Fitness Seller

MissF's achtergrondverhaal en logboek

gaat dus goed ....moest je nog even bedanken van Annuska voor je hulp ze gaat dat ook uitproberen;oja als alles goed gaat komen wij ook kijken op de ybf gaat een meet worden denk ik zo.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag geen junkdag, maar zitten toch een groot aantal lekkernijen in dieet van vandaag. Dieet is altijd lekker overigens, maar vandaag wat extra tractaties :D

Vanmorgen een omelet met 1 eigeel met magere yoghurt (met kaneel) en banaan, zojuist (normaal HO/whey) met suikervrije appelmoes en bramen :)

Er volgt nog biefstuk/rijst/groente; zalm met pasta/tomatensaus; biefstuk/uienbroodje/2 Cereal stroopwafels en voor slapen kalkoen, gestoomde aardappel met groente

Is toch een real treat. Ik ben er erg blij mee :D :meal: :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
juli 2006
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
aug 2007 (10mnd trainen met Anja)

Dit is de beloofde foto ontspannen. Helaas niet totaal dezelfde setting, maar toch..

Ik ben content ermee..

net berekening gemaakt:
lage dagen 1250kcal :eek: en vandaag hoge dag 2600kcal :eek!:

Maar heerlijk genoten, nu weer afzien en nog mooier worden :p

Bedje wacht, morgen lekker uitslapen/rusten, massage en wat cardio om deze 2600kcal te verbranden om met goed gevoel de nieuwe week in te gaan.

6 weken tot YBF, 7 wkn tot Muscle Mania YEAH :)

hi missf
dat is een zeer goede voor uitgang
de benen en de rug staat u veel beter
ga zo door meid

Gaat goed!!!!:cool:

t*ring! goede progressie!!! ik hoop in 10 maanden netzo veel te bereiken met anja!!

Zeer zekers een mooie foto van je.:thumbs:Ben nu wel reuze benieuwd naar de rest van je foto's.:D

He kollegin,

Ik vind het fantastisch als iemand zo goed en motiveerd bezig is als jij met onze hobby (verslaving :) ).

Verder zo ! Respekt ;):yes:

hele mooie laatste foto van aug 2007, fantastische proporties op het eerste blik.
maar de volgende rug foto ff met aanspanning ;)

Hey Collega :D

Geduld is een schone zaak :)

Aangspannen rug staat ook in mijn gallerij en anders kom je live kijken in Beverwijk de 14 oktober. Gaan we samen op de foto, zetten we in Bankbreed.. hihi

Morgen weer vetmeting, laatste voor Anja twee weken ons gaat verlaten :( en gaat flaneren aan de Turkse Riviera... Ben erg benieuwd naar de vooruitgang in 2 weken nieuwe dieet..

Inschrijving Muscle Mania gefaxt.. YEAH, is nu echt..

Terug
Naar boven