Fitness Seller

MiTrenZ's Log: Road to CrossFit Games 2014

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Klinkt goed, vind wel raar dat je zo snel verzuurde. Heb na 40 urige fasts nergens last van tijdens het trainen. (voor die 40 uur wel 500gr carbs naar binnen gewerkt dat wel)

Misschien iets hoger gaan zitten op low carb dagen qua kcal en/of carbs maakt niet uit als het in je macro's past.

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt goed, vind wel raar dat je zo snel verzuurde. Heb na 40 urige fasts nergens last van tijdens het trainen. (voor die 40 uur wel 500gr carbs naar binnen gewerkt dat wel)

Misschien iets hoger gaan zitten op low carb dagen qua kcal en/of carbs maakt niet uit als het in je macro's past.

Ja, ga het eerst deze en komende week even aankijken. Kan ook komen doordat ik hiervoor tijdje niet heb getraind dus het lichaam weer even moet wennen. Op zich vind ik snel verzuren ook niet zo erg zo lang ik me oefeningen maar doe en lichamelijk nu progressie zie. Verwacht sowieso nooit gedurende een cut PR's te gaan zetten ;)

Abo'tje

Thanks, altijd leuk om te zien :D

Gisteren heerlijk dagje weg gehad en me redelijk kunnen houden aan me dieet richtlijnen.
Tijdens etentje met me vriendin hadden ze duitse biefstuk met groentes en frietjes voor 8,75!
Dus ik tijdens de bestelling, mag ik ook 2 biefstukjes, serveerster kijkt me met scheef oog aan en daarna toch van okee geen probleem!
Komt ze minuutje later terug, maar dan sla ik hem wel 2x aan hè die 8,75, ik zo gohh dat had ik nou nooit verwacht hehehe, lekker slim van haar! Is toch meer dan logisch :)
Achteraf kreeg me vriendin niet eens haar stukje op dus nog meer voor mij, heerlijk is dat toch altijd.

Vandaag weer een low carb dagje en het valt me wederom weer reuze mee. Ben wel benieuwd naar me benen training van morgen hoop dat ik gewoon lekker vol kan pompen zonder verzuring! :D

Zit zelf ook met me eerste dag intermittent fasting erop. nog tot 21.00 - 21.30 en dan gedaan met eten tot morgenmiddag ;-)

Heb je overwogen om 1x per week 24 uur te vasten? Brad Pilon's Eat-Stop-Eat methode. Bij mij heeft het positieve consequenties wat de vetverbranding betreft. Elke dag 14:00-22:00 feeding window. Op zaterdag verkort van 14:00-18:00 -> 24 uur vast, zondag weer om 18:00-22:00 eten. Food for thought! :) Lees eventueel zijn PDF, heb je in een uurtje uitgelezen, staan interessante dingen in.

Ik ga je volgen!

Ga binnenkort ook weer IF'en en ook een logje bijhouden.

Succes!

Heb je overwogen om 1x per week 24 uur te vasten? Brad Pilon's Eat-Stop-Eat methode. Bij mij heeft het positieve consequenties wat de vetverbranding betreft. Elke dag 14:00-22:00 feeding window. Op zaterdag verkort van 14:00-18:00 -> 24 uur vast, zondag weer om 18:00-22:00 eten. Food for thought! :) Lees eventueel zijn PDF, heb je in een uurtje uitgelezen, staan interessante dingen in.

Ken ik, heb ik in het verleden ook gedaan ;)
Zeker interessant om toe te passen, maar vond het zelf niet echt binnen mijn schema passen.
Dit is gewoon super makkelijk voor mij uit te voeren, vooral omdat ik toch nooit van ontbijten hou ;).
En ik ga echt nog weleens op zondag ochtend een lekker ontbijtje nuttigen hehehe.
Ik probeer gewoon merendeel van de tijd deze eetwijze te hanteren en de komende 2 maanden even heel strikt om het gewenste resultaat te behalen.
Daarnaast wilde ik altijd al experimenteren met een low carb dieet en dit is nu de perfecte manier om het in mijn schema toe te kunnen passen :)

Ik ga je volgen!

Ga binnenkort ook weer IF'en en ook een logje bijhouden.

Succes!

Thanks man en zal je in de toekomst ook zeker volgen.
Vind het leuk om ook te zien hoe andere het toepassen! :)

Even gewogen en een begin foto gemaakt voor me cut.

Woog vanmorgen 87,3kg hoop wekelijks zo'n 0,5kg af te gaan vallen.

Zal ook wekelijks foto uploaden, zodat jullie progressie kunnen volgen ;)
Fijne body... not that I think your sexy... duuuude... but i wanne be that sexy.. xD

Lijkt me een geweldig schema dat je dan volgt. Dus je traint fasted wat wilt dat dan juist betekenen?

Fijne body... not that I think your sexy... duuuude... but i wanne be that sexy.. xD

Lijkt me een geweldig schema dat je dan volgt. Dus je traint fasted wat wilt dat dan juist betekenen?

Hehehe thanks voor de complimenten :p
Houd in dat ik altijd op een lege maag train (op 10gram BCAA's net voor de training na)
Heb dan vaak 21:00 de vorige dag me laatste maal gehad en train dan rond 13:00 / 14:00 de volgende dag. Waarna ik om 15:00 dan weer me eerste maaltijd van de dag ga nemen! :)

Hehehe thanks voor de complimenten :p
Houd in dat ik altijd op een lege maag train (op 10gram BCAA's net voor de training na)
Heb dan vaak 21:00 de vorige dag me laatste maal gehad en train dan rond 13:00 / 14:00 de volgende dag. Waarna ik om 15:00 dan weer me eerste maaltijd van de dag ga nemen! :)
Ooooh... en voor energie gaat je lichaam dan??? ... want je zit dan toch al ff zonder? Wat zal het eerst aanspreken?

