AndroidHealthClinic

Misvormde borsten, hulp en advies aub

Misvormde borsten :roflol:

Ik dacht dat het om een chick ging :roflol:

Goede vooruitgang, hoeveel vet ben je kwijt eigenlijk?

Zo erg is het toch niet? En als je wat meer vet kwijt raakt, dan wordt het alleen maar beter denk ik.

top vooruitgang, nu al. Keep it up

Lol wat een verschil!

mag ik even onderbreken om te vragen WAAROM hij 3 dagen fullbody kan doen en WAAROM 7 sets 15 reps voor de borst? nieuwschierig sorry :P

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nooit full body getraind. Goed en gezond eten en vollenbak trainen.

Ik heb alleen me armen borst en rug getraind. Achter de krachttraining deed ik nog eens cardio (loopband) van 7 km gemiddeld snelheid 9.0 km per uur. Zorg dat je hartslag niet al te hoog word anders train je op conditie.

Handmatig op de loopband lopen, rustig aan 1 stukdoor. Geen interval shit

Groetjes

Update: weer een kilotje minder :-) eerst 86 nu 77 a 76

Beste bb'ers

Het is weer een tijd geleden dat ik wat geupdated heb, zoals jullie konden zien weten jullie hoe ik er eerder uitzag. Bij deze upload ik de nieuwe progres van mij.

En zoals altijd ben ik hardcore bezig zoals eerst!

ImageUploadedByTapatalk1331057871.882527.jpg

daar mag je zeker trots op zijn!

Wowh massive transformatie. Erg netjes bro.

Beste bb'ers

Het is weer een tijd geleden dat ik wat geupdated heb, zoals jullie konden zien weten jullie hoe ik er eerder uitzag. Bij deze upload ik de nieuwe progres van mij.

En zoals altijd ben ik hardcore bezig zoals eerst!

nicee! goede progressie! keep it up heel groot verschil ten opzichte van je eerste foto! :)

Holla supper man!! Echt proficiat!! Maar geef eens wat meer uitleg van hoe je getraind en gedieet hebt ondertussen aub.

Yes tnx people
Deze foto is al paar maanden oud, sinds deze foto was ik begonnen met bulken. Tis inmiddels 4 maanden geleden en ben 4 a 5 kilo aan masa aangekomen en 1,3% vet.

Weeg nu 75 kilo 13 % vet

Ben nu gaan werken morgenmiddag zal ik mijn dieet en training plaatsen.

Whut, topprestatie.

Netjes gedaan man!

The **** bro. Goed bezig! nu kan het goede leven beginnen en dat in een paar maandjes (Y)

Goed bezhhuug man!

Hierbij mijn dieet en trainingschema:
Aangezien ik alleen nachtdienst draai is het wat anders dan normaal

14:00 wakker : 1 sneetje dieet brood met 2 plakjes kipfile. Eiwit shake isolaat van bodyenfit

16:00 training : bankdrukken 6 setjes
dumbbell flys 5 setjes 12 herhalingen

(tijdens training aminozuur en eiwit isolaat)

dumbbell chest press 5 sets 12 herhalingen

Seated chest press 5 sets 12 herhalingen

Schouders en biceps triceps pak ik ook, gevarieerd van dag tot dag qua oefeningen

Na een uurtje intensief krachttraining, drie kwartier op de loopband 9,5 km/h

Terug thuis om 18:00

18:00
600gram kipfile gebakken met olijfolie (weinig olijf olie) met rijst met magere kwark van Lidl, zit 00,3 Gram vet in. Ook zit er boordevol eiwit in, weet niet precies hoeveel. Helft van het pot opeten.

Ik drinkte altijd SLIMPIE,kan je kopen bij A&H verschillende smaken siroop. Zit 0% suiker of koolhydraten in.

Naar mijn werk nam ik mee:
2 gekookte ei, zonder dat gele!
Andere helft mage kwark van de lidl
1 dieetbrood met 2 plakjes kipfile
2 liter water met siroop (slimpie)
1 shakebeker eiwit isolaat

06:00 thuis : 1 sinasappel met een eiwitshake isolaat

Dit heb ik 3 maanden volgehouden, ik at 1x in de week meestal zaterdags vettig eten als beloning voor mij zelf.

Na die 3 maanden afgevallen tot 71 kilo met 12% vet.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben ookal is het iets kleins, keep up the good work en oja bijna vergeten, meest belangrijke:

NEEM EEN Mp3 SPELER MEE MET GOEDE MUZIEK!!!!!

Succes

Terug
Naar boven