michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je gisteren een low carb dag? Misschien dat je je daarom beetje futloos voelt.

Ziet er goed uit. In feite gewoon een UB/LB schema maar dan over 3 dagen in plaats van 4
Ga je bij die RPT setjes overigens elke keer tot falen?
. 4 dagen per week wordt me gewoon te veel
.

Wat ik in mijn cut gedaan heb, is het volgende:
Trainingsdagen:
-5% onder onderhoud ofzo (0 tot -10% oid)
2,5g eiwit per kg
50-60g vet
rest kh (vrij hoog dus wel, 250-300g oid)
Rustdagen:
-25% onder onderhoud ofzo (-20 tot -30%)
2,5g eiwit per kg
100g kh
rest vet (ongeveer 90g oid)
Window van 6 uur denk ik, verschilde een beetje.
Wel een pre-workout maaltijd, dat lijkt me effectiever en het lijkt me niets om fasted te trainen.
.
Welke verhouding K/E/V gebruikte je tijdens de cut waar je 7% mee omlaag bent gegaan?*Dieet aanpassing gemaakt in me begin post*
2000kcal Rustdagen (k/e/v) 140 / 160 / 90
2800kcal Trainingsdagen (k/e/v) 300 / 160 / 105
Echte low carb dagen bevielen me niet goed, waardoor ik terug ga naar m'n oude schema.
Waarmee ik 7% omlaag ben gegaan in met vetpercentage, dus het heeft zich al bewezen.
Welke verhouding K/E/V gebruikte je tijdens de cut waar je 7% mee omlaag bent gegaan?
En in hoeveel maand is jouw 7% gelukt?
Thanks! Daar kan ik wat mee, Tof van je!Dat was van oktober tot december en mijn eetschema zag er ongeveer zo uit (zie bijlage)
Enige wat dagelijks verschilde was me avondmaal aangezien ik at wat de pot schafte!

.
.
ben er ook echt heel blij mee.

Ik hoop vrijdag de 10kg aan te kunnen. Zit nu twee weken op 9, twee weken daarvoor op 8, daarvoor op 7, dus gaat steady.Kan vocht en/of maag/darm inhoud zijn he. Ik was twee weken geleden 83.7, vorige week 85.3 en afgelopen zaterdag 84.3. Zit dan wel in een bulk, die ene week lijkt erg off te zijn maar over twee weken gezien strookt het gewoon met 0.3kg per week.
Nette lateral raises trouwensIk hoop vrijdag de 10kg aan te kunnen. Zit nu twee weken op 9, twee weken daarvoor op 8, daarvoor op 7, dus gaat steady.
Goed ook dat je voor een oefening met beter uitvoerbare techniek kiest, doe ik zelf ook altijd als ie naar mijn idee niet lekker gaat.