MuscleMeat

Moeite met slapen

Vitamine b hielp wel voor men slaap bij mij, had er voorheen al geen problemen mee maar ik merk dat nu nog dieper slaap + ik ben beter uitgerust.

uurtjé voor ik ga slapen zet ik een paar ramen open om te laten afkoelen. Als het dan nog te warm is zet ik het raam schuin. Maar die mogelijkheid heb je wrs niet, want daar kan je zelf ook wel opkomen.

Ik kon nooit slapen door de adreline van gamen. Dat heb ik nog steeds, alleen game ik nu niet meer en slaap ik prima. Niet uitslapen helpt voor mij ook; als ik tot 9 uur uitslaap kan ik echt niet slapen de volgende nacht, maar dat is niet jou probleem zo te zien.

Schaf airconditioning aan, als je dat niet kan betalen niet zeuren.

• Topic Starter Topic Starter
Kan je niet lezen?

Ik zeg toch dat het niet alleen door de warmte komt, van de winter had ik het ook al. Alleen nu nog erger.

Reported btw

Heb je dat je overdag wel erg moe bent, maar dan als je in bed ligt wakkerder wordt? Lig je wel lekker maar kan je gewoon de slaap niet vatten? Wordt je snel pissig als je niet kan pitten en houdt dat je wakker?

schijnt dat als je op je rechterzij gaat liggen je darmen en shit beter ligt ofzo en dat je lichaam daar rustiger van wordt.

Geen zin om het op te zoeken maar was een site met allerlei slaaptips

Comatose (supp) werkt ook goed

• Topic Starter Topic Starter
Heb je dat je overdag wel erg moe bent, maar dan als je in bed ligt wakkerder wordt? Lig je wel lekker maar kan je gewoon de slaap niet vatten? Wordt je snel pissig als je niet kan pitten en houdt dat je wakker?

Meestal gaat het zo:

Ik sta dan op rond 6:30 ben ik helemaal naar de klote maar moet toch naar school dus onder de douche en dan gaat het wel weer.

Als ik dan thuis kom word ik weer moe, na het trainen weer helder, dan vlak voordat ik naar bed ga ben ik weer moe. Dan lig ik in me bed en dan kom ik niet in slaap???

Ik heb vooral het gevoel omdat het komt omdat ik de hele tijd aan het nadenken ben en dus mijn brein geen rust krijgt om in slaap te vallen, maar ik heb geen idee wat ik daar aan kan doen.

Gewoon de kleur wit visualiseren en enkel dat, ben je weg in no time.

Meestal gaat het zo:

Ik sta dan op rond 6:30 ben ik helemaal naar de klote maar moet toch naar school dus onder de douche en dan gaat het wel weer.

Als ik dan thuis kom word ik weer moe, na het trainen weer helder, dan vlak voordat ik naar bed ga ben ik weer moe. Dan lig ik in me bed en dan kom ik niet in slaap???

Ik heb vooral het gevoel omdat het komt omdat ik de hele tijd aan het nadenken ben en dus mijn brein geen rust krijgt om in slaap te vallen, maar ik heb geen idee wat ik daar aan kan doen.

je moet niet teveel aan cr7 denken man is slecht voor je, zn fysiek is wel out of your league

:trollface:

Heb hetzelfde probleem gehad. Bij mij werkt melatonine. Ik geloof dat ik die van 3mg heb genomen.

Meestal gaat het zo:

Mja idd, als je gedachten ratelen in bed is ****ed. Wat werkt is niet voor het slapen tv kijken ofzo, maar een boek lezen. Of tijdens het trainen of iets anders alvast beetje de zaken op een rijtje zetten in je hoofd. Dat in bed niet de eerste keer is die dag dat je beetje over dingen na denkt.

Meltonine zal ook helpen denk ik. Dat zorgt er voor dat je wat minder gedachten ratel hebt en ga je meer een beetje dromen. Ze verkopen het gewoon bij drogisterijen. Heb je wel van die 0,1 mg tabs. Maar als je die stuk of 15-20 neemt merk je dat je na 30-60 minuten wat dromeriger wordt.

in het weekend een nachtje slaap overslaan en dan de volgende dag slapen op de gewenste tijd en voila, ritme reset ;)

Waarom koop je geen melatonine?

Fake report, heb je ook gereport.

Succes met het aanvechten van je report.

Groetjes

Reporten als iemand trollt in je topic, oh boy. Doet me denken aan dat soort kinderen in het lager die als je op weg naar het zwembad wat kattekwaad uithaalde het gingen klikken tegen de leraar.:o

Melatonine btw.

Vitd3 hielp bij mij wel wat. Gebruik je die?

sja ik weet nog dat big t volgens mij ooit had gepost: Nacht doortrekken en niet slapen. Ga slapen op de tijd dat je wilt slapen bijv 22:00. Dag erna kun je gewoon op dat tijdstip slapen

Mja dat heeft voor jou geen zin als je steeds die biologische klok veranderd

Gewoon ff een kwartiertje/halfuurtje een boek lezen. Brengt je hoofd tot rust.
Ik val vaak met boek en al in slaap :$

misschien even geen kwark voor het slapen? Dacht dat eiwitten het moeilijker maakten om in slaap te vallen, dit kan overigens volledig achterhaald zijn. l-tryophaan wordt beter opgenomen indien warm geconsumeerd, dus warme melk voor het slapen gaan een oplossing? oh en je kan eens proberen om telkens wanneer je inademt 1 te tellen en uitademt 2 en dan weer 1-2, 1-2, 1-2 om zo aan niks anders te denken.

Meestal gaat het zo:

Sluit je dag actief af. Als je op een dag bepaalde dingen moet doen, doe ze dan ook. Zo voorkom je dat je daar over na gaat denken als je moet slapen. Maak voor jezelf in gedachten de dag af, zodat je het gevoel hebt dat je deze dag niets meer hoeft te doen en rustig kunt gaan slapen.

Terug
Naar boven