- Waardering
- 22.485
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lezen voor je slaapt , resurrect PM ff nemen , coïtus hebben s'avonds , als je snachts opstaat voor toilet ofzo geen licht aansteken. als het echt blijft aanhouden een arts raadplegen .

Ja klopt dat zei mn moeder ook al, maar ik heb doordeweeks nooit tijd om te sporten buiten mijn normale training om, dat is wel vervelend want een stuk fietsen helpt altijd wel.
Ja klopt dat zei mn moeder ook al, maar ik heb doordeweeks nooit tijd om te sporten buiten mijn normale training om, dat is wel vervelend want een stuk fietsen helpt altijd wel.
Dit vind ik een goede ik liep ook vaak te piekeren voor het slapen en kon daardoor naar mijn gevoel minder goed in slaap vatten...Sluit je dag actief af. Als je op een dag bepaalde dingen moet doen, doe ze dan ook. Zo voorkom je dat je daar over na gaat denken als je moet slapen. Maak voor jezelf in gedachten de dag af, zodat je het gevoel hebt dat je deze dag niets meer hoeft te doen en rustig kunt gaan slapen.