MissF
Figure/Athletic dame
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 10%
YEAH, meting was goed, lopen goed op schema. 3kg eraf en 2,7%bf naar beneden. Dieet is nog scherper aangesteld deze week en volgende week, gaan alle extra koolhydraten op ransoen
Dus dat wordt leuk op t werk, chagrijnig als de pest waarschijnlijk. Heb nu al de symptonen, dus dat wordt lachen.
Twee weken zonder Anja trainen, vanavond benen. Uitdaging ten top, lol..
Maar ook zonder de topbegeleiding gaan we er helemaal voor, zorgen dat Anja trots op me is als ze terug komt en dus geen zorgen hoeft te hebben.
Tot snel weer, kus MissF
Dus dat wordt leuk op t werk, chagrijnig als de pest waarschijnlijk. Heb nu al de symptonen, dus dat wordt lachen. Twee weken zonder Anja trainen, vanavond benen. Uitdaging ten top, lol..
Maar ook zonder de topbegeleiding gaan we er helemaal voor, zorgen dat Anja trots op me is als ze terug komt en dus geen zorgen hoeft te hebben.
Tot snel weer, kus MissF

Mijn humeur is up and down.. Op werk is het af en toe zwaar, zeker als je niet lekker in je vel voelt en gewoon thuis wil zijn alleen, geen gezeik aan je hoofd enzo.. Maar dan moeten we toch gewoon blijven lachen en glimlachen naar de klanten
, dan verlang ik gewoon naar een back-office baantje.. Hoef ik me daar niet mee bezig te houden en neemt dat niet zoveel energie op..