MuscleMeat

Contest Log MiTrenZ's Contests Log

sterk bezig !

• Topic Starter Topic Starter
*verwijderd*

Laatst bewerkt:
Zooo vandaag liep mijn trainingssessie iets anders dan gepland, maar ben achteraf wel tevreden!
Heb tevens nog even hulp gekregen van ex nederlands kampioen gewichtheffen met mijn snatch techniek!

Muscle Snatch (1RM van de dag)
20kg x5
20kg x5
30kg x3
40kg x2
45kg x1
50kg x1
55kg x1

uuhhh WTF?! bahbah... brandoefening :(
Kon ik dus mooi me training afbreken om vervolgens in de kou te gaan blauwbekken.
Gelukkig kon ik met 15min mijn training weer vervolgen, maar maakte daardoor wel fout qua schema

50kg 5x1, (dit moest pas bij de volgende oefening, maar was de draad even helemaal kwijt)

Snatch (1RM van de dag, daarna 5x1 @ 90%)
40kg x5
45kg x1
50kg x1
55kg x1

Toen kwam een oud nederlands kampioen gewichtheffen mij helpen!
Hij geeft tevens les in mijn sportschool, dus ga sowieso meerdere sessies met hem houden.
Hij gaf zelf namelijk aan dat mocht ik hulp willen dat hij dan en dan werkzaam was! :D

40kg 20x3, techniek, techniek, TECHNIEK!! :P

Daarna wilde ik de verkregen tips gelijk in de praktijk brengen!

50kg x1, damn wat ging dat soepel, die gast was zelfs trots op de uitvoering!
60kg x1
67.5kg x1, PR!! ging echt heeeeeel easy, beloofd wat voor de komende trainingen

Wegens tijdgebrek en verstoorde training door brandalarm besloot ik nog korte chest sessie te houden

Incline Dumbbell Bench Press
24kg x5
28kg x5
32kg x5

dit dan 3 rondjes met 1min rust tussen de setjes

Daarna vond ik het welletjes.
Ben echt super blij met de hulp bij me techniek, omdat dit zoveel hielp in de uitvoering.
Nu ga ik denk ik zaterdag weer eens met hem samen kijken naar me techniek, alleen dan bij de clean & jerk!

Laatst bewerkt:
Welke instructeur was dat dan? Had je wel geluk mee zeg :) Instructeurs bij USC zijn sowieso goed over het algemeen!

Welke instructeur was dat dan? Had je wel geluk mee zeg :) Instructeurs bij USC zijn sowieso goed over het algemeen!

Geen idee hoe die heet, maar durf erom te wedden dat het dezelfde was die toen Sebas heeft geholpen ;)
Hij is er altijd tussen 15:00 - 17:00 op maandag en 11:00 - 13:00 op zaterdag!
Dus ga sowieso zaterdag rond half 12 trainen! :D

Say whut...brandoefening:eek:

Wel lekker zulke begeleiders! Mooie training..hard gewerkt (op techniek)!

Say whut...brandoefening:eek:

Wel lekker zulke begeleiders! Mooie training..hard gewerkt (op techniek)!

Ja, die brandoefening was echt heeeeeeel lelijk :(

Maar techniek is nu sterk verbeterd, dus denk dat me records snel zullen klimmen (hoop ik dan tenminste hehe)

Zo vanaf morgen wordt het weer strict qua dieet...

Afgelopen zaterdag, zondag en vandaag beetje laten gaan...

Stomme carb cravings :(

Als ik ze niet eet heb ik nergens last van maar als ik ze eenmaal weer heb gegeten is het een heel ander verhaal.