Ooooh... en voor energie gaat je lichaam dan??? ... want je zit dan toch al ff zonder? Wat zal het eerst aanspreken?

Voornamelijk vetzuren voor de verbranding aangezien eigenlijk al me glycogeen voorraden dan als gebruikt zijn gedurende de periode vasten. Dus het zal vanuit me vetzuren ATP vrij maken om zo me lichaam toch van de benodigde energie te kunnen voorzien. Normaal gesproken zullen dus ook de spiereiwitten aangesproken worden, maar dat ga ik tegen met de BCAA's

Zo nu even een lekker kopje koffie en dan wordt het tijd om me spullen te pakken en naar Nijmegen te gaan! Hopelijk gaat het trainen beetje lekker vandaag heb er in ieder geval super veel zin in! Ik hou van de benen trainen en ik HAAT het dat ik niet mag squatten :(

Zo net een heerlijk training gehad, zonder rugklachten!!!
Zat wel weer na paar setjes lunges helemaal vol, maar dat heeft me niet gehinderd"

Barbell Lunges 3min rust
20kg 10x / 20kg 5x (warm-up)
30kg 15x
40kg 12x
50kg 10x
55kg 8x
60kg 6x

Leg Press (machine) 90sec rust
105kg 15x
125kg 12x
135kg 10x
145kg 8x

Leg Extensions (seated) 90sec rust
65kg 15x
65kg 12x
75kg 10x
85kg 8x

Leg Curl (seated) 90sec rust
55kg 15x
65kg 12x
75kg 10x
85kg 8x

Ik kon de trap in de gym amper op lopen, geeft maar aan hou vol me benen zaten. Kom ik daarna op Nijmegen station moest ik nog sprinten voor me trein ook! Nou serieus ik waggelde daar als een debiel, maar wel me trein gered :p. Straks tegen 3uur maar lekker me eerste maaltijd van vandaag naar binnen werken!

Fasted trainen begrijp ik wel, alleen waarom eet je pas zo lang na je workout en niet zo snel mogelijk erna.

ik weet bijna zeker dat je rond de 10% BF zit. ik zat ook op 13% en had echt mijn abs nog niet zo zichtbaar.
Goede progress BTW!!

Fasted trainen begrijp ik wel, alleen waarom eet je pas zo lang na je workout en niet zo snel mogelijk erna.

Ik geloof niet zo in "the window of opportunity" ik eet gewoon dag in dag uit, week in week uit van 15:00 tot 21:00 maakt niet uit hoe of wat. Nu heb ik na training gewoon BCAA's genomen, zodat me spieren in ieder geval niet opgevreten gaan wordem hehe ;). In de cut is ook juist wachten met eten na je training bevoordelijk voor je verbranding. Maar is bij mij nu puur dat ik dus altijd van 15:00 tot 21:00 train. Normaal ga ik tegen 14:00 sporten, maar was met maat van me dus kwam dan nu zo uit. ;)

ik weet bijna zeker dat je rond de 10% BF zit. ik zat ook op 13% en had echt mijn abs nog niet zo zichtbaar.
Goede progress BTW!!

Nah, denk zelf wel gewoon 13% met 10% moet je sixpack wel goed zichtbaar kunnen zijn en ik heb nog maar een zichtbare fourpack op het moment hehe :p. Thanks in ieder geval ben ook al zeer tevreden als ik zie dat ik vorig jaar 102kg woog hehe

Laatst bewerkt:
In verband met je onderrug zou ik zeggen, train je bilspieren goed goed. Zal je alleen maar helpen

Merkte vandaag met de lunges trouwen wel echt dat me bilspieren hard werden aangesproken! Zal ik zeker blijven doen nu ik niet kan squatten :)

Daarnet heb ik zeer goed nieuws ontvangen van me fysio.
Ik mag en kan weer gaan squatten en deadliften!! :)
Probleem zit er namelijk in dat ik de neiging heb me lichaam hol te trekken.
Dus door nu de focus te gaan leggen op een rechte rug moet alles verholpen zijn.
Daarnaast moet ik nog wel stabiliteit blijven oefenen, maar dit is goed nieuws!
Zelf dacht ik me rug bol te houden wanneer deze daadwerkelijk recht stond.
Hierdoor ben ik hem dus te hol gaan trekken en is me blessure ontstaan.
Toch handig zo'n fysio ;)

Ga deze week dus rustig de oefeningen terug brengen in me schema!

Nu nog even uurtje rustig aandoen en dan naar Nijmegen.
Gezellig met twee maten van de studie weer de borst flink aanpakken!

Zo net weer training afgerond, maar DAMN wat gaat het bagger de laatste tijd...
Lichaam is gewoon futloos, lijkt bijna op symptonen van overtrainen of zo.
Snap er vrij weinig van, maar gelukkig heb ik een logboekje bijgehouden.
Dat wordt vanmiddag alles onder de loop nemen en kijken waar het fout gaat!

Barbell Bench Press 3min rust
18kg x5
48kg x4
80.5kg x5 (5 setjes)

Incline Dumbbell Bench Press 90sec rust
24kg x10
26kg x10
28kg x6

Overhead Press 3min rust
45kg x3
40kg x4 (3 setjes)

Dips 90sec rust
BW x7
BW x6
BW x5

Voel me nu gewoon leeg en futloos en absoluut geen voldaan gevoel.
Weet wat me te doen staat vanmiddag dus dat wordt sleutelem.
Scheelde dat ik dat sowieso moest doen aangezien de squat en deadlift weer kunnen.

Zometeen maar lekker vreten en daar me troost in vinden vandaag!

Had je gisteren een low carb dag? Misschien dat je je daarom beetje futloos voelt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven