AndroidHealthClinic

MissF's achtergrondverhaal en logboek

How is it going, het is stille boel!! Almost wedstrijd tijd dus.... Suc6 gewenst alvast.

• Topic Starter Topic Starter
Laatste loodjes komen er nu aan..

Ben erg in mijn nopjes mbt de reportage en geniet erg..

Deze week is dieet nog verder aangetrokken.. 880 en 1020kcal dagen.. einde van de week ga ik gelukkig laden voor de wedstrijd.. Zaterdag/zondag zijn pretdagen.. Moet wel maandag gelijk weer naar het dieet voor Engeland de week erop..

En dan........... mijn rol koekkies en fish&chips :D

pittig dieet hoor!

maar ja....no pain,no....

hoi hoi,

Ik heb je reportage gezien, je ziet er goed uit en het was een leuke reportage....
Jammer dat het maar zo'n kort stukje was..

Ik zie je zondag, misschien sta ik wel naast je op het podium....:D

hoi hoi,

Ik heb je reportage gezien, je ziet er goed uit en het was een leuke reportage....
Jammer dat het maar zo'n kort stukje was..

Ik zie je zondag, misschien sta ik wel naast je op het podium....:D

OK :) Wordt je eerste wedstrijd?

Ben benieuwd naar de line-up, heb begrepen dat er rond 16 dames zijn ingeschreven voor alle categorien, vorig jaar was het 18 of 19, dus volgens mij iets minder nu.. maar misschien op het allerlaatste moment besluiten..

We gaan er iig een gezellige dag van maken..

Tot zondag

net gezien het filmpje! prima shape maar dat zei anja gister al tegen me.. keep on going en veel plezier met laden

mag ik je een compliment maken voor de mooie foto,s die je geplaatst heb...
ziet er schitterend uit , de foto opzich en jij natuurlijk ook.
mooi hoor.;)

veel succes met de wedstrijden.

Laatst bewerkt:
leuke je in aktie te zien op tv

Heb het programma gemist:(Heb pas sinds vandaag weer NL televisie.(verhuizing)Heeft niet toevallig iemand het op youtube gepleurd???

het staat op RTL 4 bij gemist onder 4 in t land--> recent. ben daarbij bezig dat iemand het op You-Tube zet, als hier iemand t kan graag. Ik ben een nerd wat dat betreft..

Maatje?! Dave, weet jij hoe dat moet, kan je dat voor me doen??

Alvast bedankt

Kan de uitzending niet direct vinden, help me even op weg.

wanneer was de uitzending van 4 in het land.?

Groetjes PH. :kiss:

8 oktober
www. rtlgemist.nl
klik linksboven op alle programma's
dan 4 in t land
en dan naomi

Nog een paar uurtjes en dan onderweg naar Beverwijk.. Zoals je merkt ik kan niet echt slapen.. Dus even een kleine update en dan nog even proberen een paar uurtjes te slapen.. Maar afgelopen twee dagen zoveel gerust dat nu mijn hele lichaam giert.. lol..

Vrijdag was mijn generale repetitie en die ging goed.. shape zat ook al scherp en moest alleen gevoed worden.. gisteren geladen en vandaag natuurlijk ook.. Zie nog per uur veranderingen komen, dus ben erg benieuwd naar uiteindelijke resultaat..

We verzamelen bij Kneet's Gym vanmorgen om goodies/kleding van Peter in ontvangst te nemen en met zijn alle onderweg te gaan.. Voel dat het een gezellige dag gaat worden.. Ik heb alles klaarstaan, eten, kleding, poseerkleding, make-up etc.. Ook vandaag zal ik door RTL4 gevolgd worden, dus maandag zal er ook weer een verslag daarvan komen bij 4 in t Land :D

Iedereen die vandaag meedoet of komt kijken/aanmoedigen heel veel plezier en succes toegewenst.. Tot over een paar uurtjes.. Ga nog even mijn bed in..

Knuffel MissF

succes;)

Succes!

Suc6!

Wens je veel succes vandaag.

dikke knuffel van PH :wl:

Zo gauw je terug bent even laten weten hoe het was. Ben benieuwd

Terug
Naar boven