Fitness Seller

MissF's achtergrondverhaal en logboek

Succes met de laatste loodjes meid!

Hey leuk nieuwtje :D

Ik ben gevraagd voor een item bij 4 in t Land in de week voor de YBF, zodra ik meer details heb, post ik het uiteraard. Maar uitzending zal in week van 8-12oktober zijn.. Zal gaan over mijn voorbereiding naar de wedstrijd en mijn verhaal als ik het wel begrepen heb.. Zal begin okt weer contact hebben om alles definitief te maken.. Kicke he?

Ik ben helemaal in mijn nopjes, daarnaast iig nog een fotoshoot, maar waars ook nog een tweede meeting met Peter de Graaff.. Is erg fijn samenwerken met hem.. Zie het resultaat van deze eerste shoot in mijn galerij of op index..

Dag en tijd zekers vermelden, dat wil ik wel heel graag zien. Wel super voor je dat ze jou gevraagt hebben. Dat heb je ook wel verdient als ik je verhalen hier zo lees. Geniet van de aandacht

veel plezier met die opnames en geniet er van....

• Topic Starter Topic Starter
Zo de tijd vliegt, zondag nog maar 2 weken :eek: Weet dat er veel mensen meedoen, dus wordt weer gezellige boel achter.. lol..

Gisteren armen, kort maar heftig getraind:

1) EZ-stang biceps preacher curl in SuperSet met lying EZ-stang triceps extensions (alles 4x15reps)
2) Mega SuperSet: one arm bicep cable curl in SuperSet met wijde staande biceps cable curl, vervolgens gelijk erachter aan triceps touw wijde pushdown in SuperSet met normale pushdown (alles 4x25reps)
3) machine dippen tot failure 1set!!

Vanavond benen.. Vrijdag is Anja er weer met de rug en meting.. ben echt benieuwd wat er veranderd is.. zie wel veel, maar eindoordeel ligt bij WONDER WOMAN ;)

hehe en je geeft gelijk antwoord op mijn vraag:D
suc6 nog de laatste weken

suc6 miss f !! ;):D

Gisterenochtend cardio en gisteren vroeg in de vooravond benen. Had erge wiebelbenen na afloop.. Eten was waars nog niet helemaal opgenomen.. Had om half vijf gegeten en half uur later getraind.. Maar gewoon knop om gezet en merkte het pas na afloop.. lol.. :D

leg press
zittende leg curl icm met stiff leg deadlift
lunge icm sumo squat
liggende leg curl
front squat icm leg extension
sumo in schuine leg press
sissy squat

was alleen, 45min ready to go to work again.. Werkoverleg tot 20.30uur.. Vervolgens thuis languit op de bank naar Hell's Kitchen om om 22.30uur mijn laatste maaltijd voor slapen te nuttigen.. Kijk altijd uit naar mijn grapefruit.. Vind ik echt zo heerlijk..

Heb vanmorgen buik en cardio gedaan, vanmiddag (18.00uur) korte naar intense schouder training in gedachte..

upright row
side raise
bent over back raise
arnold press
pec dec
cable side/back raise one arm

Wat denken jullie ervan?

Fijne dag nog..

Hey leuk nieuwtje :D

Ik ben gevraagd voor een item bij 4 in t Land in de week voor de YBF, zodra ik meer details heb, post ik het uiteraard. Maar uitzending zal in week van 8-12oktober zijn.. Zal gaan over mijn voorbereiding naar de wedstrijd en mijn verhaal als ik het wel begrepen heb.. Zal begin okt weer contact hebben om alles definitief te maken.. Kicke he?

Ik ben helemaal in mijn nopjes, daarnaast iig nog een fotoshoot, maar waars ook nog een tweede meeting met Peter de Graaff.. Is erg fijn samenwerken met hem.. Zie het resultaat van deze eerste shoot in mijn galerij of op index..

gaaf zeg :thumb:
suc6!!

prima work out.. keep on going

Heb de schouders toch anders gedaan, maar was nog steeds heerlijk :) Kijk echt uit naar het weekend.. massage, zonnebank en relaxen.. Oh ja, hopelijk ook eten (hoge dag), maar dat hangt van Anja af.. Ik ga nergens te veel op hopen, kan het alleen maar teleurstelling worden.. Vanochtend mijn cardio gedaan, was wel even een opgaaf om met dit weer eruit te komen, maar de voldoening na afloop zorgt dat je er toch uit komt.. Vanavond heerlijke week afsluiting met de rug :D

Voor een ieder die wil :)

Uitnodiging:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat gaaf dat je voor een item bij 4 in t Land gevraagd bent.
Ik kan het helaas niet zien, want ik ben dan op vakantie.

