Hiresh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt goed, vind wel raar dat je zo snel verzuurde. Heb na 40 urige fasts nergens last van tijdens het trainen. (voor die 40 uur wel 500gr carbs naar binnen gewerkt dat wel)
Misschien iets hoger gaan zitten op low carb dagen qua kcal en/of carbs maakt niet uit als het in je macro's past.

Lees eventueel zijn PDF, heb je in een uurtje uitgelezen, staan interessante dingen in.Heb je overwogen om 1x per week 24 uur te vasten? Brad Pilon's Eat-Stop-Eat methode. Bij mij heeft het positieve consequenties wat de vetverbranding betreft. Elke dag 14:00-22:00 feeding window. Op zaterdag verkort van 14:00-18:00 -> 24 uur vast, zondag weer om 18:00-22:00 eten. Food for thought!Lees eventueel zijn PDF, heb je in een uurtje uitgelezen, staan interessante dingen in.

.
Ik ga je volgen!
Ga binnenkort ook weer IF'en en ook een logje bijhouden.
Succes!

Fijne body... not that I think your sexy... duuuude... but i wanne be that sexy.. xDEven gewogen en een begin foto gemaakt voor me cut.
Woog vanmorgen 87,3kg hoop wekelijks zo'n 0,5kg af te gaan vallen.
Zal ook wekelijks foto uploaden, zodat jullie progressie kunnen volgen![]()
Fijne body... not that I think your sexy... duuuude... but i wanne be that sexy.. xD
Lijkt me een geweldig schema dat je dan volgt. Dus je traint fasted wat wilt dat dan juist betekenen?

Ooooh... en voor energie gaat je lichaam danHehehe thanks voor de complimenten
Houd in dat ik altijd op een lege maag train (op 10gram BCAA's net voor de training na)
Heb dan vaak 21:00 de vorige dag me laatste maal gehad en train dan rond 13:00 / 14:00 de volgende dag. Waarna ik om 15:00 dan weer me eerste maaltijd van de dag ga nemen!![]()
... want je zit dan toch al ff zonder? Wat zal het eerst aanspreken?Ooooh... en voor energie gaat je lichaam dan... want je zit dan toch al ff zonder? Wat zal het eerst aanspreken?

. Straks tegen 3uur maar lekker me eerste maaltijd van vandaag naar binnen werken!Fasted trainen begrijp ik wel, alleen waarom eet je pas zo lang na je workout en niet zo snel mogelijk erna.
. In de cut is ook juist wachten met eten na je training bevoordelijk voor je verbranding. Maar is bij mij nu puur dat ik dus altijd van 15:00 tot 21:00 train. Normaal ga ik tegen 14:00 sporten, maar was met maat van me dus kwam dan nu zo uit. 
ik weet bijna zeker dat je rond de 10% BF zit. ik zat ook op 13% en had echt mijn abs nog niet zo zichtbaar.
Goede progress BTW!!
. Thanks in ieder geval ben ook al zeer tevreden als ik zie dat ik vorig jaar 102kg woog heheIn verband met je onderrug zou ik zeggen, train je bilspieren goed goed. Zal je alleen maar helpen