- Waardering
- 93
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe krijg je het voor elkaar zoveel pr's tijdens je cut? Ik sta bij mezelf al raar te kijken dat ik geen kracht verlies op mijn bench na dan. En lekkere squat!

Waarom?19:30 - 1 glas warm water met 2x eetlepel citroen sap

Waarom?
Je hebt overigens echt een superfysiek voor zo'n korte trainingstijd!![]()

Nette training en FSQ! Geen last van je schouders daarmee..ik ging meestal zowat dood met dat gewicht op mijn delts!![]()

Probeer je ellebogen wat meer naar binnen te duwen dan verdwijnt er wat stress van je polsen en ellebogen omhoog blijven houden ook onderin(kon het niet goed zien op het filmpje) en bij t terug leggen.

Ik drink dat zelf ook vaak..ik krijgt een korte rush en ervaar niet dat ik er onwijs veel energie van krijg (misschien drink ik het te vaak..), maar het is voornamelijk erg lekker zonder veel kcals/carbs toe te voegen..Tim, krijg je beetje energie van die monster, of is dat gewoon omdat je het lekker vind?

Tim, krijg je beetje energie van die monster, of is dat gewoon omdat je het lekker vind?
Ik drink dat zelf ook vaak..ik krijgt een korte rush en ervaar niet dat ik er onwijs veel energie van krijg (misschien drink ik het te vaak..), maar het is voornamelijk erg lekker zonder veel kcals/carbs toe te voegen..![]()

ga wederom me best weer doen!Succes! Sterk dat je zo'n strikt schema weet te combineren met studie & persoonlijk leven!