussen..

Slaap lekker en geniet van het weekend..
MissF

die krampen zullen er imo niet minder op worden de komende weken als je steeds droger gaat ;)
laat je niet te fel afleiden en focus nu al 100% op de wedstrijd, dan komt dat dik inorde :thumbs:

goed weekend en slaap lekker

die krampen zullen er imo niet minder op worden de komende weken als je steeds droger gaat ;)
laat je niet te fel afleiden en focus nu al 100% op de wedstrijd, dan komt dat dik inorde :thumbs:

goed weekend en slaap lekker

hihi, dat zekers.. mega droog ga ik voor met mooie rondingen.. Thanks so much for your support, means a lot ;) Same to you..

Heel veel succes nog de komende weken!!

Ik kom in ieder geval kijken!! :thumbs:

Gisteren mijn stof en ontwerp gebracht bij Marjolein (Body&Fashion) voor bikini en routine :)
Heb er nu helemaal veel zin in.. Zie het plaatje al helemaal voor me..

Laatst bewerkt:
succes missF met je training,voorbereiding en dieet!

Oh, vanavond 4x4x25eps buikoefeningen gepijnigd, vervolgens een korte, heftige en lijnvormende schoudertraining gedaan.. fisished up met 40min cardio op 128bpm avg. Heerlijk gevoel aan over gehouden..

Gisteren mijn nieuwe dieet voor komende weken gekregen, voorlopig geen junk..
4dagen low carb, 2dagen middle carb, 1dag high carb.. Heel veel variatie, veel koken en veel lekkere dingen.. Al moet ik alleen leren champignons te eten, dat is het enige waar ik normaal niet dol op ben, maar alles voor goed fysiek op 14 en 21oktober :)

Ga vanaf nu mijn cardio erin gooien, iets dat ik tot op heden niet gedaan heb (alleen de lessen die ik geef - 4uur per week).. Vandaag dus voorproefje, was lekker en gaf voldaan gevoel.. Morgen rug en vanaf volgende week zal ook de trainingen aangepakt worden naar higher reps.. Kijk er nu al naar uit.. YEAH

Vandaag de versiering voor bikini uitgezocht, geeft een nog fijner gevoel.. Zelfs Anja zal verrast worden, laat het deze keer denk ik niet zien.. Wil dat zij ook totaal verrast wordt..

Dit weekend fotoshoot bij Peter de Graaff, zodra ik daar foto's van heb, worden deze uiteraard ge-uploaded.. ;)

Slaap lekker, ga ik ook doen
xxx MissF

hoi missf, leuke log om te lezen...
op hoeveel vet percentage sta je nu??

Gisteren laten meten na 25mei de laatste meting te hebben gehad

Stats: 58,5kg met 15,3%bf .. en dat zal niet meer omhoog gaan, alleen maar dalen..

EN.... Ik heb wel in 9mnd tijd bijna 7kg VVM gewonnen (6,87kg om precies te zijn).. Daar ben ik wel trots op in zo'n korte tijd

We zitten nu 16 weken voor YBF, dus dat gaat helemaal goedkomen.. Heb veel kracht nu en hopelijk gaat dat zijn uitwerking hebben op de kwaliteit van mijn spieren..

Ik heb er weer megaveel zin in..

Zitten nu op 8 weken en weeg 57,5kg met 12,7% = 50,2vvm - 49,5vvm = 0,7kg spierwinst :)

Vandaag mijn 1e fotoshoot voor de wedstrijd gehad. Was erg tevreden met het resultaat dat ik nu al gezien heb, zodra ik iets kan plaatsen komt het in mijn gallerij.

Was redelijk zware dag, dus ga voor nu mijn bed opzoeken. Slaap lekker

Vandaag uitgeslapen, maar had wel nachtmerries, dus heb als een otter liggen zweten.. Wel overtollig vocht kwijt :D maar iets minder goede nachtrust gehad en dat vind ik dan ook wel weer belangrijk. Zeker nu!!

Maar goed, na ontbijt weer terug mijn bed ingegaan om om 11.00uur een RPM en Pump les eruit te knallen. Nou was letterlijk knallen. 931kcal in 1.50min, met gemiddelde BPM van 147. Yeah, heerlijk..

Vandaag gruwelijke beentraining, na maandag en dinsdag een vernieuwde borst en armentraining te hebben uitgeprobeerd..

3supersets en 2 losse oefeningen voor de benen vandaag en een PR met de 2e SS schuine leg press zonder hulp 12/145; 12/185; 10/205; 10/205 icm full squat 2x12/40; 2x10/50 :D

Terug
Naar boven