Gisteren bij Ab geweest.. Was mega zenuwachtig en heb de nacht ervoor amper geslapen.. Maar allemaal voor niets geweest.. Hij was erg tevreden met de progressie in deze korte tijd..
Eerste meting was 21-12 en toen moest de kerst nog komen.. Woog toen 57,4kg en 23,8%bf.. Ik had het er nog van genomen met de feestdagen en woog op 1 januari bijna 62kg :-s (trainde in deze tijd ook nog niet ivm mijn schouderblessure)
Maar goede voornemens: Afspraak stond voor 16febr voor de 2e meting en er was dus werk aan de winkel.. Vol trainen kon ik pas vanaf 10januari, dus 5 weken de tijd.. Dieet wel per 1 januari begonnen.. Lichaam moest wennen aan t zuivel en hield daardoor veel vocht vast.. Maar na ongeveer twee weken trainen zag ik eindelijk mijn lichaam veranderen
Rond mijn verjaardag even een keer goed verzaakt in diiet door teveel wodka's met een feestje naar binnen te gieten, maar het was me vergeven

Ik blijf ook gewoon een mens en binnen n en 2 maanden zou ik geen wedstrijd hebben, dus heb me er absoluut niet schuldig over gevoeld..
Vervolgens de draad gewoon weer oppikken en knallen, met resultaat.. Goed mijn spiermassa weten te behouden en puur vet te verliezen..
Meting 55,2kg en 19,25%bf :-d
Plan voor dit jaar is rond de zomer rond 12-14%bf te zitten en vandaaruit het startpunt te maken om te werken naar wedstrijden in 2009.. Wel foto shoots om progressie te checken en mijn eigen site in de toekomst..
Dit jaar geen wedstrijden dus voor mij, maar zeker wel bezoeken.. Ik ga ervoor om te knallen op het podium!!!!