DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goede progress gast! Ik maak zelf ook vaak ice tea: groene thee, 1/2 citroen, 1/2 limoen en evt. een lepel honing of stevia. Keep it up!

Mooi gewicht icm vp! Electronisch of met tang gemeten?
Kan ik trouwens niet een keer zo'n crossfit training met jou mee doen, ben wel benieuwd hoe dat is![]()

lijkt me geinig man!
Op USC met zo'n electronisch meet apparaat.
Die doe ik nu standaard daar, elke keer zelfde tijdstip en omstandigheden qua voeding en drinken.
Weet dat niet perfect is maar geeft me zo wel onderling goed beeld.
Vorige keer 12,5 nu 11,2 dus dan weet ik wel dat ik in dat opzicht goed vooruit ga.
Is tevens ook wel fullbody meter, dus meet via de voeten en handen dus gehele lichaam
Maar kunnen we zeker wel eens gaan plannen jalijkt me geinig man!
Pffffff nu sinds lange tijd als POST WO meal weer boterhammen gegeten hehe.
Wel ff wennen qua volume van eten, maar oow wat heb ik dat stiekem toch gemist zeg!!![]()
Bij mij klopte de waarde toen ook wel aardig. Ik heb ook een cheap huidplooitangetje maar daar klopt werkelijk niks van. Hehe boterhammen kunnen ongelofelijk lekker zijn als je ze een tijdje hebt moeten missen he?Ja daar heb ik ook wel eens opgestaanBij mij klopte de waarde toen ook wel aardig. Ik heb ook een cheap huidplooitangetje maar daar klopt werkelijk niks van. Hehe boterhammen kunnen ongelofelijk lekker zijn als je ze een tijdje hebt moeten missen he?

Boterhammen, hahaha menig nederlander haalt er zijn neus voor op en eet het als lunch of tussendoortje omdat het ''moet''Maar als je carb cravings hebt is het een ander verhaal.... dan doe je een moord voor een boterhammetje met hageslag en pindakaas
![]()

Is dat festival in een tent of ga je een regendans doen?
Wel lekker 'shinen'met 89kg @11.2%

Mooi man, lekkere training & kracht dat je hebt!
En boterhammen kunnen inderdaad zo lekker zijn, absurd eigenlijk![]()

Hee vraagje misschien kan jij mij helpen vandaag roeien gedaan 10 rondjes vna 20 max effort 10 rust.
Ik had hem op stand 7 staan (max is 10 ) na tien rondjes was ik eigenlijk nog niet echt helemaal dood op.
Hoe zou jij t nou de volgende keer doen? zwaardere stand zetten 7 of langer ME of meer rondjes?

hahah die schoentjes ookmaar welk feest ga je heen dan?

Dat epische hemd heb ik ook! Nice!

Dat epische hemd heb ik ook! Nice!
Verwacht wel wat foute Zyz-like foto's maandag
Denk je dat 90kg@8% naturel haalbaar (voor iedereen)?

Lucky you..ik mag er wel wat jaren voor uittrekken om in mijn geval 88kg bij 8% te wegen!Hehehehe, zal me best gaan doen
Iedereen... nee (met mij lengte dan hè), voor mezelf ja denk het wel.
Kom namelijk super easy massa aan, maar heb nog nooit gebulkt ofzo.
Ga eerst nu cutten richting 8-9% en hoop daarbij tussen de 86-87kg te eindigen.
Dus zou kwestie worden van 4kg VVM massa winnen, denk dat wel haalbaar is met mij nooby ervaring nog![]()