- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, dit gedrag wordt zelf door mannen veroorzaakt. Op social media waar ze hun foto's plaatsen stikt het natuurlijk van de complimenten en zo blijft het balletje rollen. We kunnen het deze dames dan ook eigenlijk niet meer kwalijk nemen.
Dit is normaal in deze tijd waarin de jeugd op is gegroeid met de smartphones..
slechte nieuws is dit zal in 2015 alleen maar erger worden haha..
Is het misschien een idee om
Mobieltjes te verbieden in de gym! Djeezus man, vandaag eerst drie kwartier
Lopen wachten op wijven die wiebelend met een halterstang in hun nek staan met 1,25 kilo aan iedere kant(prima iedereen moet ergens beginnen )maarrrr om daarna zo semi nonchelant mogelijk dit 30 Keer om de beurt oefenen terwijl ze "spontaan" fotos van elkaar maken..
Ik er naar toe of ze misschien een keer een fotoshoot
Moeten inplannen waarna ze uiteindelijk weggingen en nog even tegen elkaar: ,,hihi heb fotos
Op de insta gezet. Vandaag 3 uur lang hardcore in the gym met me girlie hihi" ,,hihi ik maak zo foto van onze salade zo hihi". Kunnen deze vrouwen binnenkort niet naar india in de bus gaan zitten of uitgehuwelijkt worden aan een stel isis-gangers waar ze fotos en filmpjes kunnen maken van hun couscous en duckface gezichtjes maken onder een burka?
En kunnen mannen aub ophouden dit soort fotos te liken want dit werkt het alleen maar meer in de hand dat we nog langer moeten wachten voor we een oefening kunnen doen!
Daarna een stel wigger swagger boys met hun petjes achterstevoren en een ecto met een capuchon op die elkaar Lopen te filmen terwijl ze aan het optrekken zijn(nouja een keer optrekken en daarna zoveel mogelijk fotos maken..)
Of ben ik echt de enige die zich hier aan ergert?

dat de regering hier niets aan doet zeg!!1! weg met Rutte en dat addergebroed daar in Den Haag!!2143!
dat de regering hier niets aan doet zeg!!1! weg met Rutte en dat addergebroed daar in Den Haag!!2143!
zou me der niet te druk om maken.
en niet teveel op andere letten helpt ook.

?