DBBdominik
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben er ook bij morgen, mag je gewoon niet missen, AWAKENINGS!
you said it!, wordt me eerste keer dus ben benieuwd!Tjeezus Mitrenz, je knalt lekker door met die PR's!!
Maar leg mij is uit, je zit in een calorietekort en je krijgt er VVM bij? Is de vorige meting wel door dezelfde persoon gedaan en accuraat?
Trouwens nog bedankt voor je uitleg mbt Renegade Diet, ik ga er waarschijnlijk rond eind Juli mee starten icm een lichte bulk.
Have fun op Awakenings!!

Ik zal deze week waarschijnlijk geen krachttraining doen.
Ga nu 1 weekje rond onderhoud of iets er boven zitten voor herstel van me lichaam.
Daarna gaan we op naar nog 3 weken cutten om daarna de contest en alles af te ronden.
Kan in ieder geval zeggen dat ik al veel over mezelf te weten ben gekomen zowel op fysiek als mentaal vlak.
Ook heb ik een hoop geleerd over hoe ik mezelf zie en wat ik eigenlijk wil gaan bereiken met krachttraining.
Deze doelen zal ik eerst allemaal voor mezelf in kaart gaan brengen en uitwerken...
Waarna jullie wellicht allen deel kunnen uitmaken van mijn weg naar verwezenlijking van die doelen!
Goed gezegd bro! Ik wens je veel succes met het behalen van je doelen, you'll make it!

Die fysiek van die gast in dat filmpje, te bruut. Echt streef voor mij.
Zag 'm laatst ook in dit interview: [Link niet meer beschikbaar]

Coole teaser van die screenshots bro. Dikke voorruitgang gemaakt echt ! Mirrin' ader op foto

Mooie bazen foto's!! Adertje staat leuk op de foto, wat meten je armen eigenlijk?

Flink buff kerel! Je poten knallen er ook goed uit bij jew short!![]()

Mooi fysiek! En vette alpha jaw!
Je armen zijn nog zwaar groot met nog 3/4 weken te gaan!