MuscleMeat

MissF's achtergrondverhaal en logboek

Balen ja, sterkte ermee zeg!!

Sterkte met je schouder, Naomi!

• Topic Starter Topic Starter
vandaag eindelijk iets positief in het proces schouder blessure..

heb nu 3x p/wk fysio en heb vandaag wat oefeningen gekregen ter voorbereiding op aangepast krachttraining.. nog geen concrete data, maar het is weer stap vooruit..

Gelukkig blijf ik door dieet goed op gewicht en heb volgens mij niet al te veel massa verloren..
Heb vrijdag meeting met Anja en gaan we kijken hoe we er voor staan etc..

groetjes MissF

Mooi mooi, herstel ze de komende tijd .. en don't over do it schouderblessures zuigen!

update

Zo, al even geleden dat ik op DBB ben geweest, maar werd teveel geconfronteerd met feit dat ik niet kon trainen. Maar goed het gaat nu steeds beter en zie mezelf binnenkort wel weer in de sportschool. :)

Ik loop nu paar weken bij de fysio en heb redelijk zware oefeningen gekregen om aan de blessure te werken. Na twee weken mijn lessen Pump zonder gewicht te hebben gegeven, mag ik nu eindelijk mijn gewichten (wel licht beginnen) er weer aandoen. Dit zal al voor genoeg spierpijn deze week lijden.

Heb wel een opzet voor herstel liggen waar we volgende week naar gaan kijken. Wil beginnen met 3x per week circuittraining op de machines met dag rust. Week 2 hetzelfde, maar ook wat combi oefeningen erin, derde/vierde week combi UB/LB, dag rust en weer UB/LB.. Dan is het januari 2008 en wil ik er weer vol gas aan massa gaan werken!!

5x per week, elke dag spiergroep 12,10,8,6..

Wat denken jullie?

Het nieuwe jaar 2008!!!!

Zo DBBérs, hoe is het dan?

Hier alles weer op orde. Afgelopen donderdag naar t Sint Anthoniushove geweest naar de Sportgenesskunde, dhr dr Tol. Goede vent heeft me genezen verklaard, mag weer aan de arbeid icm fysio..

Helaas ook wat minder nieuws. Anja Timmer stopt met begeleiden, dus moest op zoek naar een nieuwe trainer. Heb deze niet in Den Haag gevonden en ga eerst een maand of 3 met hem aan het werk om te zien of alles klikt en bevalt van beide kanten, voor ik me uitlaat over hem. Dus nog even geen uitspraken mbt trainen en voeding van mij de komende tijd.

Ik ben nu met de herstel training begonnen en vanaf januari zal ik aan mijn nieuwe schema en dieet starten.

MBT wedstrijden zal ik het komende jaar gaan werken aan mijn massa en heb ik alleen de YBF 2008 voor ogen, maar dat is ook niet zeker. Ligt aan de shape. Mijn nieuwe coach en ik zijn van mening dat we pas op het podium komen als we beiden het beeld dat we voor ogen hebben, hebben bereikt :)

Dus komend jaar hard trainen, veel massa pakken en zwakke punten ophalen.

MissF

succes met je doelen en jammer dat mevrouw timmer stopt met begeleiden.

Das lang geleden MissF, jammer dat Anja Timmer stopt met begeleiden maar succes met je nieuwe begeleider! We kunnen dus een maand of drie geen logje van je lezen... Jammer.

hou wel mijn log bij hoor, maar niets specifiek.. wel hoe mijn vorderingen zijn en mijn ervaringen met de nieuwe methode, dus blijf t vooral checken ;-)

Zo na een lichte longontsteking, nu echt weer aan de arbeid :)

Gisteren begonnen met 3 dagen trainen, dag RUST, 3 dagen trainen en dit door..