Denk dat ik zo rond de 3500 kcal zat op zondag en vandaag en zaterdag tegen de 3000 aan... :P

Ken het gevoel :D

Thanks Erik!
Ga weer goed me best doen!
Hoe gaat het bij jou?[/QUOTE]

---------------------------------
Begonnen 2-4-2013 91,7kg en 18,5% vet.
9-4-2013 90kg en 18% vet
30-4-2013 90,5kg en 17,5%
7-5-2013 89kg en 17% vet.
Vanmorgen 14-5-2013 91kg en 15,5% vet.
Moet wel zeggen, dat ik het zwaar heb. Vaak te weinig energie tijdens de training.
En ook te veel krachtverlies.
Helaas zijn mijn armen, bovenlichaam en gezicht een stuk dunner geworden.
Mijn buik helaas nog niet (helaas kun je niet plaatselijk vet verbranden:mad:).

Supplementen: Whey, BCAA en Noxipro.

Heb van het weekend een extra rustdag gehad (eerste moederdag), en me echt giga vol gegeten gisteren (ook foute dingen) en aansluitend een berg nasi en kip en een bak kwark met amandelen (mijn lichaam zoog/tintelde gewoon letterlijk, had ik echt nodig) De training van gisteren was echt TOP, nog niet eerder zoveel energie en kracht gehad. Heb mijn huidige schema vandaag met circa 80-100 kcal verhoogd, misschien zo wat meer energie.
Doe momenteel een 5 weken cutschema uit blad Muscle & Fitness, allemaal supersets (ma/wo/vrij/zo).

Vanaf volgende maand gaan we een nieuw schema maken voor 3 keer per week en ik denk met aansluitend een Hitt cardio 20min na de training (4x is momenteel te veel i.c.m. veel werk en met een kleine).

Toch heb ik het idee, dat ik, hoe hard ik ook train, juist eet. Er veelste weinig resultaat is! Waar zou het aan liggen???.
Vraag ook wel eens om mijn heen in de sportschool. Er lopen een aantal kerels bij ons, maar als ik ze vraag over voeding/training. Dan hebben ze niet eens een voedingsschema of een trainingsschema.
Ze doen maar wat, maar wel super afgetraind? Zeg het maar.....:eek:?

Krijg wel veel reacties van anderen, wat ben jij afgevallen en ziet er goed uit!

Ben wel mega onder de indruk van jouw prestaties en fysiek, daar mag je mega trots op zijn:thumbs:!

Laatst bewerkt:
echt een interessant logje is dit! vind ook wel vet om te lezen dat je op een andere manier traint dan je over het algemeen tegen komt hier op dbb. succes!

Pffffff echt crap trainingssessie gehad vandaag.
Denk dat komt, doordat ik sinds half jaar weer eens ging tennissen.
Dat ging wel gewoon prima, maar in de gym bakte ik er vrij weinig van...

Tennis
1:30:00

Clean + Front Squat + Jerk
40kg x3
40kg x3
50kg x1
60kg x1
70kg x1
80kg x1
85kg x0, 2x fail kreeg niet eens een clean
50kg x1

Clean + Front Squat
80kg x1

Front Squat
90kg x1
90kg x2

Shoulder Press
50kg x3

Daarna nog wat dips en chin ups gedaan...
Al met al echt flink crap, ga nu lekker Post WO meal houden bij maat van me.
Morgen maar weer vol aan de bak!

Tennis is katabool:D

haha maar ik ken het, ik had gisteren na de 'fietnis wurkout' (half uur circuit) ook een stuk minder kracht voor de rest van mn training. Desondanks heb je toch nog nette gewichten verzet man! Het kan ook zijn dat de hoge frequentie van squat-variaties je op begint te breken he.

Ik had 85kg clean laatst ook 2x gefaald, maar driemaal was scheepsrecht!

Tennis is katabool:D

haha maar ik ken het, ik had gisteren na de 'fietnis wurkout' (half uur circuit) ook een stuk minder kracht voor de rest van mn training. Desondanks heb je toch nog nette gewichten verzet man! Het kan ook zijn dat de hoge frequentie van squat-variaties je op begint te breken he.

