- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Heb al tijden last met slapen. Ik kan fysiek nog zo moe zijn maar als het te druk is in mijn hoofd slaap ik gewoon echt niet. ****ing irritant 123910319038 gedachtes die door je hoofd razen. Ook echt de meest onzinnige shit.
ik heb zo een app op me ipod die ik tegelijk ook als wekker gebruikt.
je kan met die app instellen dat je ipod bv 15-20minuten muziek blijft spelen en dan stopt.
als ik echt niet kan slapen doe ik dat wel eens met me volume héééél zacht, val je sowieso in slaap.
(srs)
iets anders dat kan helpen dat herinner ik me uit m'n kindertijd. als ik niet kon slapen, lieten mijn ouders me heel soms nog even tv kijken. na 15mins tv sliep ik als een roosje. dus tip: zoek wat cr7 plaatjes/filmpjes en kijk er even naar
(semi srs, dat van cr7 staat er gewoon bij omdat het zo een held is)
ik heb zo een app op me ipod die ik tegelijk ook als wekker gebruikt.
je kan met die app instellen dat je ipod bv 15-20minuten muziek blijft spelen en dan stopt.
als ik echt niet kan slapen doe ik dat wel eens met me volume héééél zacht, val je sowieso in slaap.
(srs)
iets anders dat kan helpen dat herinner ik me uit m'n kindertijd. als ik niet kon slapen, lieten mijn ouders me heel soms nog even tv kijken. na 15mins tv sliep ik als een roosje. dus tip: zoek wat cr7 plaatjes/filmpjes en kijk er even naar
(semi srs, dat van cr7 staat er gewoon bij omdat het zo een held is)
Hebben jullie ondertussen al melatonine geprobeerd?

"alarm clock"
het logotje ziet er zo uit: donker blauwe-zwarte achtergrond met 7:29 in het cyaan en een klein zonnetje boven de 2.
Een tip is ook in het weekend vroeg op te staan, dus even vroeg als tijdens de week. WAnt als je in het weekend lang uitslaapt, dan ben je zondagnacht TE uitgerust, en raak je niet in slaap waardoor je de vicieuze wekelijkse cirkel start.
Ruud je gaat maar even lekker ****ing normaal doen, gewoon slapen met je bek