MuscleMeat

Mobieltjes/fotoshoots in de gym...

• Topic Starter Topic Starter
Er kan altijd iets geregeld worden maar na de 1ste afschrikking komt altijd mijn enorme aantrekkingskracht de overhand nemen

Je mag die meiden wat mij betreft uitwonen in de gym zolang ze maar niet het squat rek bezet houden..

my home gym, my rules

wel een beetje weinig meiden in mijn home gym :(

als het echt zo erg is.
naar toe lopen en vragen '' wat is je insta, die zieke actiefoto's kan ik vast een hoop van leren''
dit werkt wel alleen als je zelf een flink stuk groter bent dan de ecto's.

sanca redt het topic

mooi

Je bent gewoon een ecto

cool-story-bro.jpg
hoi bappi

De meisjes in onze gym lijden aan een asociale ziekte. Kijken iedereen scheef aan en hebben geen smile op hun face.

die ecto jongens zijn wel het zelfde als in jou verhaal, precies die pet naar achter, tanktop en dan om de minute hun tshirt naar boven trekken om te zien of hun sixpack er nog op zit. En elke dag gaan ze buikoefeningen doen en dan fotos maken. man man man

Ik vraag ook altijd aan chickies hé, maak even gym selfie. Heb echt een collectie real life fap material. Soms lekker, gewoon voor de afwisseling. Cuckold met bbc word soms saai. :wanker:

snap de meisjes nooit die alleen gaan met heel veel make up en parfum op en als dan iemand hun aanspreekt beetje boos/geïrriteerd doen. En dan ook nog eens langzame cardio anders gaan ze zweten.

Voor aandacht heb je toch instagram? scheelt abbo kosten etc

snap de meisjes nooit die alleen gaan met heel veel make up en parfum op en als dan iemand hun aanspreekt beetje boos/geïrriteerd doen. En dan ook nog eens langzame cardio anders gaan ze zweten.

Voor aandacht heb je toch instagram? scheelt abbo kosten etc
Hey! Langzaam cardio is niks mis mee.

Ik zag laatst een vrouw met 2 1 kilo dumbells sprinten op de loopband terwijl ze die dingen in de lucht hield.

Daarnaast wandele een man al leunend naar voren met een handdoek over zijn hoofd naar een film te kijken op zijn tablet. [emoji36]

De meisjes in onze gym lijden aan een asociale ziekte. Kijken iedereen scheef aan en hebben geen smile op hun face. n

waarom, moeten ze naar jou lachen dan?
Ik ben ook not much of a talker in de sportschool, en ik heb het al lang geleden uit mijn hoofd gelaten om te lachen naar jongens want blijkbaar denken ze dan gelijk dat ik single ben/sex wil/hulp wil of alles tegelijk. Ik kom gewoon mijn dingetje doen en that's it. praatje maken kan ik ook wel. alleen om nu met een smile te gaan rondlopen all the time...ik denk dat de meesten alleen mijn 'lelijke'gezicht zien tijdens training:D

Ik haat het ook als er van die jochies eerst 1,5 aan de bar hun levernsverhaal vertellen aan de verveelde bardame, doen alsof ze een echte bodybuilder zijn en vervolgens niet eens fatsoenlijk een oefening kunnen uitvoeren. En alleen maar kip en rijst praten met hun matties.

Ik schiet constant pics in de gym. En nu?

Ik vind dat ze een pil moeten uitvinden waar vrouwen vrolijk van worden en van gaan lachen, die moeten ze verplicht elke dag nemen, de wereld zal een betere plaats worden voor ons mannen.

Vandaag een stevige meid in de gym, en dus respect voor der.
Tot ze op zo'n liggende fiets ging zitten, tasje naast er, met nog net geen chips.
En vervolgens alleen ging appen ofzo.
Benen deden niks.
Meisje blijf dan thuis......

Stop met zeiken man waz met jouw

Terug
Naar boven