Hier voor mijn volgers nog even een kijkje in mijn trainingscarrière

Voor ik begon met krachttraining had ik een achtergrond van big guy maar weinig atletisch aan.
Hield wanhopig altijd me pens in, welke zich behoorlijke toonde als ik dat niet deed.
Zo heb ik op mijn diepte punt (maart 2012) 105kg gewogen met ~30%+ vet
Nu na flink zoeken (mobiel was ik kwijtgeraakt) via me vriendin toch oude foto terug gevonden

Hier mijn shape in mei 2012 waar ik om en nabij de 100kg gewogen zal hebben!
Kort hierna was ik klaar was met me gewicht, me look en me onzekerheid...
Probeerde te zwemmen, insanity en wat andere belachelijkheden om maar wat vet te verliezen.
Gelukkig startte ik in september met krachttraining en werd gelijk verliefd!
Eindelijk kon ik me lompe kracht gebruiken voor iets goeds en zodoende begon mijn reis.
In december wilde ik na 3,5 maand liften al 147.5kg x4 reps doen met de deadlift.
Had me slecht opgewarmd en maakte gewoon een behoorlijke nooby mistake...
Gedurende me 4e rep trok ik me onderrug naar de klote en kon ik 3 maanden niet zwaar trainen.
Het cutten verliep wel succesvol en woog toen rond de 86kg en zat op ~13% vet
Echter ging ik gewoon te snel vooruit, terwijl ik een tekort aan energie had...
Gedurende de tijd van me blessure bleef ik gelukkig wel constant qua look en bleef de motivatie hoog.
Nu 11 maanden na me start in september, waarvan dus 8 maanden zwaar trainen ben ik best tevreden.
Ben nu zo'n 20kg vet kwijt en heb zo'n 10kg VVM gewonnen gedurende die tijd, met dit als resultaat!
Deze foto is van me shoot afgelopen zondag op 97kg met ~14% vet, maar heeft de selectie niet doorstaan hehe

Ben zelf vooral benieuwd waar me grenzen liggen en hoever ik kan komen binnen deze sport!
Me PR's op de grote 3 zijn nu 170 / 105 / 150 (2x5)
Van deze contest heb ik een hoop geleerd en hoop dit mee te kunnen nemen in me voorbereiding op de Flex Cup