MuscleMeat

Contest Log MiTrenZ's Contests Log

Yow tim :)
Morgen 15:00 bij USC voor dan?
Moet ik een 'last minute ticket' bestellen 2 uur van te voor, of is dit niet nodig?
Parkeer je gewoon op het universiteitsterrein?
Ik hoor het wel, en mocht ik geen reacties meer kunnen geven vanwege verjaardag/laat thuis, dan zie ik je morgen!
Thanks in ieder geval bro :)

• Topic Starter Topic Starter
Pfffffff ben nu bezig met selectie van de foto's maken :P
Heb gelijk de hulp ingeschakeld van stuk of 8 maten, omdat ik zelf zo lastig vind om te beoordelen...
Vanavond in ieder geval de knoop doorhakken en dan morgen compilatie samenstellen en opsturen!! :D

Ben wel tevreden met me shape aangezien ik nog best aardige definitie heb voor 14% vet hehehehe

Yow tim :)
Morgen 15:00 bij USC voor dan?
Moet ik een 'last minute ticket' bestellen 2 uur van te voor, of is dit niet nodig?
Parkeer je gewoon op het universiteitsterrein?
Ik hoor het wel, en mocht ik geen reacties meer kunnen geven vanwege verjaardag/laat thuis, dan zie ik je morgen!
Thanks in ieder geval bro :)

Ja, gewoon voor in de hal bij USC...
Ik loods je gewoon naar binnen met mijn pasje komt goed ;)
Je kunt links er naast parkeren ja ;)

Keuzes zijn gemaakt! :)
Ben echt benieuwd naar alle feedback die ik ga ontvangen...
Had zelf in ieder geval een jaar geleden nooit verwacht dat ik er ooit zo uit kon zien!!
Dat is vooral hetgeen wat het voor mij allemaal waard maakt!
Ik heb mezelf ongelijk bewezen en kan blijkbaar meer dan ik dacht!

Sowieso iedereen hier bedankt voor alle steun en support!!
Zal nog paar laatste updates plaatsen voor zo lang de logjes nog open blijven ;)

ben benieuwd! :)

Keuzes zijn gemaakt! :)
Ben echt benieuwd naar alle feedback die ik ga ontvangen...
Had zelf in ieder geval een jaar geleden nooit verwacht dat ik er ooit zo uit kon zien!!
Dat is vooral hetgeen wat het voor mij allemaal waard maakt!
Ik heb mezelf ongelijk bewezen en kan blijkbaar meer dan ik dacht!

Sowieso iedereen hier bedankt voor alle steun en support!!
Zal nog paar laatste updates plaatsen voor zo lang de logjes nog open blijven ;)

Je hebt hard gewerkt en je hebt al het recht om trots op jezelf te zijn. Je hebt in een korte tijd een fysiek bereikt waar velen veel langer over doen. Los van het resultaat van deze contest (ook al verwacht ik dat je hoog gaat scoren n.a.v. de foto's die ik heb gezien), kun je deze ervaring als leerzaam beschouwen en meenemen naar de toekomst! Keep up the good work, bro! :D

:1e:

Zo net de training er weer opzitten!
Ging met Shady van het forum samen trainen!
Even de gym laten zien aangezien hij daar zelf ook wilt gaan trainen :)
Gozer had goede kracht (100kg 5x3 voor eerste keer barbell squat met goede techniek)
Zeker goed fysiek om op verder te bouwen en realistische doelen! :thumbs:

Barbell squat Power, 4 setjes van 3-5 reps
20kg x15
40kg x12
60kg x10
80kg x8
100kg x5
120kg x3
135kg x1
145kg 4x3, ging prima volgende week 4x4 :D

Leg press wide stance Muscle building, 2 setjes van 6-12 reps
65kg x12
105kg x6
135kg 2x6

Leg press narrow stance Muscle building, 2 setjes van 6-12 reps
55kg x12
75kg x6
105kg 2x6

Leg extension Burn, 2 setjes van 40 reps in totaal
45kg x15
85kg 2x40

Romanian deadlift Power, 2 setjes van 3-5 reps
40kg x10
60kg x8
80kg x5
100kg x3
110kg x1
125kg 2x3

Ga hierbij ff werken aan me techniek, die is niet optimaal...

