patriezel
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey leuk nieuwtje
Ik ben gevraagd voor een item bij 4 in t Land in de week voor de YBF, zodra ik meer details heb, post ik het uiteraard. Maar uitzending zal in week van 8-12oktober zijn.. Zal gaan over mijn voorbereiding naar de wedstrijd en mijn verhaal als ik het wel begrepen heb.. Zal begin okt weer contact hebben om alles definitief te maken.. Kicke he?
Ik ben helemaal in mijn nopjes, daarnaast iig nog een fotoshoot, maar waars ook nog een tweede meeting met Peter de Graaff.. Is erg fijn samenwerken met hem.. Zie het resultaat van deze eerste shoot in mijn galerij of op index..
Weet dat er veel mensen meedoen, dus wordt weer gezellige boel achter.. lol.. 

Hey leuk nieuwtje
Ik ben gevraagd voor een item bij 4 in t Land in de week voor de YBF, zodra ik meer details heb, post ik het uiteraard. Maar uitzending zal in week van 8-12oktober zijn.. Zal gaan over mijn voorbereiding naar de wedstrijd en mijn verhaal als ik het wel begrepen heb.. Zal begin okt weer contact hebben om alles definitief te maken.. Kicke he?
Ik ben helemaal in mijn nopjes, daarnaast iig nog een fotoshoot, maar waars ook nog een tweede meeting met Peter de Graaff.. Is erg fijn samenwerken met hem.. Zie het resultaat van deze eerste shoot in mijn galerij of op index..
Kijk echt uit naar het weekend.. massage, zonnebank en relaxen.. Oh ja, hopelijk ook eten (hoge dag), maar dat hangt van Anja af.. Ik ga nergens te veel op hopen, kan het alleen maar teleurstelling worden.. Vanochtend mijn cardio gedaan, was wel even een opgaaf om met dit weer eruit te komen, maar de voldoening na afloop zorgt dat je er toch uit komt.. Vanavond heerlijke week afsluiting met de rug 

en dat doet gewoon pijn op de buikspieren..

Zit met mijn BF nu onder de 10%.. Ben in de afwezigheid van Anja 2kg en 2,9%BF kwijt..
, nog een keer cardio, eten en dan........ mijn bikini/pose pakjes voor de wedstrijden bij Marjolein's Body&Fashion ophalen............ YEAHHHHHHHHHHH

Oh, nog belangrijk nieuwsZit met mijn BF nu onder de 10%.. Ben in de afwezigheid van Anja 2kg en 2,9%BF kwijt..
Gaat zeker de goede kant op, maar tevreden zijn we beide nog niet.. Kan altijd beter, maar slechter wordt het niet.. Kilo's wil ik niet meer kwijt, BF wel..
Vandaar koolh paar dagen laag en eiwitten wat omhoog..