AndroidHealthClinic

mission impossible

Bezoekers in dit topic

eindelijk even geen blessure,

ik heb ondertussen gewoon gesport en voornamelijk zo veel mogelijk gedaan. druk bezig geweest met het strreef gewicht te bereiken. en het gaat de goeie kant op, ik mag nog een stukje strenger zijn in het dieet.

vandaag bp gedaan, was behoorlijk angstig voor mijn schouder.
enorm opgewarmd.
bp opewerkt to 80 kg, setje van 3, de conditie is er helemaal niet en de kracht ook nog niet maar was volkomen pijn vrij.

morgen deads denk ik en cardio etc voor mijn gewicht.

het minder goeie nieuws is dat ik binnenkort onder het mes moet voor een buikwand breuk, maar proberen zo fit mogelijk te blijven en zo
veel mogelijk gewicht verliezen.
het herstel duurt 2 weken en dan mag ik weer rustig aan beginnen met sporten
 
vandaag geen deads maar squats, gewoon omdat ik vergeten was dat ik deads zou doen.
gesquat en opgebouwd tot 110 voor een single. ging goed en tevreden. ik moet gewoon weer beginnen met het schema oppakken. even een begin gewicht bedenken en trainen tot de operatie
 
Wat houdt die buikwandbreuk precies in?
 
Wat houdt die buikwandbreuk precies in?

het is eigenlijk hetzelfde als een liesbreuk,

er wordt een matje ingenaaid en dat dicht het gat. het risico nu is dat er iets klem komt te zitten in het gat en dat dat complicaties gaat geven.

ik ben nog nooit geopereerd en ik schijt in mijn broek
 
Niet nodig, komt allemaal goed :)
 
Niet nodig, komt allemaal goed :)

thanks, dat helpt een hoop.

zal vast wel, mijn ex vrouw wou zelfs mijn handje vasthouden.
maar dat gaat me even te ver.
nu doet mijn moeder het, dat is wel kut van relatieloos zijn. onder andere
 
morgen een dagje vrij van trainen, ik train elke dag als het kan.
gisteren en vandaag even een nulmeting gedaan.
squat is momenteel 110
en deadlift 140
bp geen idee

ik ga rustig aan weer opbouwen en zie wel wanneer ik voor de operatie moet

mijn lichaamsgewicht zit momenteel op 98, en doe hard mijn best, cardio, vis groenten kip eieren kwark cardio kracht
en door door door
 
back on track,

gisteren bp day, heel rustig aan maar weer begonnen 5x5

bp
60 5x5
70 x5
80 x3
90x 2
redelijk, maar nog geen kract en soepelheid

incline smith machine
40x15
50x15
60x10
50x18

verder wat schouder tricep bicep werk, het is allemaal heel vrij.
ik wil de schouders een beetje sparen

morgen dus vandaag squat
 
squat

in de planning 70 5x5
maar het leven liep anders, even ingehaakt bij iemand die al bezig was, of andersom.
squat
80 5x5
en ze gingen heel soepel

verder wat assistance werk
en lekker zonnebankje
 
buffel rustig verder,

suat 5x5 75 volgens planning
bench 5x5 x 65 volgens planning

ik dieet me gek behalve deze week, volgende week weer vol aan de bak.
 
momenteel weinig tijd om te bloggen, maar de training gaat gestaag door
ik kom langzaam weer op het niveau van begin december maar dan volledig pijn vrij. mijn schouders gaan goed, geen pijn meer. de kracht in de bp is nog niet helemaal goed.
momenteel zit ik op
sq 90 5x5
bp 80 5c5
dl 120 5x5

lichaams gewicht rond de 97 en zakkende weer
 
heel lang niet geblogd
inmiddels is de hele liesbreuk een enorme rollercoaster rit geweest, de liesbreuk was volledig uitgescheurd en had enorme uitstraling naar mijn benen. zo erg dat ik moest stoppen met werken omdat ik niet meer lang kon staan.
heel veel instanties ingeschakeld om te kijken of ik ergens met spoed tussen kon worden geplaatst maar omdat het geen levensbedreigende situatie was was de snelste plek 8 weken weg, dus gewoon gewacht op mijn geplande operatie op 23 april.
de dag van de operatie moest ik me melden om 8 uur, om vervolgens te horen te krijgen dat ik om 11:30 aan de beurt was. uiteindelijk ging alles heel snel en werd ik rond 9 uur al opgehaald voor de ingreep. vanaf het moment dat ik werd opgehaald en weer wakker werd zat 30 minuten tussen, een ingreep van 15 minuutjes max dus. alles was goed gegaan, weinig pijn matje zat goed lekker naar huis.
de volgende dag wakker geworden met behoorlijk wat pijn, vooral met opstaan en dergelijk maar absoluut niet ondragelijk, gewoon alleen paracetemol en ibuprofen.
op een enorme bult in mijn schaamstreek na heb ik geen complicaties gehad, de bult wordt nu langzaam kleiner en het is gestold bloed. ik heb er verder geen last van behalve tijdens de sex dan zit/ zat hij klem, maar ook die pijn is inmiddels weg.

een week na de operatie weer gaan werken, een beetje zeurende pijn. ik ben ook een week na de operatie weer naar de sportschool gegaan, fietsen en beetje bewegen, absoluut nog niks zwaars tillen.
2 weken later weer begonnen met deadliften en squaten, met miniatuur gewichten.

week 3 gewoon weer voluit naar wat kon, en nu alweer eve bezig.

al met al heb ik 5 weken op de bank gezeten, en niet of nauwelijks kunnen bewegen, ondanks dat ik op mijn voeding lette enorm aangekomen, zo stijf als een plank geworden en slap als een vaatdoek.

aangezien ik nog steeds va n plan ben in september de beginnerswedstrijd te draaien is er geen tijd te verliezen. ik sport zo vaak ik kan en ben nu 3 weken onderweg met serieus bezig zijn. ik ben fitter dan ooit, maar absoluut nog lang niet sterk. de trainingen zijn sq bp en deads gebaseerd maar ook voor een groot gedeelte op vet verlies en algehele conditie van mijn lichaam.

dus de blog begint weer, en er zal heel veel aan te merken zijn op mijn training op powerlifting gebied, ik ben streng op dieet dus ik verwacht geen enorme vooruitgang qua kracht momenteel.
 
het bloggen is op een heel laag pitje.
maar het tillen niet, ik til gestaag door
lichaams gewicht op 98, nuet heel goed, maar ook niet on overkoombaar
ik squat met veel verschillende rep ranges, voornamelijk 5x5 zoals het er nu uitziet wordt het rond de 110 5x5 vlak voor de wedstrijd
benchen, gaan sterk, techniek volledig omgegooit omdat mijn schouder maar lastig bleef doen. gaan richting 100 voor 5x5
deadlift die loopt achter op het doel, zit op 110 5x5 enkeltje 150 met geluk ik ben meer singles gaan doen met lichtere gewichten.


het doel is nu voor 9 september
squat 120 130 135
bench 110 120 125
en deadlift 160 165 170

we gaan het beleven
 
Back
Naar boven