AndroidHealthClinic

Misvormde borsten, hulp en advies aub

Bezoekers in dit topic

en hoe kan ik mijn onderhoud berekenen ? kan ik ook zelf mijn vet percentage meten en hoe doe ik dat?

tnx
2 manieren kan dat de minst precieze met een weegschaal waar de optie vetpercentage op zit of een vetmeter waar je op diverse plaatsen je de dikte van je vel meet.
 
Ga eens naar de huisarts. Het is meer dan alleen wat vet vanwege een hoog vetpercentage. Je hebt borstontwikkeling/gyno
 
Ik laat de andere spiergroepen nu even buiten beschouwing, ff puur gericht op je borst;

first of all; idd gaan cutten, je percentage is gewoon te hoog.

ten 2e; je borst training eens een goeie boost geven, met nadruk op boven- en binnenkant borst.

dat wil zeggen;

Schuin bankdrukken

schuin dumbbelle drukken

dumbbell flye*

cable cross*

vlak bankdrukken

vlak dumbbell drukken


Waarom praat je anderen deze onzin aan? Binnenkant borst bestaat niet als spiergroep. 6 oefeningen voor borst is overkill en daarnaast zijn BP/Dumbbell Press inwisselbaar, evenals de schuine varianten.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 23:55 ----------

@TS: lees je eens in in de voedings- en trainingssticky's
 
dit is een topic van vorige maand, roadrunner300 is de leukerd die eens alles wil bumpen ...
 
dit is een topic van vorige maand, roadrunner300 is de leukerd die eens alles wil bumpen ...

Niet onnodig, gezien de vele Bullshit-antwoorden die TS op zijn vraag krijgt. Neem aan dat deze gyno-achtige borstontwikkeling niet in een maand is verdwenen.
 
dit is een topic van vorige maand, roadrunner300 is de leukerd die eens alles wil bumpen ...
Zal ik toch wel zelf uitmaken bijdehandje van 21 en het woord is pumpen
 
Laatst bewerkt:
Zal ik toch wel zelf uitmaken bijdehandje van 21 en het woord is pumpen

pring up my post !!! :D
tenzij je totaal nieuw bent op forums ... is posts van meer dan een maand oud te bumpen niet echt het slimste wat je kan doen.
hoofdzakelijk omdat de poster dit gewoon niet meer zal lezen !
 
pring up my post !!! :D
tenzij je totaal nieuw bent op forums ... is posts van meer dan een maand oud te bumpen niet echt het slimste wat je kan doen.
hoofdzakelijk omdat de poster dit gewoon niet meer zal lezen !
Ja very funny, hou jij het er nu maar op dat de topic starter zijn vet al kwijt is in een maand en dus geen info over vetmeting meer nodig heeft:p
 
Ja very funny, hou jij het er nu maar op dat de topic starter zijn vet al kwijt is in een maand en dus geen info over vetmeting meer nodig heeft:p

als hij die info nodig heeft, zal hij wel opnieuw posten ;)
 
Flink gaan cutten, dan gaat het wel weg.
 
Haha jaa,, ik heb mijn fotos op 6 Augustus geplaatst, ben inmiddels anderhalf maand bezig.

Deze week komen nieuwe fotos en kunnen jullie de veranderingen (mocht het zo zijn) bekijken!

Tnx in ieder geval voor de infos

ik moet zeggen het dat het perfect gaat

groeten
 
Ik kon niet wachten dus hierbij 2 fotos

Zie nieuwe post: 1,5 maand cutten & cardio voor vergelijkenis van fotos

Hoi

ImageUploadedByTapatalk1316070385.935311.jpg


ImageUploadedByTapatalk1316070428.702855.jpg
 
Laatst bewerkt:
Netjes man, ga zo door
 
Goede progressie! Netjes.
 
Wat eem verschil! Heel netjes. Hoe ziet je trainingsschema eruit?
 
Als je borst maar vooral ook je schouders groter worden ,en vetpercentage naar onder de 12% gaat weet ik zeker dat die tietjes er niet meer raar uit zien. Paar jaartjes goed eten en trainen dus!
 
mooie vooruitgang! ga zo door!
 
Back
Naar boven