Dag 1 benen/kuiten en 10min nonstop buik 3x20
Dag 2 borst/schouders/triceps en 10min nonstop buik 3x12/15
Dag 3 rug/biceps/onderarmen en 10min nonstop buik 3x12/15
Rust
Dag 4 benen/kuiten en 10min nonstop buik 3x15
Dag 5 borst/schouders/triceps en 10min nonstop buik 3x10/12
Dag 6 rug/biceps/onderarmen en 10min nonstop buik 3x10/12

Voor cardio nu even alleen mijn lessen RPM en Pump..

Over 4 weken een vervolgafspraak om voortgang te bekijken en zien of cardio moet worden opgevoerd etc..

Groetjes MissF

hey meid goed dat je weer hersteld ben, heb je paar keer bij kneets zien lope je hebt echt een goed fysiek keep it up

en pittige schema hoor en vooral die buik 10 min non stop

greets

omg nonstop buik! 10 min! ik ben al blij als ik 5 min nonstop haal ;)

suc6 met trainen!

Hehe, dat belooft voor zaterdag ;):D

hey miss F mooie stukje over jou en je sportmaatje in de ZIJaanZIJ :D en die in de flex natuurlijk :)

:thumb:

hey miss F mooie stukje over jou en je sportmaatje in de ZIJaanZIJ :D en die in de flex natuurlijk :)

:thumb:

Thanks, ben zelf ook tevreden over resultaat..

Over twee weken eerste up-date bij mijn nieuwe trainer.. Vind zelf dat ik in een maand tijd erg veranderd ben.. Denk zelf dat ik nu rond de 56kg weeg, heb niet meer op de weegschaal gestaan na de meting in december.. Daar gaf de teller 61,8kg :grumble: Hopen dat het vet is en geen spier.. Zo ziet het er niet uit, maar je weet t nooit.. Laat me gewoon verrassen..

Morgen heel het weekend curcus voor Les Mills, dus even geen trainen deze dagen.. Maandagvroeg starten we met benen :) Goed begin van de week..

xx

Gisteren bij Ab geweest.. Was mega zenuwachtig en heb de nacht ervoor amper geslapen.. Maar allemaal voor niets geweest.. Hij was erg tevreden met de progressie in deze korte tijd..

Eerste meting was 21-12 en toen moest de kerst nog komen.. Woog toen 57,4kg en 23,8%bf.. Ik had het er nog van genomen met de feestdagen en woog op 1 januari bijna 62kg :-s (trainde in deze tijd ook nog niet ivm mijn schouderblessure)

Maar goede voornemens: Afspraak stond voor 16febr voor de 2e meting en er was dus werk aan de winkel.. Vol trainen kon ik pas vanaf 10januari, dus 5 weken de tijd.. Dieet wel per 1 januari begonnen.. Lichaam moest wennen aan t zuivel en hield daardoor veel vocht vast.. Maar na ongeveer twee weken trainen zag ik eindelijk mijn lichaam veranderen :)

Rond mijn verjaardag even een keer goed verzaakt in diiet door teveel wodka's met een feestje naar binnen te gieten, maar het was me vergeven ;) Ik blijf ook gewoon een mens en binnen n en 2 maanden zou ik geen wedstrijd hebben, dus heb me er absoluut niet schuldig over gevoeld..

Vervolgens de draad gewoon weer oppikken en knallen, met resultaat.. Goed mijn spiermassa weten te behouden en puur vet te verliezen..

Meting 55,2kg en 19,25%bf :-d

Plan voor dit jaar is rond de zomer rond 12-14%bf te zitten en vandaaruit het startpunt te maken om te werken naar wedstrijden in 2009.. Wel foto shoots om progressie te checken en mijn eigen site in de toekomst..

Dit jaar geen wedstrijden dus voor mij, maar zeker wel bezoeken.. Ik ga ervoor om te knallen op het podium!!!!

leuke pics ! ene good luck !

Ik had de foto's gezien ja, leuk!

in de flex van feb sta je ook. echt een super prestatie meid

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven