Aimee
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben verdrietig.. heb gisteren mail ontvangen dat Muscle Mania is geannuleerd omdat niet alle aanmeldingen zijn betaald.. slechts 10%!!
Dus nu vertrek ik morgen wel naar Engeland, maar doe helaas geen wedstrijd.. Ga wel kijken bij een nationale wedstrijd, maar daar mag ik niet meedoen, moet je via voorrondes qualificeren en in engeland wonen..
*(&*^&^&*grhh
![]()
ben verdrietig.. heb gisteren mail ontvangen dat Muscle Mania is geannuleerd omdat niet alle aanmeldingen zijn betaald.. slechts 10%!!
Dus nu vertrek ik morgen wel naar Engeland, maar doe helaas geen wedstrijd.. Ga wel kijken bij een nationale wedstrijd, maar daar mag ik niet meedoen, moet je via voorrondes qualificeren en in engeland wonen..
*(&*^&^&*grhh
![]()

Reportage 4 in 't Land:
Naomi op het NK Bodybuilding
Leuk filmpje.
met iets meer massa kom je dan in andere gewichtsklasse, of heb je nog wat speling.?
succes met wat je allemaal doet.![]()

Bij dames Figure gaat het niet op gewicht, maar op lengte. Bij Bodybuilding gaat het soms op gewicht, als er veel dames zijn.. Ook niet altijd, zie het NK in Schiedam afgelopen april.. en ook bij WK in Servie.. Stonden er ook dames van 55 en 75+ kg bij elkaar.. Dus ligt aan de bond, wedstrijd etc..
Over algemeen genomen zit je in Figure met een gewicht van lengte (in mijn geval 1.63m) -100) x 0,90 = max 56,7kg op wedstrijddag..
Ik was 51kg op de YBF dit jaar, vorig jaar 49kg, dus heb nog wel speling![]()
Okey, gaat die klasering zo bij de Miss Figure.
even een vraag waarom afgetrained van:
27/5/07: 54kg; bf 8,7% = 49.30kg vvm (had wel meer vocht hier, dus die 49,3 is niet alleen vvm!!, ben hier tot op de wedstrijddag doorgegaan met mijn vocht inname in tegenstelling tot YBF)
Naar 14/10/07: 51kg; bf 7% =47.4 kg vvm (week voor de wedstrijd zat ik op 52,5kg met 7%, vanaf 4 dagen vochtinname elke dag met liter verminderd, waardoor ik op wedstrijd op 51kg uitkwam)
Miss figure mag toch wel iets voller zijn.?
) met 12,10,8,6.. dus dat wordt echt stukken sterker worden.. Om vervolgens tegen kerst weer wat rust te pakken (en eten.. hihi..) en vanaf januari een programma voor 2008 op te stellen..