AndroidHealthClinic

Contest Log MiTrenZ's Contests Log

Mooie training man leuk filmpje jij was tim toch?

Gaaf filmpje :P

En welke ben jij dan?

Ga je in de zomer gewoon doortrainen in het usc? of ga je bij daster of elders trainen?

Mooi filmpje man :D

Nice filmpje :p die overhead squats zijn er wel gevaarlijk uit huhu

Ik zou 70kg nooit durven te pakken zonder riem, met mijn shit rug.. snap snap city b*tch :P Respect dat jullie dat raw doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou 70kg nooit durven te pakken zonder riem, met mijn shit rug.. snap snap city b*tch :P Respect dat jullie dat raw doen.

Ach ik ben niet zo bang om shit te "snappen" ;)
Bewijs ik wel met me snatch techniek denk ik hehehehe :P

Mijn rug is ook crap, maar merendeel is gewoon mentale angst dat je wederom zo'n blessure op kan lopen dan dat het daadwerkelijk gauw weer gebeurt ;)

Hun techniek is wel zichbaar beter en als je die zou verbeteren ben je ze zo voorbij :D

Ik ben bang dat ik daarna een andere sport kan gaan zoeken :roflol:

Ach ik ben niet zo bang om shit te "snappen" ;)
Bewijs ik wel met me snatch techniek denk ik hehehehe :P

Mijn rug is ook crap, maar merendeel is gewoon mentale angst dat je wederom zo'n blessure op kan lopen dan dat het daadwerkelijk gauw weer gebeurt ;)

Ja, het zal waarschijnlijk een deel mentale angst zijn. Ik mag van mijn arts eigenlijk niet eens DL'en en squatten (scoliose) en random blessures gehad, dus ik ben voortaan vrij onwillig om 'nieuwe' oefeningen te proberen, maar misschien is het inderdaad een goed idee om het toch met lagere gewichten te proberen.

Wat een prachtig filmpje! Staan ze allemaal een beetje te shinen zonder shirt in de gym ;)

Nice vid, lijkt crossfit wel lol

Terug
Naar boven