AndroidHealthClinic

Contest Log MiTrenZ's Contests Log

• Topic Starter Topic Starter
2e shake net achter de kiezen, viel me al meer mee dan de 1e qua smaak.
Heb gelukkig wel de mazzel dat ik eigenlijk alles qua smaak wel kan hebben behalve echt hele bittere smaken...

Qua honger valt deze eerste dag ook nog mee :)

Ben ook wel blij dat ik dinsdag dan onderbreking heb in de vorm van een "all you can eat" wok uitje ;)

Dat wordt een akelige week!! Ben benieuwd naar het resultaat!

Dat wordt een akelige week!! Ben benieuwd naar het resultaat!

Nou zaterdag en zondag verliep iets anders dan gepland...
Heb me kcal's niet bijgehouden, want het was werkelijk waar een drama...

Gek genoeg was me lichaam me schijnbaar dankbaar, want oog echt droger dan ik in tijden ben geweest!
Vandaag wel gewoon weer strikt alleen BCAA's tot aan me avondmaal.

Heb ook gelijk me eerste dagje in het ziekenhuis gehad, stelde werkelijk waar niks voor hehe :P
Beetje eten en drinken rondbrengen, ouwehoeren en lege borden en kopjes ophalen.

Rooster is ook nog goed te doen, dus moet goed komen met trainen en alles ;)
Wordt alleen nu kwestie van me eating window erop aanpassen en dan komt het helemaal goed!

Heb woensdag en donderdag alleen wel beetje klote shifts van 12 tot 8 :(
Heb je gelijk dus niks meer aan je dag en kan dan dus ook niet trainen... BALEN!!!

Nou zaterdag en zondag verliep iets anders dan gepland...
Heb me kcal's niet bijgehouden, want het was werkelijk waar een drama...

Gek genoeg was me lichaam me schijnbaar dankbaar, want oog echt droger dan ik in tijden ben geweest!
Vandaag wel gewoon weer strikt alleen BCAA's tot aan me avondmaal.

Heb ook gelijk me eerste dagje in het ziekenhuis gehad, stelde werkelijk waar niks voor hehe :P
Beetje eten en drinken rondbrengen, ouwehoeren en lege borden en kopjes ophalen.

Rooster is ook nog goed te doen, dus moet goed komen met trainen en alles ;)
Wordt alleen nu kwestie van me eating window erop aanpassen en dan komt het helemaal goed!

Heb woensdag en donderdag alleen wel beetje klote shifts van 12 tot 8 :(
Heb je gelijk dus niks meer aan je dag en kan dan dus ook niet trainen... BALEN!!!

beetje lullig idd, maar kun je niet na 8 uur trainen?

beetje lullig idd, maar kun je niet na 8 uur trainen?

Nah is niet echt praktisch helaas voor mij...
- ben ik 21:00 in de gym
- zo rond 22:30 een keer klaar
- 23:30 dan op z'n vroegst thuis...

Dat is niet aan mij besteed, zeker niet wanneer ik volgende dag ochtend shift moet draaien van 07:30 tot 14:00
En dan dus om 06:00 alweer naast me bed moet staan ;)
Heb zelf echt zo'n 8 à 9 uur slaap nodig (althans dat wil ik gewoon hebben!)

Dus wordt puur kwestie van trainingsdagen en rustdagen er op aanpassen ;)
Scheelt dat ik zo'n 3x per week wil gaan trainen dus is goed te doen allemaal!

Nah is niet echt praktisch helaas voor mij...
- ben ik 21:00 in de gym
- zo rond 22:30 een keer klaar
- 23:30 dan op z'n vroegst thuis...

Dat is niet aan mij besteed, zeker niet wanneer ik volgende dag ochtend shift moet draaien van 07:30 tot 14:00
En dan dus om 06:00 alweer naast me bed moet staan ;)
Heb zelf echt zo'n 8 à 9 uur slaap nodig (althans dat wil ik gewoon hebben!)

Dus wordt puur kwestie van trainingsdagen en rustdagen er op aanpassen ;)
Scheelt dat ik zo'n 3x per week wil gaan trainen dus is goed te doen allemaal!

Aiii, ok :(

Jij liever dan ik :D als ik 2 uur wakker ben en ik heb nog geen vreten op dan begin ik te kauwen op wat er maar in de buurt is.

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 15:55 ----------

Gefeliciteerd met je job trouwens!

Jij liever dan ik :D als ik 2 uur wakker ben en ik heb nog geen vreten op dan begin ik te kauwen op wat er maar in de buurt is.

Gefeliciteerd met je job trouwens!

