Fitness Seller

MissF's achtergrondverhaal en logboek

• Topic Starter Topic Starter
YEAH, meting was goed, lopen goed op schema. 3kg eraf en 2,7%bf naar beneden. Dieet is nog scherper aangesteld deze week en volgende week, gaan alle extra koolhydraten op ransoen :) Dus dat wordt leuk op t werk, chagrijnig als de pest waarschijnlijk. Heb nu al de symptonen, dus dat wordt lachen.

Twee weken zonder Anja trainen, vanavond benen. Uitdaging ten top, lol..

Maar ook zonder de topbegeleiding gaan we er helemaal voor, zorgen dat Anja trots op me is als ze terug komt en dus geen zorgen hoeft te hebben.

Tot snel weer, kus MissF

je gaat echt super, helemaal top om het zo mee telezen. Heel veel succes vanavond met trainen.
En als je collega's gaan klagen over je humeur dan zeg je gewoon dat het de hormonen zijn, schijnt altijd te werken.

Even een dagje van MissF

5.45 wekker gaat. Aankleden, tas pakken, ontbijt naar binnen schuiven en we stappen op de fiets richting Kneet's Gym. Vandaag staat borst op het programma. We starten 6.20uur.

wijde platte bench press 15/30; 15/30; 15/34; 15/34
wijde schuine bench press 15/30; 15/30; 15/34; 15/34
wijde pushdown in lat pully 15/35; 15/35; 15/40; 15/40
pecdec met gestrekte armen 15/20; 15/20; 15/17,5; 15/17,5
hellende pull-over 15/14; 15/16; 15/18; 15/18
hellende dumbbell press 15/8; 15/10; 15/10; 15/12

7.10uur buik
weighted crunch (2x25x10 + 2x30x10)
hellende crunch op bankje (4x25x5)
wijde crunch (4x25x10) op en vast bovenin
omgekeerde crunch superslow (4x25)

7.45uur 20min HIT cardio

naar huis, snelle douche, tas inpakken voor lesgeven. 9.00uur tweede maaltijd. Weer op de fiets naar de sportschool, alleen nu naar Fitness First om een les BodyPump te geven.

9.30-10.30uur Body Pump, vervolgens oefen ik 3x mijn routine voor de wedstrijden met de verplichtte poses.

11.00uur kom thuis, ga weer douchen om me voor te bereiden om naar werk te gaan. Daar zorg ik dat ik om 12.00 uur binnen ben om mijn 3e maaltijd te nuttigen.

Ik werk tot 17.00uur, heb om 15.00uur mijn 4e maaltijd. Na mijn werk zit ik weer op de fits naar Kneet's Gym om voor mijn eennalaatste maaltijd nog even een 20min HIT cardio sessie eruit te persen.

18.00uur eten, vervolgens ben ik vandaag naar de zonnebank geweest waar ik heerlijk in slaap ben gevallen :). Was om half zeven thuis, heb vervolgens de DVD van RPM erin gegooid om tijdens mijn uurtje op de PC wat op te vangen om volgende week de nieuwe les eruit te knallen. Wat emails beantwoord, wat schema's gemaakt en ben nu dit aan t doen. Over half uur (21.00uur)mijn laatste maaltijd voor vandaag. Ga nu mijn eten klaarzetten voor morgen voor weer een druk bezet dagje.

Adios amigo's, MissF

Check out:

index website fitfoto's.nl, waar foto's van mij op staan :)

Zal binnenkort weer een korte foto sessie met Peter doen om wat meer spierdefenitie te hebben op de foto's. Maar wilde nu ook eens wat off-season foto's hebben.

Ik hou jullie op de hoogte.

Vandaag even een dag vrij van werk genomen om even op te laden, na een 3weken alleen op de verkoop te hebben gezeten (normaal met z'n drieen) en dat met een steeds lager wordend dieet gaat dat veel van mijn lichaam vragen.

Heb de dag vandaag als volgt ingedeeld:
6:30 naar Kneet voor mijn cardio
7:30 ontbijt
tot 10.00 dieeten opstellen
eten voorbereiden rest van de dag
10:30 2e maaltijd en slapen tot 12:00uur
tot 13:00uur RPM oefenen
13:00-14:00 komt mijn moeder en 3e maaltijd en slapen tot 15:30uur
tot 16:30 Pump oefenen en 4e maaltijd
zonnebank, massage
18:00-18:45 benen trainen en daarna even lekker chillen/bijkomen thuis
19:30 5e maaltijd en Pump oefenen tot 21.00uur
eten voor morgen bereiden en
22:30 laatste maaltijd en slapen.

