- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Welke instructeur was dat dan? Had je wel geluk mee zegInstructeurs bij USC zijn sowieso goed over het algemeen!

Say whut...brandoefening
Wel lekker zulke begeleiders! Mooie training..hard gewerkt (op techniek)!

).
.
?
Tennis is katabool
haha maar ik ken het, ik had gisteren na de 'fietnis wurkout' (half uur circuit) ook een stuk minder kracht voor de rest van mn training. Desondanks heb je toch nog nette gewichten verzet man! Het kan ook zijn dat de hoge frequentie van squat-variaties je op begint te breken he.

Ik had 85kg clean laatst ook 2x gefaald, maar driemaal was scheepsrecht!

Begonnen 2-4-2013 91,7kg en 18,5% vet.
9-4-2013 90kg en 18% vet
30-4-2013 90,5kg en 17,5%
7-5-2013 89kg en 17% vet.
Vanmorgen 14-5-2013 91kg en 15,5% vet.
Moet wel zeggen, dat ik het zwaar heb. Vaak te weinig energie tijdens de training.
En ook te veel krachtverlies.
Helaas zijn mijn armen, bovenlichaam en gezicht een stuk dunner geworden.
Mijn buik helaas nog niet (helaas kun je niet plaatselijk vet verbranden).
Supplementen: Whey, BCAA en Noxipro.
Heb van het weekend een extra rustdag gehad (eerste moederdag), en me echt giga vol gegeten gisteren (ook foute dingen) en aansluitend een berg nasi en kip en een bak kwark met amandelen (mijn lichaam zoog/tintelde gewoon letterlijk, had ik echt nodig) De training van gisteren was echt TOP, nog niet eerder zoveel energie en kracht gehad. Heb mijn huidige schema vandaag met circa 80-100 kcal verhoogd, misschien zo wat meer energie.
Doe momenteel een 5 weken cutschema uit blad Muscle & Fitness, allemaal supersets (ma/wo/vrij/zo).
Vanaf volgende maand gaan we een nieuw schema maken voor 3 keer per week en ik denk met aansluitend een Hitt cardio 20min na de training (4x is momenteel te veel i.c.m. veel werk en met een kleine).
Toch heb ik het idee, dat ik, hoe hard ik ook train, juist eet. Er veelste weinig resultaat is! Waar zou het aan liggen.
Vraag ook wel eens om mijn heen in de sportschool. Er lopen een aantal kerels bij ons, maar als ik ze vraag over voeding/training. Dan hebben ze niet eens een voedingsschema of een trainingsschema.
Ze doen maar wat, maar wel super afgetraind? Zeg het maar.....?
Krijg wel veel reacties van anderen, wat ben jij afgevallen en ziet er goed uit!
Ben wel mega onder de indruk van jouw prestaties en fysiek, daar mag je mega trots op zijn!

echt een interessant logje is dit! vind ook wel vet om te lezen dat je op een andere manier traint dan je over het algemeen tegen komt hier op dbb. succes!

3 keer per week trainen kan je zeker lekker op vooruit gaan![]()
Doe maar 2 dagen in de week trainen hoor! Dan heb ik ook nog een kans![]()