- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan stap ik 10cm voor die spiegel uit, en bij een zwaar gewicht zever ik die halve spiegel onder.. althans zo voelt het.Netjes die 145! Waarom stap je eigenlijk niet omgekeerd uit zodat je achterwaards kan unracken en voorwaards kan reracken? Dit leken me ook effectief rpe 9's![]()
Hu? Het lijkt helemaal open achter je? Nu kijk je toch naar een muur en met je rug naar de open gym. Of zie ik dat echt ao verkeerd? 😅Dan stap ik 10cm voor die spiegel uit, en bij een zwaar gewicht zever ik die halve spiegel onder.. althans zo voelt het.
Bedoeling is dat ik op du’n duur bij een andere plek ga squate waar ik die rek hoogte wat beter in ken stellen ipv dit gekut maar wil nog eventjes met spiegel squaten, vooral bij lowbar wat ik nog maar net doe zodat ik alles wat ken checke.
(Dit was highbar, maar woensdags doe ik lowbar)
Ik kijk nu voor mij in de spiegel en stap voorwaarts uit.Hu? Het lijkt helemaal open achter je? Nu kijk je toch naar een muur en met je rug naar de open gym. Of zie ik dat echt ao verkeerd? 😅
Klopt, maar vind het nu, vooral met lowbar squat omdat ik die pas nog maar net doe. Wel fijn om mezelf te kennen zien😬🤝🏻.Ja dat bedoel ikAls je 180 graden draait kijk je in de gym en kun je je zicht op 1 punt iets verder focusen? Ik zou het zelf echt enorm enorm kut vinden moest ik met een spiegel voor me moeten squatten en zo dicht bij een muur(spiegel)
Yes yes gin gemauwwwww
Damn sterk hoor!
De ene x gaat dat goed, de andere x vergeet ik het om te doen😅, ben momenteel met meerdere techniek tips bezig, alleen zitten ze nog niet allemaal erin gesleten en vergeet ik soms simpelweg om erop te letten.Nice.
Wel eens geprobeerd om je knieën echt tegen je ellebogen aan te duwen? Ze komen behoorlijk naar binnen namelijk bij die deadlift. Op je squat lijkt t ook wat te gebeuren, maar minder. Misschien relatief zwakkere abductors?