Ja, maar aangezien ik in vetverbranding zone zit is een katabool effect niet erg.
Zorgt er alleen maar voor dat ik nog meer vetjes verbrand hehe ;)

Maar thanks, ben nu ook wel wat minder teleurgesteld dan vanmiddag.
Ga wel over op 2-3x per week trainen nu... Heb namelijk binnenkort een baantje.
Studie, vriendin, fitness en werk wordt dan wel heel veel geplan...
Tevens heb ik idee dat 2-3x per week net zo fijn kan werken!

Daster wordt er ook beestachtig lean op :P

Ik had 85kg clean laatst ook 2x gefaald, maar driemaal was scheepsrecht!

Are you calling me a quitter? :P
Nah, bij mij was de kracht (en willpower) echt op helaas...
Ga records wel breken bij de home gym session bij jou :D

Heb het nu gelukkig onder controle!
Ga ultra strict over op een 4-5 hour eating window.
Zodat ik 's avonds echt massive kan gaan eten :D

Begonnen 2-4-2013 91,7kg en 18,5% vet.
9-4-2013 90kg en 18% vet
30-4-2013 90,5kg en 17,5%
7-5-2013 89kg en 17% vet.
Vanmorgen 14-5-2013 91kg en 15,5% vet.
Moet wel zeggen, dat ik het zwaar heb. Vaak te weinig energie tijdens de training.
En ook te veel krachtverlies.
Helaas zijn mijn armen, bovenlichaam en gezicht een stuk dunner geworden.
Mijn buik helaas nog niet (helaas kun je niet plaatselijk vet verbranden:mad:).

Supplementen: Whey, BCAA en Noxipro.

Heb van het weekend een extra rustdag gehad (eerste moederdag), en me echt giga vol gegeten gisteren (ook foute dingen) en aansluitend een berg nasi en kip en een bak kwark met amandelen (mijn lichaam zoog/tintelde gewoon letterlijk, had ik echt nodig) De training van gisteren was echt TOP, nog niet eerder zoveel energie en kracht gehad. Heb mijn huidige schema vandaag met circa 80-100 kcal verhoogd, misschien zo wat meer energie.
Doe momenteel een 5 weken cutschema uit blad Muscle & Fitness, allemaal supersets (ma/wo/vrij/zo).

Vanaf volgende maand gaan we een nieuw schema maken voor 3 keer per week en ik denk met aansluitend een Hitt cardio 20min na de training (4x is momenteel te veel i.c.m. veel werk en met een kleine).

Toch heb ik het idee, dat ik, hoe hard ik ook train, juist eet. Er veelste weinig resultaat is! Waar zou het aan liggen???.
Vraag ook wel eens om mijn heen in de sportschool. Er lopen een aantal kerels bij ons, maar als ik ze vraag over voeding/training. Dan hebben ze niet eens een voedingsschema of een trainingsschema.
Ze doen maar wat, maar wel super afgetraind? Zeg het maar.....:eek:?

Krijg wel veel reacties van anderen, wat ben jij afgevallen en ziet er goed uit!

Ben wel mega onder de indruk van jouw prestaties en fysiek, daar mag je mega trots op zijn:thumbs:!

Denk dat je manier van trainen moet gaan aanpassen Erik!
Ga eens lager in je herhalingen zitten, maar hoog in je gewichten.
Dit zal zorgen voor meer spierbehoud in je cut!

echt een interessant logje is dit! vind ook wel vet om te lezen dat je op een andere manier traint dan je over het algemeen tegen komt hier op dbb. succes!

Thanks man en welkom :D
Ja, vind zelf echt gave manier van trainen!!
Maar wordt nu wat lastiger vol te houden aangezien ik weer een baantje heb...

3 keer per week trainen kan je zeker lekker op vooruit gaan ;)

Doe maar 2 dagen in de week trainen hoor! Dan heb ik ook nog een kans :D

Terug
Naar boven