Seated leg curl Muscle building, 2 setjes van 6-12 reps
35kg x12
55kg x6
75kg 2x6

Seated leg curl Burn, 1 setje van 40 reps in totaal
55kg x40

Al met al lekker getraind en veel tekst en uitleg gegeven aan Shady over mijn manier van trainen.
Zijn zo'n 2uur bezig geweest, omdat het veelal nog aftasten was welke gewichten er gepakt moesten worden.
Vond het in ieder geval leuk en maak mezelf klaar voor behoorlijk wat spierpijn hehehe :P

Je hebt hard gewerkt en je hebt al het recht om trots op jezelf te zijn. Je hebt in een korte tijd een fysiek bereikt waar velen veel langer over doen. Los van het resultaat van deze contest (ook al verwacht ik dat je hoog gaat scoren n.a.v. de foto's die ik heb gezien), kun je deze ervaring als leerzaam beschouwen en meenemen naar de toekomst! Keep up the good work, bro! :D

:1e:

Ahw thanks bro :D
Nah verwacht zelf niet, omdat ik gewoon weg niet droog genoeg ben...
Maar wel zullen het zien zal zo'n stuk of 100 beoordelingen ontvangen :p
Zal er dus ook zeker veel van leren door alle feedback hehe...
In 2015 ga ik voor de winst met de contest denk ik ;)

Ja, ga helaas geen spoilers weggeven ;)

Ik heb je log niet helemaal gevolgd, maar zo te horen heb je er veel energie in gestopt. Succes!

Ik heb je log niet helemaal gevolgd, maar zo te horen heb je er veel energie in gestopt. Succes!

Hehe thanks!
Laatste tijd wat minder aangezien ik absoluut niet droog ben geworden hehe :P
Maar werd richting het einde gewoon tegenstrijdig met me doel om later dit jaar mee te doen aan de Flex Cup ;)

Collage is klaar en verzonden, vond/vind het toch stiekem wel spannend allemaal :)
Ben benieuwd naar alle reacties en hopelijk wordt ik niet afgemaakt hehehehe :P

Altijd spannend zoiets, maar gaat goed komen lijkt me! :D

Zal het gauw genoeg merken ;)
Ach, mag zelf gewoon niet klagen voor iemand die pas 11 maanden traint waarvan ik ook nog 3 maanden een onderrug blessure had :(.
Ben zelf vooral benieuwd hoe ik er op me 25e bij zal staan, want dan heb ik ruim 2,5 jaar trainingservaring :)

Jezus, wat een squat! Ben erg benieuwd naar je foto's, sws al een mooie prestatie.

Jezus, wat een squat! Ben erg benieuwd naar je foto's, sws al een mooie prestatie.

Hehe, thanks :)
Squat is ook wel echt me favoriete/beste oefening ;)
Heb ook nog nooit een rep gefaald op de squat, dus me zelfvertrouwen is enorm daarmee.

Falen gebeurt me ook niet, maar vind het daarom juist zo'n lastige oefening. Je moet de hele tijd opletten of het wel diep genoeg gaat en of de techniek nog wel ergens op lijkt (ik duik nogal voorover).

Deadlift krijg je bijvoorbeeld gewoon niet van de grond als het te zwaar is, duidelijk :D

Squat je meestal met een spotter?

Falen gebeurt me ook niet, maar vind het daarom juist zo'n lastige oefening. Je moet de hele tijd opletten of het wel diep genoeg gaat en of de techniek nog wel ergens op lijkt (ik duik nogal voorover).

Deadlift krijg je bijvoorbeeld gewoon niet van de grond als het te zwaar is, duidelijk :D

Squat je meestal met een spotter?

Nee squat altijd zonder spotter, behalve bij max attempts ;)
Zoals laatste met me 170kg squat had ik aan beide kante maten die me konden spotten wanneer het nodig was.
Heb mezelf gewoon vanaf begin aangeleerd eerst goede techniek en diepte dan pas hoge gewichten.
Elke rep die ik squat is vaak zelfs iets dieper dan parallel.

Maar heb gewoon bizarre aanleg voor kracht qua benen denk dat er ook nog echt heel veel rek inzit qua kracht.
Squat namelijk pas sinds september 2012, waarbij ik van eind december tot begin maart niet zwaar kon squatten door onderrug blessure :(

Collage is klaar en verzonden, vond/vind het toch stiekem wel spannend allemaal :)
Ben benieuwd naar alle reacties en hopelijk wordt ik niet afgemaakt hehehehe :P

U shall burn :fire:
.
.
.
.
.
Maak je niet zo druk man, snap dat het spannend is, maar je hebt al een hoop bereikt, en daarbij heb je nu een mooi doel om naar toe te werken... flex cup. Gaat helemaal goed komen, wanneer is het precies? Misschien kom ik ook wel even kijken om je aan te moedigen!!

U shall burn :fire:
.
.
.
.
.
Maak je niet zo druk man, snap dat het spannend is, maar je hebt al een hoop bereikt, en daarbij heb je nu een mooi doel om naar toe te werken... flex cup. Gaat helemaal goed komen, wanneer is het precies? Misschien kom ik ook wel even kijken om je aan te moedigen!!

14-15 december man ;)
Ja, ben ook wel trots maar toch altijd wel lichtelijk onzeker met dit soort dingen :P

Terug
Naar boven