MuscleMeat

Contest Log MiTrenZ's Contests Log

• Topic Starter Topic Starter
Laatste kleine aanpassingen in me schema
schema gaat in vanaf aankomende week ;)

Day 1
Snatch
Snatch Pull
Behind The Neck Press
supersetjes met
Pull-Ups
Front Squat

Day 2
Jerk geschrapt
Push Press geschrapt
Overhead Squat geschrapt
Incline Dumbbell Bench Press
Flat Barbell Bench Press
Dips (uiteindelijke weighted)

Day 3
Clean & Jerk
Clean Pull
Push Press
supersetjes met
Chin-Ups
Back Squat

Ik werd namelijk gisteren geconfronteerd met me achterlopende chest (qua shape, vind ikzelf, en qua kracht)...
Daarom wil ik nu 1 dag in de week me daarop gaan focussen en laat ik overhead squats even achterwege.

Overzicht van het geheel
- 2x per week Oly lifts
- 2x per week legs
- 2x per week pull
- 1x per week push

Laatst bewerkt:
got to love cutting while on IF

- 400gr schouderham
- 8 eieren (medium)
- en wat fritessaus inbetween

:D

IMG-20130518-WA0006.jpg

Zo, eiwitbom :D
Zeeeer interessante log, zit zelf ook te denken om wat crossfit principes toe te passen op mijn training.
Train nu 5x, push, pull, benen hyperthrophy & dan 2 dagen power upper en lower. Aan deze laatste dagen dat ik dan te denken.

Ik ga iig volgen, succes met de contest ook!

wat heeft alles eten wat je wil te maken met IF? IF betekent toch alleen dat je maar op een bepaald tijdstip van de dag eet? Dit lijkt me meer IIFYM

wat heeft alles eten wat je wil te maken met IF? IF betekent toch alleen dat je maar op een bepaald tijdstip van de dag eet? Dit lijkt me meer IIFYM

Heeft meer te maken met de grootte van de maaltijden, lekker 1000+ kcal in 1 keer ipv de 'conventionele' 6 kleine k*tmaaltijdjes.

Schouderham+eieren moet ik ook eens proberen overigens, ziet er goed uit Tim.

Ik kwam gisteren ook een leuk off-day recept tegen, ik ga die vanavond eens proberen.

http://www.philadelphia.co.uk/Recipes/Mushroom-Omelette?r=9269

Heeft meer te maken met de grootte van de maaltijden, lekker 1000+ kcal in 1 keer ipv de 'conventionele' 6 kleine k*tmaaltijdjes.

Ik kwam gisteren ook een leuk off-day recept tegen, ik ga die vanavond eens proberen.

waarom zou dat met een normaal schema niet kunnen. uiteindelijk gaat het er toch alleen om dat je aan het einde van de dag je kcal binnen hebt. dat om de 2 uur eten is de grootste onzin ooit.

Dit, niks beters dan na de training jezelf helemaal volproppen

Vooral op een refeed dag. Genuine happiness. :D

waarom zou dat met een normaal schema niet kunnen. uiteindelijk gaat het er toch alleen om dat je aan het einde van de dag je kcal binnen hebt. dat om de 2 uur eten is de grootste onzin ooit.

Jij begrijpt het dus! Er zijn nog veel mensen die dat niet doen, 6 perfect verdeelde maaltijden etc, dan kun je niet beast-feasten in ieder geval. Ahja, ieder zijn eigen, toch. Maar inderdaad, het voornaamste is dat je je kcal en macro binnenkrijgt.

Laatst bewerkt:
Gewoon vreten als een monster en als nog lean worden, dat is de fun er van ;) :D

Zo, eiwitbom :D
Zeeeer interessante log, zit zelf ook te denken om wat crossfit principes toe te passen op mijn training.
Train nu 5x, push, pull, benen hyperthrophy & dan 2 dagen power upper en lower. Aan deze laatste dagen dat ik dan te denken.

Ik ga iig volgen, succes met de contest ook!

Thanks man :D

En zal zeker weer leuke maffe workouts hier op vermelden ;)

Was echt lekker, maar naar einde toe wel machtig hehe :P

Ziet er ook goed uit moet ik zeker eens gaan proberen :D

Dit, niks beters dan na de training jezelf helemaal volproppen

Fijn is dat toch hè :P

Vind ook heerlijk dat me onderhoud rond de 3000kcal is.

Dus af en toe kan ik gewoon schijt hebben en extra's toevoegen ;)

Laatst bewerkt:
Leuk dat je een contest doen! Volgend jaar met heel de klas?

Kun je vandaag nog trainen of is jou gym ook dicht??

Borst loopt idd behoorlijk achter, verder sta je er wel goed bij en al goed droog.
Heb zelf ook altijd problemen gehad met borst. Gestopt met bankdrukken, enkel dumbbells nog met lage gewichten en puur concentratie op de borstspier met wat isolatie oefeningen en het gaat nu echt veel beter.

Borst loopt idd behoorlijk achter, verder sta je er wel goed bij en al goed droog.
Heb zelf ook altijd problemen gehad met borst. Gestopt met bankdrukken, enkel dumbbells nog met lage gewichten en puur concentratie op de borstspier met wat isolatie oefeningen en het gaat nu echt veel beter.

Ja, ga me zelf nu concentreren op de incline dumbbell press en dan barbell bench press als 2e oefening.
Is ook puur kwestie van kracht > massa, hoop volgend jaar zomer tegen de 125kg te kunnen benchen.
Zal dan waarschijnlijk ook wel een borst hebben die representerend is voor dat gewicht ;)
Voor de rest maak ik me er ook niet te druk om, komt vanzelf en ben zelf goed tevreden met me gemaakte progressie :)

I love IF too hahah. Zieke shit om na mijn training even 1800 kcal naar binnen te stampen (en 300gr carbs :D)
Ik denk dat ik er even een mini cut tegenaan gooi van 10 weken om rond de 6-7% te komen staan, maar denk dat ik dan de IF doortrek en dus ook in me cut IF toepas, enkel gewoon 1 maaltijd van 1000 kcal schrappen en dan overgaan om 2 grote maaltijden i.p.v 3 en nog wat eiwit voor ik ga slapen.

Wat denk jij?? (Jij bent de voedingsdeskundige hier :D)

Laatst bewerkt:
I love IF too hahah. Zieke shit om na mijn training even 1800 kcal naar binnen te stampen (en 300gr carbs :D)
Ik denk dat ik er even een mini cut tegenaan gooi van 10 weken om rond de 6-7% te komen staan, maar denk dat ik dan de IF doortrek en dus ook in me cut IF toepas, enkel gewoon 1 maaltijd van 1000 kcal schrappen en dan overgaan om 2 grote maaltijden i.p.v 3 en nog wat eiwit voor ik ga slapen.

Wat denk jij?? (Jij bent de voedingsdeskundige hier :D)

Ja, prima is eigenlijk wat ik zelf ook toepas...
Hoeveel ga je dan echter onder je behoefte zitten?
Langdurig laag zitten heeft naar mijn mening namelijk meer nadelen dan voordelen ;)

Terug
Naar boven