MissF
Figure/Athletic dame
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 10%
was om 00.15uur thuis, heb toen 6 kleine tortilla wraps met gehakt, bonen/mais/groente en satesaus en chilisaus genuttigd en ben mijn bed ingegaan..
8.00 een maaltijd en mijn bed weer in, 10.30 same story en heb net (13.00) een maaltijd op en ben eruitgegaan. Moet om 16.00uur weer aan de bak om er ook goed bij te staan op de Muscle Mania zondag 21 oktober..
maar uitslag is bekend.. 2e plek in Atletic klasse, was zware dobber.. Zou zeker niet vanzelfsprekend zijn.. Tot het laatste moment ook geen duidelijk nr 1 en 2, voor iedereen kijken ze er anders naar.. Meeste jurystemmen gelden dan..
Maar ik heb genoten en aan het eind van de dag dan gun ik het mijn trainingsmaatje meer dan een ander.. De cup met gouden oren blijft in Den Haag bij Kneet's Gym
Vanavond vervolg reportage te zien in 4 in t Land, op RTL4 om 22.25uur
Zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet teleurgesteld ben, ben van binnen ook een sportvrouw
Was echt laat gisteren en ik zou t ook niet vervelend vinden als het evement naar zaterdag word verschoven en dat iedereen wel op de uitslag kan wachten..
Heb net mijn eerste boeket al binnen.. lol..
Groetjes, MissF
8.00 een maaltijd en mijn bed weer in, 10.30 same story en heb net (13.00) een maaltijd op en ben eruitgegaan. Moet om 16.00uur weer aan de bak om er ook goed bij te staan op de Muscle Mania zondag 21 oktober..
maar uitslag is bekend.. 2e plek in Atletic klasse, was zware dobber.. Zou zeker niet vanzelfsprekend zijn.. Tot het laatste moment ook geen duidelijk nr 1 en 2, voor iedereen kijken ze er anders naar.. Meeste jurystemmen gelden dan..
Maar ik heb genoten en aan het eind van de dag dan gun ik het mijn trainingsmaatje meer dan een ander.. De cup met gouden oren blijft in Den Haag bij Kneet's Gym

Vanavond vervolg reportage te zien in 4 in t Land, op RTL4 om 22.25uur
Zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet teleurgesteld ben, ben van binnen ook een sportvrouw

Was echt laat gisteren en ik zou t ook niet vervelend vinden als het evement naar zaterdag word verschoven en dat iedereen wel op de uitslag kan wachten..
Heb net mijn eerste boeket al binnen.. lol..
Groetjes, MissF

.. ik moest als eerste, ging goed, kreeg goede vibratie vanuit de zaal.. voor mij gevoel is het echt heel kort, maar goed 90sec, blijven 90sec.. lol.. eraf en als een gek omkleden voor de Quarter turns en verplichtte poses.. hierdoor geen van de andere dames hun routine kunnen zien, ben dus daar nog erg benieuwd naar.. ook ronde 2 en 3 gingen goed voor mijn gevoel, heb mijn hart en zaligheid erin gegooid.. het moest nu gebeuren.. reactie uit publiek gaf aan dat het een goede klasse was en dat de jury het moeilijk zou krijgen.. dan heb je op het einde een minuut pose-down en heb samen met Stacey en leuke show gegeven denk ik zo..