Moess
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 211
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ja misschien wel goed idee, zal het allemaal is even aanpassen
Zat deze site al beetje door te lezen en moest idd wel constateren dat er een hoop idioten bij zitten![]()
Ja zit er hier vol van hoor van de idioten, pas maar op![]()
Soms is het wel vervelend, want dan kunnen de meeste niet normaal doen enzo, Maarja zo iets hou je toch..
Reported.
err ook.
en wat een onzin zeg wat valt er mee te doen dan ?!
Haha ja misschien wel goed idee, zal het allemaal is even aanpassen
Zat deze site al beetje door te lezen en moest idd wel constateren dat er een hoop idioten bij zitten![]()

Geen idee, ik kan zo niets bedenken maar who knows, en ja die heb ik ook aangepast.

Je zult waarschijnlijk na deze foto's ook wel helemaal dood gespammed worden door de wanhopige Dbb'ers die een date bij je proberen te scoren![]()
Nog geen last van! Wanhopige mensen heb je overal toch?
Ik ben gewoon erg trots op mijn resultaat en voel me eindelijk zeker genoeg om het te delen. Daarnaast snappen mijn vriendinnen niet dat ik nu nog niet klaar ben, die zijn bang dat ik mager wordt etc, terwijl ik dat juist helemaal niet wil. Ook denken zij dat als je als vrouw KT gaat doen je een shemale wordt xD Dus ik vind het wel prettig om op zon forum wat positieve feedback te krijgen als het gaat om spiermassa kweken!
err ook. [afbeelding niet meer beschikbaar]
en wat een onzin zeg wat valt er mee te doen dan ?!
Ja zit er hier vol van hoor van de idioten, pas maar op![]()
Soms is het wel vervelend, want dan kunnen de meeste niet normaal doen enzo, Maarja zo iets hou je toch..
Reported.
Voel je je aangesproken of wat is het probleem Raymond ?
Hou het gewoon netjes in dit topic.
Helaas voor jullie is deze dame al bezet
Gaat lekkerrrr zo. Nu nog ff knallen in de gym en volgend jaar de flex challenge doen.

internethelden kan je wel zeggen, tot je valt voor mijn charmes. Maar goed, laten we wel on-topic blijven he.

as weekend eindelijk mn vet% maar eens opmeten, ben benieuwd....Mooie prestatie, benieuwd naar de verdere progressie!
hele nette prestatie. En nu op naar spieren bouwen!
Je hebt ook al een aardige V-shape als ik het zo zie. Taille naar schouders!
trainen, eten en slapen en het moet goedkomen.