Hoop hierdoor er weer even tegenaan te kunnen :D

Goed bezig !!

Your Body Federation (YBF) organiseert op zondag 14 oktober 2007 weer haar jaarlijkse Nederlandse Kampioenschappen Natural Body, Fitness & Free StyleDance in het Kennemer Theater in Beverwijk.

Zoals ieder jaar zal bij deze wedstrijd (een van de best bezochte in Nederland) het podium weer vol staan met aanstormend talent.

Entree: 20euro

Start wedstrijd zal denk ik rond 13.00-14.00uur zijn. Dat was het iig vorig jaar. Als ik meer details heb zal ik dat uiteraard plaatsen.

Druk zeg!

Hij gaat goed !!

Als het mee zit ben ik er ook bij in Beverwijk, even kijken of ik een goed plaatsje op de tribune kan bemachtigen om wat mooie foto's van je routine te maken.
Zal wel drukker zijn dan op de NAC dus ik hoop dat het lukt....

gaat lekker ...succes verder...

Je bent actief bezig. Dus je zal ook wel een shitload aan cals naar binnen werken.
Ben hier best wel benieuwd naar.

Omg. Dat is weinig. Je bent aan het droog trainen neem ik aan ? Respect dat je dan nog normaal kunt trainen enzo. Hoe zit het dan met je humeur ? :D

Dat vind ik een beetje een domme opmerking, sorry dat ik het zeg.. Ik heb over drie weken 2 wedstrijden, dus ja uiteraard ben ik aan het droog trainen..:rolleyes:

Maar het is je vergeven ;) Mijn humeur is up and down.. Op werk is het af en toe zwaar, zeker als je niet lekker in je vel voelt en gewoon thuis wil zijn alleen, geen gezeik aan je hoofd enzo.. Maar dan moeten we toch gewoon blijven lachen en glimlachen naar de klanten :(, dan verlang ik gewoon naar een back-office baantje.. Hoef ik me daar niet mee bezig te houden en neemt dat niet zoveel energie op..

Maar met trainen heb ik er totaal geen last van.. 's ochtends voor werk iig elke dag cardio (buiken/kuiten/billen verdeeld over de overige dagen wo-vr, ma borst met cardio, di armen met cardio) en dan 's avonds ook nog een keer cardio, behalve woensdag met benen niet, maar ook na schouders op donderdag en rug op vrijdag..

Ben iig weer een kilo lichter, BF weet ik niet, deze wordt volgende week weer gemeten als Anja weer terug is. Nu doe ik het samen met Stacey, maatje en vriendin van me. Zij zal waarschijnlijk in dezelfde klasse staan, wordt haar eerste wedstrijd.. Goede stimulance om alles uit de kast te halen en we hebben in de dagen zonder Anja veel vooruitgang geboekt, hoop dat Anja dat ook vind, weet niet wat zij in haar hoofd heeft wat ze aan hoop te treffen.. lol..:D

Ik ben erg blij.. Kan zoals je merkt niet slapen.. Maar ga zo maar weer terug mijn bed in, al is het maar voor het liggen, hopelijk val ik weer even in slaap..

4 in t Land

Hey leuk nieuwtje :D

Ik ben gevraagd voor een item bij 4 in t Land in de week voor de YBF, zodra ik meer details heb, post ik het uiteraard. Maar uitzending zal in week van 8-12oktober zijn.. Zal gaan over mijn voorbereiding naar de wedstrijd en mijn verhaal als ik het wel begrepen heb.. Zal begin okt weer contact hebben om alles definitief te maken.. Kicke he?

Ik ben helemaal in mijn nopjes, daarnaast iig nog een fotoshoot, maar waars ook nog een tweede meeting met Peter de Graaff.. Is erg fijn samenwerken met hem.. Zie het resultaat van deze eerste shoot in mijn galerij of op index..

hmmm dat moet ik eens tegen Annuska vertellen dat je op 1150 calorieen zit ....hahaha die heeft nu al steeds honger met 2100 calorieen

hallo missf
kreeg vandaag een e-mail via dutch bodybuilding.com van jou maar kan het niet terug vinden in mijn post stuur mij een naar mijn e-mail als je wilt dat is jmhmeijs@home.nl verder complimenten voor de prestaties wat jij neerzet hoop dAT je nog lang blessuur vrij kunt trainen want dat is toch het gevaarlijkste als je wat ouder wordt kan ik over mee praten met een gescheurde biceps 2 jaar geleden
groetjes van hercule:)

Terug
Naar boven