Heel veel succes met de wedstrijd!!

Ik ga zelf ook een keertje trainen bij Kneet, ben erg benieuwd hoe zo'n echte gym is.
Misschien zie ik je dan wel.

Vandaag echt helemaal niets gedaan dan eten en zitten, naar de wc en DVD kijken :)

Jezus, daar wordt je pas moe van en alle pijntjes die je lichaam heeft komen eruit.. Echt niet super, maar goed het moet he!

Zou vanmorguh massage ondergaan, kom ik daar aan.. Blijkt hij er niet te zijn ivm receptie van trouwerij.. Zou wel lekker zijn als ik daar dan ook van af weet, dus daar baalde ik behoorlijk van.. Hoop dat ik morgen terecht kan, moet echt gebeuren..

Vandaag dus alleen maar DVD's gekeken en mijn verplichtte hoge maaltijden.. Damn, zit echt vol.. mn. de pasta is echt dan ineens zoveel.. 90gr op een dag, zonder mijn junk.. maar normaal nu 10gr of niets, dus dat zet uit als een gek :( en dat doet gewoon pijn op de buikspieren..

Echt gek om nu niet dat trekgevoel te hebben.. Moet dadelijk weer, maar zit nog vol van mijn vorige maaltijd.. lol.. Morgen weer laag in koolh en maandag nog iets lager in koolh (calorien zijn hetzelfde, alleen meer eiwitten)

Morgen mag ik gelukkig mezelf weer wat beweging geven door twee lessen te geven, daarna ben ik voldaan moe :)

Slaap lekker en geniet nog van een dagje vrij.. Maandag 1e fotoshoot van waars een reeks van 3 nog voor de wedstrijd, dus wordt nog druk zo vlak voor de wedstrijd, maar zorgt ervoor dat de spanning verspreid word en ik er alleen maar meer van geniet :D

Oh, nog belangrijk nieuws :) Zit met mijn BF nu onder de 10%.. Ben in de afwezigheid van Anja 2kg en 2,9%BF kwijt..

Gaat zeker de goede kant op, maar tevreden zijn we beide nog niet.. Kan altijd beter, maar slechter wordt het niet.. Kilo's wil ik niet meer kwijt, BF wel..

Vandaar koolh paar dagen laag en eiwitten wat omhoog..

Oh, fotosessie met Andrew was echt geweldig!!!!

Hij probeert volgende week maandag al wat te kunnen laten zien voor de reportage bij 4 in t Land en uiteraard plaats ik wat zodra ik heb..

Ga zo rug en mijn cardio doen, werken :(, nog een keer cardio, eten en dan........ mijn bikini/pose pakjes voor de wedstrijden bij Marjolein's Body&Fashion ophalen............ YEAHHHHHHHHHHH

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

hehe veel plezier bij marjolein:D

Oh, nog belangrijk nieuws :) Zit met mijn BF nu onder de 10%.. Ben in de afwezigheid van Anja 2kg en 2,9%BF kwijt..

Gaat zeker de goede kant op, maar tevreden zijn we beide nog niet.. Kan altijd beter, maar slechter wordt het niet.. Kilo's wil ik niet meer kwijt, BF wel..

Vandaar koolh paar dagen laag en eiwitten wat omhoog..

:thumb: :kiss:

Vandaag bericht mbt reportage 4 in t Land:

vrijdag 12 okt 22.20uur voorbereiding wordt uitgezonden op RTL4
maandag 15 okt 22.20uur de uitslag wordt uitgezonden op RTL4

Laatst bewerkt:
ga ik zeker es bekijken! Onder de 10% al, damn das erg netjes van je :) Valt het je zwaar om zo laag te gaan? Of vind je het wel meevallen.

suc6 nog ff ik ben ook begonnen met anja.. ik verw8t jouw geweldige progressie nog eens te verbeteren:D

Terug
Naar boven