MuscleMeat

Mobieltjes/fotoshoots in de gym...

Tja, dit gedrag wordt zelf door mannen veroorzaakt. Op social media waar ze hun foto's plaatsen stikt het natuurlijk van de complimenten en zo blijft het balletje rollen. We kunnen het deze dames dan ook eigenlijk niet meer kwalijk nemen.

Dit is normaal in deze tijd waarin de jeugd op is gegroeid met de smartphones..
slechte nieuws is dit zal in 2015 alleen maar erger worden haha..

al vind ik het soms wel een beetje flauw om te zien..heb je van die mensen die helemaal opgedoft naar de gym gaan.. matching alles..
en dan bv squats gaan doen.. met slechte vorm.. en dan kijken ze van.. ja wat kijk je.. (check mij ff de shit of sexy zijn)
terwijl ik denk.. ahah thats gonna hurt in the morning..

Tja, dit gedrag wordt zelf door mannen veroorzaakt. Op social media waar ze hun foto's plaatsen stikt het natuurlijk van de complimenten en zo blijft het balletje rollen. We kunnen het deze dames dan ook eigenlijk niet meer kwalijk nemen.

Ik kan het ook alleen maar aanmoedigen

Je moet je daar echt niet zo aan ergeren, ze maken zichzelf toch maar belachelijk, en dat vind ik hilarisch

Toen ik nog in een gym trainde stoorde ik me er ook wel een beetje aan. Maar ja, zolang er geen apparaten onnodig bezet gehouden worden is het ook allemaal niet zo heel erg.

talking-cell-phone-bench-press-set.jpg

Who cares man. Focus jij je nou maar op je ding. Als ze jouw apparaat bezet houden, oke. Dan zou ik er ook wat van zeggen.. Maar wtf ga je, je druk maken als je dat apparaat/gewicht toch niet nodig hebt? Ieder z'n ding.

Heb alleen een haat aan bluetooth headsets die je niet ziet. Meerdere keren gehad dat ik dacht dat iemand tegen me stond te praten, maar staat hij gewoon te bellen...

Bij een fatsoenlijke sportschool heb je er wel minder last van, maar sommige mensen hebben zichzelf ervan overtuigt dat ze niet meer zonder dat apparaatje kunnen.

Best apart, vroeger hing in elke sportschool een bordje met verboden voor telefoons.

T is gwn simpel.. wat mensen in de gym doen is hun ding, maar als ik naar de gym ga ben ik gwn op mijzelf gefocussed en ga ik beast mode met mijn muziek

waar maak je je druk om man.
kom je daar om naar anderen te kijken of te trainen?
filmen enz van je lifts is alleen maar goed dan kan jejezelf verbeteren.

Dit is echt zo een topic die je beter kan posten op FOK!

verboden telefoons? en voor al die mensen die hun workout op hu phones hebben staan? :p

Is het misschien een idee om
Mobieltjes te verbieden in de gym! Djeezus man, vandaag eerst drie kwartier
Lopen wachten op wijven die wiebelend met een halterstang in hun nek staan met 1,25 kilo aan iedere kant(prima iedereen moet ergens beginnen )maarrrr om daarna zo semi nonchelant mogelijk dit 30 Keer om de beurt oefenen terwijl ze "spontaan" fotos van elkaar maken..

Ik er naar toe of ze misschien een keer een fotoshoot
Moeten inplannen waarna ze uiteindelijk weggingen en nog even tegen elkaar: ,,hihi heb fotos
Op de insta gezet. Vandaag 3 uur lang hardcore in the gym met me girlie hihi" ,,hihi ik maak zo foto van onze salade zo hihi". Kunnen deze vrouwen binnenkort niet naar india in de bus gaan zitten of uitgehuwelijkt worden aan een stel isis-gangers waar ze fotos en filmpjes kunnen maken van hun couscous en duckface gezichtjes maken onder een burka?
En kunnen mannen aub ophouden dit soort fotos te liken want dit werkt het alleen maar meer in de hand dat we nog langer moeten wachten voor we een oefening kunnen doen!

Daarna een stel wigger swagger boys met hun petjes achterstevoren en een ecto met een capuchon op die elkaar Lopen te filmen terwijl ze aan het optrekken zijn(nouja een keer optrekken en daarna zoveel mogelijk fotos maken..)
Of ben ik echt de enige die zich hier aan ergert?

Wauw, gelukkig val ik niet onder deze categorie!
Heb insta shit verwijderd.. wat een onzin is dat zeg :eek:
moet de hele wereld weten wat je iedere maaltijd op je bord hebt liggen om vervolgens een complimentje te ontvangen hoe goed je bezig bent :p

Irriteer me aan ecto's die je lopen aan te gapen omdat je zwaardere gewichten traint als hun,
vervolgens proberen ze ook wat zwaarder te trainen om hun ego niet te laten beschadigen en
vernken ze de hele techniek van de oefening :eek:

Meeste irritatie is het sqautrek dat bezet word gehouden door olympic communicating ecto's :eek:

dat de regering hier niets aan doet zeg!!1! weg met Rutte en dat addergebroed daar in Den Haag!!2143!

zou me der niet te druk om maken.
en niet teveel op andere letten helpt ook.

zou me der niet te druk om maken.
en niet teveel op andere letten helpt ook.

Dit is nog eens wijs advies!:D

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Is hij een vriend aan het bellen om te vertellen hoe zwaar die gaat benchen????

Terug
Naar boven