AndroidHealthClinic

MissF's achtergrondverhaal en logboek

Dat is ff balen zeg Naomi!! Daar heb je toch lang naartoe gewerkt en dan flikken ze zoiets op het laatste moment. Waarom pak je aanstaande zondag niet gewoon Middelburg? Meteen een wedstrijd met een beter niveau dan de YBF en het wordt vast een hele leuke wedstrijd!

ben verdrietig.. heb gisteren mail ontvangen dat Muscle Mania is geannuleerd omdat niet alle aanmeldingen zijn betaald.. slechts 10%!!

Dus nu vertrek ik morgen wel naar Engeland, maar doe helaas geen wedstrijd.. Ga wel kijken bij een nationale wedstrijd, maar daar mag ik niet meedoen, moet je via voorrondes qualificeren en in engeland wonen..

:mad::mad:*(&*^&^&*grhh :mad::mad:

ik had het gister gehoord.. echt klote! geen atlas cup?

ben verdrietig.. heb gisteren mail ontvangen dat Muscle Mania is geannuleerd omdat niet alle aanmeldingen zijn betaald.. slechts 10%!!

Dus nu vertrek ik morgen wel naar Engeland, maar doe helaas geen wedstrijd.. Ga wel kijken bij een nationale wedstrijd, maar daar mag ik niet meedoen, moet je via voorrondes qualificeren en in engeland wonen..

:mad::mad:*(&*^&^&*grhh :mad::mad:

Dat is wel echt pech voor je!

• Topic Starter Topic Starter
Medewerking aan Project in Oktober 2008

Reactie die voortvloeit uit mijn reportages in 4 in t Land

Afvallentot4oktober2008

Misschien dat jullie een steentje willen bijdrage aan t goede doel :)

Leuk filmpje.

met iets meer massa kom je dan in andere gewichtsklasse, of heb je nog wat speling.?

succes met wat je allemaal doet.:thumb:

Bij dames Figure gaat het niet op gewicht, maar op lengte. Bij Bodybuilding gaat het soms op gewicht, als er veel dames zijn.. Ook niet altijd, zie het NK in Schiedam afgelopen april.. en ook bij WK in Servie.. Stonden er ook dames van 55 en 75+ kg bij elkaar.. Dus ligt aan de bond, wedstrijd etc..

Over algemeen genomen zit je in Figure met een gewicht van lengte (in mijn geval 1.63m) -100) x 0,90 = max 56,7kg op wedstrijddag..
Ik was 51kg op de YBF dit jaar, vorig jaar 49kg, dus heb nog wel speling :)

Bij dames Figure gaat het niet op gewicht, maar op lengte. Bij Bodybuilding gaat het soms op gewicht, als er veel dames zijn.. Ook niet altijd, zie het NK in Schiedam afgelopen april.. en ook bij WK in Servie.. Stonden er ook dames van 55 en 75+ kg bij elkaar.. Dus ligt aan de bond, wedstrijd etc..

Over algemeen genomen zit je in Figure met een gewicht van lengte (in mijn geval 1.63m) -100) x 0,90 = max 56,7kg op wedstrijddag..
Ik was 51kg op de YBF dit jaar, vorig jaar 49kg, dus heb nog wel speling :)

Okey, gaat die klasering zo bij de Miss Figure.

even een vraag waarom afgetrained van:

27/5/07: 54kg; bf 8,7% = 49.30kg vvm

Naar 14/10/07: 51kg; bf 7% =47.4 kg vvm

Miss figure mag toch wel iets voller zijn.?

Okey, gaat die klasering zo bij de Miss Figure.

even een vraag waarom afgetrained van:

27/5/07: 54kg; bf 8,7% = 49.30kg vvm (had wel meer vocht hier, dus die 49,3 is niet alleen vvm!!, ben hier tot op de wedstrijddag doorgegaan met mijn vocht inname in tegenstelling tot YBF)

Naar 14/10/07: 51kg; bf 7% =47.4 kg vvm (week voor de wedstrijd zat ik op 52,5kg met 7%, vanaf 4 dagen vochtinname elke dag met liter verminderd, waardoor ik op wedstrijd op 51kg uitkwam)
Miss figure mag toch wel iets voller zijn.?

Tuurlijk mag dat, maar dan voel ik me niet super in mijn vel.. Was wel redelijk tevreden op NAC, maar je kan aan mijn houding/expressie op YBF zien dat ik me beter voel als ik er droger sta.. Dat is voor ieder persoonlijk.. Je staat er uiteindelijk voor jezelf, dus moet je zorgen dat jij ervan geniet..

Het ligt aan het eind van de dag wel aan de jury of je wint of niet, maar bij de ene wedstrijd gaan ze voor een vollere dame, evt week later doe je wedstrijd en kiezen ze een droge dame.. Dus dat is niet te voorspellen, dus moet je voor jezelf kiezen en zorgen dat jij je verbetert en je goed presenteert in een vorm waarbij je goed voelt..

En ik voel me beter als ik droog sta, ziet de spierdefenitie gewoon zo goed en dat vind ik geweldig.. Stimuleert me off-season om deze foto's te zien..

Laatst bewerkt:
Okey duidelijk, veel succses.

:thumb:

Zo eerste week training in off-season zit erop na vanavond nog een rug training.. Heerlijk, we gaan weer bouwen.. betekent weer andere opzet trainingen.. Deze week nog even inkomen met 12,12,10,10 maar wel kilo's pakken om weer sterker te worden..

Volgende week starten we (tegen principe van Anja :) ) met 12,10,8,6.. dus dat wordt echt stukken sterker worden.. Om vervolgens tegen kerst weer wat rust te pakken (en eten.. hihi..) en vanaf januari een programma voor 2008 op te stellen..

kmoet zeggen dat het een leuk log is MissF..

:mad::(:janken::treuren::fire::yell::huilen:

schouder auwhh, morgen onderzoek hiervoor.. Hopelijk snel herstel..

:mad::(:janken::treuren::fire::yell::huilen:

Vervelend voor je, hopelijk gauw weer hersteld

balen, hopen dat t meevalt en dat je snel weer voluit kunt gaan.

Ja..

Overbelasting van de schouderpezen.. Moet mijn training aanpassen en daarnaast fysio oefeningen doen.. Om mezelf te beschermen zal ik nu even niet met Anja trainen (daarnaast zou ik de andere ophouden, die wel verder kunnen)..

Herstel periode staat op 4-6 weken, dus ben er even mee zoek.. Maar mag gelukkig wel iets doen en niet totaal niets..

4 tot 6 weken dat is balen zeg, beterschap ermee

ik had het gehoord van anja sterkte!

Terug
Naar boven