Thanks man :D
Hehe, ja ik leer steeds meer en meer omgaan met "weinig" eten!
Waar ik gewoon meest naar benieuwd ben is hoe het straks zal gaan in me "bulk" fase.
Ga namelijk eerste periode toch proberen om het via een soort van IF protocol te doen ;)

Gebruik zelf nu qua dieet alleen de adviezen van Jason Ferrugia
Merk dat het voor mezelf "handiger" is om te leven volgens de regels van één persoon dan her en der info verzamelen.
Enige advies wat ik niet raadzaam opvolg is het "biologische" gedeelte, meer vanwege de financiële kwestie ;)
Voor de rest hanteer ik gewoon zijn adviezen over macro's en micro's en hoe en wanneer te eten!

Thanks man :D
Hehe, ja ik leer steeds meer en meer omgaan met "weinig" eten!
Waar ik gewoon meest naar benieuwd ben is hoe het straks zal gaan in me "bulk" fase.
Ga namelijk eerste periode toch proberen om het via een soort van IF protocol te doen ;)

Gebruik zelf nu qua dieet alleen de adviezen van Jason Ferrugia
Merk dat het voor mezelf "handiger" is om te leven volgens de regels van één persoon dan her en der info verzamelen.
Enige advies wat ik niet raadzaam opvolg is het "biologische" gedeelte, meer vanwege de financiële kwestie ;)
Voor de rest hanteer ik gewoon zijn adviezen over macro's en micro's en hoe en wanneer te eten!

Ik heb even zijn site gecheckt, zijn Renegade Diet ziet er eerlijk gezegd interessant uit. Heb even de PDF gedownload en ga 'm vanavond eens lezen! Thnx voor de tip:cool:

Ik heb even zijn site gecheckt, zijn Renegade Diet ziet er eerlijk gezegd interessant uit. Heb even de PDF gedownload en ga 'm vanavond eens lezen! Thnx voor de tip:cool:

No problemo bro ;)
Hoop dat je er wat interessante info uit kan halen.
Sluit eigenlijk goed aan op CBL (Carb Back Loading, van DH Kiefer)
Alleen net hier en daar natuurlijk dingen anders!
Vind Renegade Diet zelf interessanter...

No problemo bro ;)
Hoop dat je er wat interessante info uit kan halen.
Sluit eigenlijk goed aan op CBL (Carb Back Loading, van DH Kiefer)
Alleen net hier en daar natuurlijk dingen anders!
Vind Renegade Diet zelf interessanter...

Heb het zojuist uitgelezen, vond het idd wel interessant. Het deed me in grote lijnen ook denken aan Strength Life Legacy (je kunt de volle PDF zo online vinden). Ook een aanrader wat mentaliteit/discipline/motivatie betreft.

Heb ook net dat boek The renegade diet gelezen, zeer interessant en ook het algemene lichamelijk gezondheid aspect spreekt me aan. Je kan het eigenlijk combineren met IF-CBL & dit. Het is een soort van 'gezondere versie' van CBL en een upgrade op IF maar dan met goeie carbs in de avond en geen pre-workout carbs voor de training. Optimale vetverbranding en optimale muscle gains als het ware. Lastig wat ik ga doen op 1 september qua dieet :p CBL Spreek me nu wel minder aan dan renegade diet voornamelijk vanwege het gezondheids aspect maar met die window van IF 14:00-22:00 ga ik zeker door; overeating phase @ 18:00 :D . Anyways OT.

Gaat lekker hier zo te zien, ben je al een tijd aan het volgen, leuke log en keep it up bro!

Heb het zojuist uitgelezen, vond het idd wel interessant. Het deed me in grote lijnen ook denken aan Strength Life Legacy (je kunt de volle PDF zo online vinden). Ook een aanrader wat mentaliteit/discipline/motivatie betreft.

Ja, thanks voor de pdf ;)
Ga het vanavond alvast eens doorlezen!

Heb ook net dat boek The renegade diet gelezen, zeer interessant en ook het algemene lichamelijk gezondheid aspect spreekt me aan. Je kan het eigenlijk combineren met IF-CBL & dit. Het is een soort van 'gezondere versie' van CBL en een upgrade op IF maar dan met goeie carbs in de avond en geen pre-workout carbs voor de training. Optimale vetverbranding en optimale muscle gains als het ware. Lastig wat ik ga doen op 1 september qua dieet :p CBL Spreek me nu wel minder aan dan renegade diet voornamelijk vanwege het gezondheids aspect maar met die window van IF 14:00-22:00 ga ik zeker door; overeating phase @ 18:00 :D . Anyways OT.

Gaat lekker hier zo te zien, ben je al een tijd aan het volgen, leuke log en keep it up bro!

Thanks bro :D
Ja, doe me best en ondanks dat ik vaak denk van: Pffffffffff, dit kan echt wel beter... kan ik toch niet klagen.
Qua gewicht en visueel aspect gaat het eigenlijk prima, maar die 8% behalen lijkt me nog wel erg gaaf!

