MuscleMeat

Contest Log MiTrenZ's Contests Log

• Topic Starter Topic Starter
Ik de 29e bij terugkomst ;)

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 23:45 ----------

Sowieso heerlijk ja ;)
En dat in het log van iemand die aan het cutten is, het kan gewoon allemaal!! ;)

Haha wij stoppen onderweg terug altijd voor een shake bij de Mac. Scheelt veel in het herstel:p

Beste MiTrenz,

Vind je log interessant om te volgen. Alleen van je voeding snap ik echt werkelijk waar geen ****:p. Misschien komt het omdat ik al niet meer train en verdiept hebt. Maar hoe is het mogelijk dat jij in je cut ijs kan eten? En serieus nog steeds een harde sixpack(zie profielfoto) heb?! Misschien snap ik dat Intermittent Fasting niet goed genoeg. Maar breek m'n hoofd er echt over:P.

Haha wij stoppen onderweg terug altijd voor een shake bij de Mac. Scheelt veel in het herstel:p

Ohh dat klinkt ook wel goed ja! Zo lang al niet meer bij de McDonalds geweest :P

Beste MiTrenz,

Vind je log interessant om te volgen. Alleen van je voeding snap ik echt werkelijk waar geen ****:p. Misschien komt het omdat ik al niet meer train en verdiept hebt. Maar hoe is het mogelijk dat jij in je cut ijs kan eten? En serieus nog steeds een harde sixpack(zie profielfoto) heb?! Misschien snap ik dat Intermittent Fasting niet goed genoeg. Maar breek m'n hoofd er echt over:P.

Ik eet let gewoon puur op me macro's want dat is het enige wat telt ;)
Ijs past gewoon nu momenteel binnen die macro's :)

Ja, tuurlijk maar is al wel me 3e 1/2 bakje ijs deze week en vanavond me 4e helft ;)

En micro's hebben (al dan niet indirect) net zo goed invloed op resultaat.

Voor je musclegainzz wel ja, voor langdurige gezondheid ligt dat iets genuanceerder ;)

En micro's hebben (al dan niet indirect) net zo goed invloed op resultaat.

Klopt, daarom is variëren wel aan te raden.

Hehehe, daar let ik ook echt wel goed op heren ;)
Zou beetje zonde zijn dat als ik ervoor studeer, maar mezelf gewoon de ziekte in eet :P

Micro's zijn wel veelal in supplementen vormen te verkrijgen. Een gevarieerd voedingspatroon is zeker gezond, maar je kunt zeker het een en ander aanvullen als dat nodig is.

Gewoon veel melk, eieren, vlees en complexe kh zoals brood of rijst. Denk aan 1-3L volle melk, 4-10 eieren, minstens 100g vlees (zou voor mager vlees kiezen), en kh naar behoeften. Dan heb je 90% van je micro's binnen, de juiste vetten, hoogwaardige eiwitten en de juiste koolhydraten.

Dan hoef je alleen nog maar iets voor vitamine C, K en koper toe te voegen. Broccoli + cashews/pure chocola bijvoorbeeld.

Shit man... na lezen van dit log heb ik ook trek in ijs, Je gaat nog steeds goed man, lekker die beginnergains uitmelken ;)

Micro's zijn wel veelal in supplementen vormen te verkrijgen. Een gevarieerd voedingspatroon is zeker gezond, maar je kunt zeker het een en ander aanvullen als dat nodig is.

Ben ik helemaal met je eens man ;)

Gewoon veel melk, eieren, vlees en complexe kh zoals brood of rijst. Denk aan 1-3L volle melk, 4-10 eieren, minstens 100g vlees (zou voor mager vlees kiezen), en kh naar behoeften. Dan heb je 90% van je micro's binnen, de juiste vetten, hoogwaardige eiwitten en de juiste koolhydraten.

Dan hoef je alleen nog maar iets voor vitamine C, K en koper toe te voegen. Broccoli + cashews/pure chocola bijvoorbeeld.

Good luck with that bro ik neem nog lekker half bakje ijs vandaag ;)
Je moet je er gewoon niet "te druk" om maken iets wat ik ook echt leer door me studie.

Shit man... na lezen van dit log heb ik ook trek in ijs, Je gaat nog steeds goed man, lekker die beginnergains uitmelken ;)

Hehehe, geniet er van zal ik alvast zeggen!
Ja, doe ik ook zeker eerste jaar stond bij mij nu in teken van droog worden voor eerste keer in me leven ;)
Kwam van 105kg af vorig jaar en heb nu gewoon zo goed als een 6pack, dus ben echt heel blij :D

Tweede jaar zal in het teken staan van zo sterk mogelijk worden en daarnaast dus zeker nodige massa aanzetten ;)

Zo dan de training van vandaag!
Voor het eerst sinds heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden had ik zowaar gegeten voor me training :eek:

Pre workout meal
- 1 whey delicious sample (chocolate / caramel :heart:)
- 10ml MCT olie
- 5gr Fitness Fiber

Daarna voor ik de auto in stapte pre workout genomen dus was echt pumped gedurende me autorit.
Zo heerlijk als je het dan voelt opkomen en weet dat je onder weg bent naar de gym :D

OH Press (allemaal met false grip)
20kg x5
30kg x5
40kg x3
45kg x5
50kg x3
55kg x7, repout VPR!!!!
45kg x11, x3, x1, rest-pause

Deadlift (allemaal met hookgrip)
40kg x10
70kg x5
90kg x3
102.5kg x5
117.5kg x3
130kg x10, repout VPR!!!!!
102.5kg x14, allout (zat nog wel veel meer in de tank, maar vond wel best zo)

Kroc Rows
20kg x10
40kg x25, allout PR!!

Barbell Curl
19kg x8
24kg x4
29kg x11, x3, x2, rest-pause

Straight Leg Raise - Dip Station
3x10

Al met al echt meer dan prima training en voelde me heerlijk.
Had mezelf wel echt voor het eerst in me leven helemaal gehyped voor me deadlift setje, voelde me net een monster :P

Post workout meal
- 1 banaan
- 1 whey delicious sample (forest fruit, was wel aardig! merk toch dat ik niet echt van de fruit smaakjes ben :P)

Laatst bewerkt:
it's raining PR's, keep it up bro.

it's raining PR's, keep it up bro.

Thanks bro :D
Ja, gaat echt heerlijk dit!
Keer op keer sterker, blijf mezelf verbazen.

Berekende 1RM na me 1e 5/3/1 cycle
Squat: 172,5kg
Bench: 105kg
Deadlift: 172,5kg
OH Press: 67,5kg

dit is dus op basis van gewicht en bepaalde rep range, waardoor je een 1RM berekend

Me echte 1RM
Squat: 160kg
Bench: 100kg
Deadlift: 150kg
OH Press: 60kg

hier ben ik uitgegaan van echt het gewicht wat ik ooit maximaal voor 1 rep heb gedaan

zit aardig in de buurt idd, we hebben ongeveer dezelfde stats man, nice, jij bent alleen echt een stuk droger :P
sq 140
bench 100
dl 160
oh 65

bijna identiek

aight, nu ff chest trainen :)

zit aardig in de buurt idd, we hebben ongeveer dezelfde stats man, nice, jij bent alleen echt een stuk droger :P
sq 140
bench 100
dl 160
oh 65

bijna identiek

aight, nu ff chest trainen :)

Succes met je training man!
Maar is idd nagenoeg gelijk alleen jij sterkere deadlift en ik sterkere squat ;)

Inderdaad je hebt bijna een paraplu nodig...zoveel PR's regent het hier!

Wat voor pre workout neem je?

Terug
Naar boven