- Waardering
- 11.758
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Nou he, ben ook gek op B&J's. Denkdat iedereen daar wel z'n favoriet van heeft. Ik neem de 30ste weer een emmertje

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nou he, ben ook gek op B&J's. Denkdat iedereen daar wel z'n favoriet van heeft. Ik neem de 30ste weer een emmertje![]()

Ik de 29e bij terugkomst
---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 23:45 ----------
Sowieso heerlijk ja
En dat in het log van iemand die aan het cutten is, het kan gewoon allemaal!!![]()

. Misschien komt het omdat ik al niet meer train en verdiept hebt. Maar hoe is het mogelijk dat jij in je cut ijs kan eten? En serieus nog steeds een harde sixpack(zie profielfoto) heb?! Misschien snap ik dat Intermittent Fasting niet goed genoeg. Maar breek m'n hoofd er echt over
.met mateSowieso heerlijk ja
En dat in het log van iemand die aan het cutten is, het kan gewoon allemaal!!![]()

Haha wij stoppen onderweg terug altijd voor een shake bij de Mac. Scheelt veel in het herstel![]()

Beste MiTrenz,
Vind je log interessant om te volgen. Alleen van je voeding snap ik echt werkelijk waar geen ****. Misschien komt het omdat ik al niet meer train en verdiept hebt. Maar hoe is het mogelijk dat jij in je cut ijs kan eten? En serieus nog steeds een harde sixpack(zie profielfoto) heb?! Misschien snap ik dat Intermittent Fasting niet goed genoeg. Maar breek m'n hoofd er echt over
.

Ik eet let gewoon puur op me macro's want dat is het enige wat telt![]()

Klopt, daarom is variëren wel aan te raden.En micro's hebben (al dan niet indirect) net zo goed invloed op resultaat.
Voor je musclegainzz wel ja, voor langdurige gezondheid ligt dat iets genuanceerder![]()
En micro's hebben (al dan niet indirect) net zo goed invloed op resultaat.

Micro's zijn wel veelal in supplementen vormen te verkrijgen. Een gevarieerd voedingspatroon is zeker gezond, maar je kunt zeker het een en ander aanvullen als dat nodig is.

Gewoon veel melk, eieren, vlees en complexe kh zoals brood of rijst. Denk aan 1-3L volle melk, 4-10 eieren, minstens 100g vlees (zou voor mager vlees kiezen), en kh naar behoeften. Dan heb je 90% van je micro's binnen, de juiste vetten, hoogwaardige eiwitten en de juiste koolhydraten.
Dan hoef je alleen nog maar iets voor vitamine C, K en koper toe te voegen. Broccoli + cashews/pure chocola bijvoorbeeld.

Shit man... na lezen van dit log heb ik ook trek in ijs, Je gaat nog steeds goed man, lekker die beginnergains uitmelken![]()

)

)
zit aardig in de buurt idd, we hebben ongeveer dezelfde stats man, nice, jij bent alleen echt een stuk droger
sq 140
bench 100
dl 160
oh 65
bijna identiek
aight, nu ff chest trainen![]()