Kijk wel echt uit naar me komende bulk seizoen, waarbij ik hoop de 100kg aan te gaan tikken ;)
Heb met maat van me namelijk als doelstelling genomen dat ik 100kg ga wegen en hij 90kg!!

We zullen zien hoever ik ga komen, laat mezelf en anderen in ieder geval keer op keer verbazen :D
Hou sowieso het vasten aan, want dat is gewoon echt me nieuwe levensstijl geworden!

Beetje lastig, zo'n werkuren.
Maar waar een wil is, is een weg :thumb:
De meeste mensen hebben net een tekort aan rust, dus misschien komt dit nog wel in je voordeel met een goede planning!

Zonet ook even The Renegade Diet gedownload & even lezen, best benieuwd.

Beetje lastig, zo'n werkuren.
Maar waar een wil is, is een weg :thumb:
De meeste mensen hebben net een tekort aan rust, dus misschien komt dit nog wel in je voordeel met een goede planning!

Zonet ook even The Renegade Diet gedownload & even lezen, best benieuwd.

Ik vind het tot nog toe één van de beste boeken omtrent diëten.
Gewoon simpel to the point geschreven, zoals het ook is (als je natuurlijk van IF houdt).

Ja, ben erg benieuwd ga morgen eens een hele planning opstellen.
Nu gewoon zo al me bed in, morgen alweer om 06:00 opstaan :(

Kijk wel echt uit naar me komende bulk seizoen, waarbij ik hoop de 100kg aan te gaan tikken ;)
Heb met maat van me namelijk als doelstelling genomen dat ik 100kg ga wegen en hij 90kg!!

We zullen zien hoever ik ga komen, laat mezelf en anderen in ieder geval keer op keer verbazen :D
Hou sowieso het vasten aan, want dat is gewoon echt me nieuwe levensstijl geworden!
Zoek je nog een trainingspartner..90kg op een mooi bf vind ik ook een leuk streven ;)

Zoek je nog een trainingspartner..90kg op een mooi bf vind ik ook een leuk streven ;)

Ik zou zeggen komen een keer naar het USC in Nijmegen en ik train maar al te graag met je samen ;)
100kg haal ik sowieso met gemak of ik het haal met een acceptabel vet % is een heel ander verhaal hehe...
Maar ik aim eigenlijk liever altijd te hoog dan op "veilig" te spelen met me doelstellingen.
Zodoende push ik mezelf namelijk keer op keer harder en ben ik ook al echt super tevreden wanneer het net ietsje minder is :P

Hoe gaat 't met de voeding hier?

Hoe gaat 't met de voeding hier?

Gisteren: 2200kcal, 200gr eiwit, 275gr carbs, 30gr vet

Vandaag wezen wokken met zelfde maten als van de BBQ ;)

Filmpje van de sessie van vorige keer!
http://www.youtube.com/watch?v=88SfRVs8LU4

We hebben ons echt kapot gelachen om mijn snatches!!
Bezit namelijk nulkommanul techniek en doe ze puur op lompe kracht hehehehe :P.
Ga ze niet te vaak doen, want dit kan gewoon niet goed zijn op de lange duur!!

We hebben ze ook omgedoopt tot een muscle power snatch :D ;)

Vandaag ook voor het wokken ff wezen trainen ging wel aardig vandaag :)
Merk wel dat me presses echt bizar veel omhoog zijn gegaan!

Incline Barbell Bench Press
20kg x10
30kg x5
40kg x3
47.5kg x5
55kg x5
62.5kg x15 VPR!! was echt way to easy!!!

supersetjes met

Chin ups
BW x5
BW x5
BW x5

Dumbbell Bench Press
32kg x10 VPR!!! ging lekker :D, had zelfs nog wat reps extra gekund maar wilde max 10 reps
32kg x9
32kg x6

supersetjes met

Chin ups
BW x5
BW x5
BW x5

Incline Dumbbell Flyes
14kg x10
14kg x10
14kg x10

supersetjes met

Hammer Dumbbell Curl
14kg x10
14kg x10
14kg x10

Chest Dips
BW x13
BW x7
BW x5

supersetjes met

Barbell Curl
29kg x6, 24kg x4
24kg x10
24kg x10

Front Barbell Squat
60kg x5
70kg x5
80kg x4 , grip fail... gleed gewoon van me schouder af :(

Barbell Squat
90kg x20 , widowmaker setje als straf ;)

Al met al zeker lekkere training en daarna heb ik mezelf dus gewoon helemaal vol gevreten.
Morgen en overmorgen nu 2 low carb dagen en dan vrijdag weer een carb load om er hopelijk goed bij te staan zaterdag :D

Terug
Naar boven