XXL Nutrition

MissF's achtergrondverhaal en logboek

• Topic Starter Topic Starter
was om 00.15uur thuis, heb toen 6 kleine tortilla wraps met gehakt, bonen/mais/groente en satesaus en chilisaus genuttigd en ben mijn bed ingegaan..

8.00 een maaltijd en mijn bed weer in, 10.30 same story en heb net (13.00) een maaltijd op en ben eruitgegaan. Moet om 16.00uur weer aan de bak om er ook goed bij te staan op de Muscle Mania zondag 21 oktober..

maar uitslag is bekend.. 2e plek in Atletic klasse, was zware dobber.. Zou zeker niet vanzelfsprekend zijn.. Tot het laatste moment ook geen duidelijk nr 1 en 2, voor iedereen kijken ze er anders naar.. Meeste jurystemmen gelden dan..

Maar ik heb genoten en aan het eind van de dag dan gun ik het mijn trainingsmaatje meer dan een ander.. De cup met gouden oren blijft in Den Haag bij Kneet's Gym ;)

Vanavond vervolg reportage te zien in 4 in t Land, op RTL4 om 22.25uur

Zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet teleurgesteld ben, ben van binnen ook een sportvrouw ;)

Was echt laat gisteren en ik zou t ook niet vervelend vinden als het evement naar zaterdag word verschoven en dat iedereen wel op de uitslag kan wachten..

Heb net mijn eerste boeket al binnen.. lol..

Groetjes, MissF

Al met al toch een nette prestatie miss,genoeg reden om de volgende keer nog beter voor de dag te komen toch.;)

Zit eindelijk weer in NL dus kan eindelijk de programmas zien nu.:thumbup

je stond er toch goed bij zoals ik het heb gezien ....gefeliciteerd.

prima gedaan.. had 1e plaats verw8t.. nu knallen voor engeland

Zag er goed uit MissF!! :thumbs:

Verslag over de dag zelf..

Begon erg vroeg, 6.30uur ging de wekker.. heerlijk ontbijt met eieren en toast.. Alles zover klaargezet de dag ervoor om zo min mogelijk stress te hebben.. Nog een laag bruining opspuiten en we konden naar Kneet waar we van vertrokken..

Samen met maatje Dave op weg naar Beverwijk, spanning uit zich bij mij door me af te sluiten en niet veel te zeggen, dus ik heb niet veel gesproken.. Lekker op tijd bij Kennemer theater aangekomen en mijn trainingsmaatje Stacey was er al..

bewust of onbewust de gehele dag gepaste afstand gehad tussen ons, we blijven sportmensen en daarbuiten vriendinnen.. tijdens de pre-judying wisten we dat het een zware dag zou worden.. ze hadden moeite de goede klasse indeling te kiezen, wat ook al veel energie vreette en het was dan toch een feit, wat we al verwachtte.. Stacey en ik in de dezelfde klasse.. Even slikken, maar dan realisatie.. geduchte concurrentie en dat is fijn uiteindelijk.. althans dat is mijn mening, ik wil echt winnen en niet zomaar omdat er niets van hetzelfde nivo is..

Na de pre-judging en het punt dat we daadwerkelijk moesten presteren zat 6uur die ik veelal liggend en etend heb doorgebracht.. rond half 4 was RTL4 er om back-stage de reportage te doen.. dus dat kwam ook nog even tussendoor.. even beetje afleiding en dan eindelijk is het zover..

pauze.. het moment om me voor te bereiden om te presteren.. Succes wensen van de mede atleten in de klasse en GENIETEN :D.. ik moest als eerste, ging goed, kreeg goede vibratie vanuit de zaal.. voor mij gevoel is het echt heel kort, maar goed 90sec, blijven 90sec.. lol.. eraf en als een gek omkleden voor de Quarter turns en verplichtte poses.. hierdoor geen van de andere dames hun routine kunnen zien, ben dus daar nog erg benieuwd naar.. ook ronde 2 en 3 gingen goed voor mijn gevoel, heb mijn hart en zaligheid erin gegooid.. het moest nu gebeuren.. reactie uit publiek gaf aan dat het een goede klasse was en dat de jury het moeilijk zou krijgen.. dan heb je op het einde een minuut pose-down en heb samen met Stacey en leuke show gegeven denk ik zo..

en dan nog meer wachten, wachten.. uitslag kwam pas tien uur.. en zoals ik al eerder zei.. er was geduchte concurrentie en ik moest het onderspits bijten.. 2e plek, Stacey 1e.. Het is en blijft jury-sport en het feit wetende dat het zo dicht bij elkaar zat geeft mij ook het gevoel een winner te zijn..
achter de coulise stond gelijk RTL4 met de camera op me te wachten en ik trok Stacey dan ook gelijk mee voor de camera.. dit wilde ik met haar delen.. we hebben er beide heel erg hard voor geknokt en aan de vriendschap veranderd er niets.. Zij is nu heerlijk aan het genieten van welverdiende vakantie..

ik ga nog 1 week door en dan even wat rust..
Gr. MissF

Heb je net op RTL 4 gezien. MissTransformer past beter bij jou ;) Klasse

shit op 4 in het land? dat heb ik nu dus gemist
even op de site kijken

btw : goed gedaan hoor

quote:
@Stacey en ik in de dezelfde klasse.. Even slikken, maar dan realisatie.. geduchte concurrentie en dat is fijn uiteindelijk.. althans dat is mijn mening, ik wil echt winnen en niet zomaar omdat er niets van hetzelfde nivo is..

Je zag er super uit en Stacey ook.....
Maar ik heb het idee als ik dit lees dat je het idee al had dat er toch geen concurrentie voor je zou zijn en dat het je nu tegen viel dat er één iemand van jou nivo bij stond. Misschien moet je dan aan andere wedstrijden meedoen waar het nivo hoger ligt ipv het ybf??
Dan weet je zeker dat je geduchte concurrentie hebt en dat je het dan nog meer verdien om te winnen!!:eyebrow:

Laatst bewerkt:
Leuk filmpje. :)

interesant dat filmpje,kan je bij ons niet zien,dank om het te posten;)

eindelijk gezien....

ben verdrietig.. heb gisteren mail ontvangen dat Muscle Mania is geannuleerd omdat niet alle aanmeldingen zijn betaald.. slechts 10%!!

Dus nu vertrek ik morgen wel naar Engeland, maar doe helaas geen wedstrijd.. Ga wel kijken bij een nationale wedstrijd, maar daar mag ik niet meedoen, moet je via voorrondes qualificeren en in engeland wonen..

:mad::mad:*(&*^&^&*grhh :mad::mad:

Maar goed dat je aan het YBF meegedaan hebt, zou echt een klote streek zijn mocht je je
hierop voorbereid hebben en gaat het niet door, on short notice.
Toch maar terug naar de bulk? :D

ben verdrietig.. heb gisteren mail ontvangen dat Muscle Mania is geannuleerd omdat niet alle aanmeldingen zijn betaald.. slechts 10%!!

Dus nu vertrek ik morgen wel naar Engeland, maar doe helaas geen wedstrijd.. Ga wel kijken bij een nationale wedstrijd, maar daar mag ik niet meedoen, moet je via voorrondes qualificeren en in engeland wonen..

:mad::mad:*(&*^&^&*grhh :mad::mad:

Stom zeg! :mad:

Terug
Naar boven