Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je staat inderdaad al goed droog man! Was het een beetje een mooi feest?

heheBeter op je spullen letten voortaan!! Das niet niks, een ID en telefoon (was het een dure??)
Wanneer post je een training![]()
Ja, prima is eigenlijk wat ik zelf ook toepas...
Hoeveel ga je dan echter onder je behoefte zitten?
Langdurig laag zitten heeft naar mijn mening namelijk meer nadelen dan voordelen![]()

Dat je metabolisme uiteindelijk zal vertragen om je lichaam te laten wennen aan de continue lagere aanvoeren van nutriënten.
Oftewel je metabolisme wordt trager...
Iets wat uiteindelijk een nadelig effect kan hebben, doordat je dan nog minder moet gaan eten of nog meer moet gaan sporten...
Af en toe een refeed houden of weekje op onderhoud eten lijkt me persoonlijk daardoor beter
Hierdoor kan je lichaam feitelijk niet wennen en/of aanpassen, waardoor je continue een hoge verbranding kan waarborgen![]()

Blijf je dat de hele contest doen? En hoe groot is je te kort op rustdagen?No problemo, kan wel dieper op ingaan maar dit leek me duidelijk genoeg
Met IF voorkom ik dit doordat ik trainingsdagen net iets boven onderhoud eet en rustdagen dan wat meer er onder![]()
Dat je metabolisme uiteindelijk zal vertragen om je lichaam te laten wennen aan de continue lagere aanvoeren van nutriënten.
Oftewel je metabolisme wordt trager...
Iets wat uiteindelijk een nadelig effect kan hebben, doordat je dan nog minder moet gaan eten of nog meer moet gaan sporten...
Af en toe een refeed houden of weekje op onderhoud eten lijkt me persoonlijk daardoor beter
Hierdoor kan je lichaam feitelijk niet wennen en/of aanpassen, waardoor je continue een hoge verbranding kan waarborgen![]()

was in Enschede (woon er zelf een 25min rijden vanaf). Helaas........heb een kleine
,dus het feesten wordt voor ons minder!
!
He Tim,
Van meerdere mensen gehoord dat het een mooi feestwas in Enschede (woon er zelf een 25min rijden vanaf). Helaas........heb een kleine
,dus het feesten wordt voor ons minder!
Had ik mooi wat meer tijd om wat meer informatie te winnen over Intermittent Fasting.
Ik heb een nieuw schema (aangepast) gemaakt, waar ik 3-6-2013 mee wil gaan starten.
Doel is om toch nu met 8-10 weken richting de 10-12% te gaan.
Ben benieuwd wat jij hiervan vind, en als je nog tips en/of opmerkingen hebt.
Ga van 4 (supersets) naar 3 trainingen, en heb mij kcal wederom verlaagd en verschil gemaakt tussen trainingsdagen en rustdagen. Hopelijk trek ik dit, want ik heb nog steeds trek op mijn huidige schema en moet ook energie genoeg hebben voor de training. Ga nu uit van fullbody, maar kan ook een split worden. Max. 6-8 herhalingen en zo zwaar mogelijk trainen.
Gestart 2-4-2013 c.91,7kg c.18,5% vet, en huidige status c.90kg en 15,5% vet.
Ben benieuwd wat jij van dit plan vind, en als je nog tips en/of opmerkingen hebt.
Je boekt mooie resultaten, goed bezig!

...

!
.

Blijf je dat de hele contest doen? En hoe groot is je te kort op rustdagen?

Low/zero carb (0-50g) is IMO makkelijker dan een beetje carbs (100g bijv.). Ben benieuwd naar de komende week..De 2 weken daarna ga ik echt low, low zitten (ouders zijn dan op vakantie).
En wil dan eens 2 weken no/low carb gaan eten, kijken hoe dat bevalt![]()