- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Goede 90kg hoor!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede 90kg hoor!

Ooo da komt goed uit, heb vandaag me eerste training gehad om mij in een jaar zo sterk mogelijk te krijgen op de sq, bp en dl.Ff volgen hier ook! Mooie shape in je start pagina! Damn. Niet alles doorgelezen ik volg vanaf hier gaha
Nee.. Alleen ik train pas sinds 2 weken met dit schema en met een coach die alles voor mij uit stippelt.Train je altijd zo laag in rpe? Ik zie heel vaak @4 en @5 passeren. Wat op zich al moeilijk te raten is. Zelfs je @6 squat ziet er geen @6 uit. Op film ziet het er natuurlijk makkelijker uit maar ik ben 95% overtuigd als je amrap 135kg lowbar squat doet je zeker 10reps+ haalt. Eerder richting 12-15zelfs als je gaat pushen.
Duidelijk! Uitgebreide uitleg top man! Veel succes en ook met de coach die moet ook altijd wat zoeken wat werkt en wat niet natuurlijk idd.Nee.. Alleen ik train pas sinds 2 weken met dit schema en met een coach die alles voor mij uit stippelt.
Op de squat en bench en deadlift, moet ik nu week 1 rpe 5 trainen op de topset ,erna vogt een back of set van -10% en de 2 back of set weer -5 of -10% , week 2 rpe 6 week 3 rpe 7 week 4 rpe 8 en vanuit daar gaan we verder kijken.
Maar ik heb nog nooit 2x p week gebankdrukt, ik heb nog nooit 2x p week gesquat en nog nooit 2x p week gedeadlift, dus we pakken het voorzichtig aan, en aangezien mijn herstel heel slecht is, en ik nu alles 2x p week doe moeten we vooral in het begin omdat me coach mij nog niet kent, ik de manier van trainen nog niet helemaal ken, beetje rustig kijken hoe het gaat verlopen.
Mijn 1rm squat is 170, maar 4x135 rpe 6 is een 1rm van 171kg, (terwijl ik pas 6x in me leven lowbar squat heb gedaan en nog mega moet wennen aan hoe de stang ligt)
Mijn high bar squat had ik maandag 5x130 @ rpe6, dat is ook een 1rm van 171, me deadlift is daarin tegen achteruit gegaan omdat de belastig van 2x p week nog niet in balans is.
En paused bench of tempo bench hab ik 3 weken geleden nog nooit gedaan, dus daar ben ik nu ook mee begonnen, en ook hier moet ik flink aan wennen.
Hebben als 1rm op de bench 120 gepakt wat een veilig gewicht is wat ik altijd wel zou kennen drukken, en daar 5% af voor de paused bench en 10% voor e 3-2-0 tempo bench.
Paused bench had ik maandag 5x90kg rpe 6 wat een 1rm is van 118, terwijl me gewone bench op een gemiddelde dag 1x120kg was.
Dus zo slecht gaat het allemaal eigenlijk niet, vooral niet als blijkt dat ik me rpe te laag in schat, maar hoe lager de rpe hoe lastiger het inschatten is, en vooral omdat ik dit nu pas sinds 2 weken doe. Maar gelukkig krijg ik veel feedback en gaat het inschatten ook steeds beter.
Dusss, nu heb je beetje idee hoe ik ervoor sta, op deze manier trainen is voor mij dus vrij nieuw, en komende tijd zijn we flink zoekende kwa intensiteit en volume wat voor mij gaat werken.
Dus zal beetje met vallen en op staan gaan tot we de sweeeeeeeeeeeeeeeeeeet spot gevonden hebben om monsterlijke gains te makeeeee.
Thanks, probeer ze 1sec te doen.
Bijna heel de squat is vlot idd, op op 1 punt na, dat zie je bij de 4e rep, vanaf 37 seconden.4 x 145kg @8.5 (dit moest eigenlijk een rpe 6.5 zijn)
afgaande op je filmpje zou ik dit ook een rpe 6-7 geven ja. zoals jij nu aangeeft heb je 1 misschien nog 2 reps over? Maar je hebt toch veel meer overschot dan dit? Je squat is erg vlot. Om een @9 te behalen moet er al serieus wat vertraging op de bar beginnen komen wat jij totaal niet hebt?