AndroidHealthClinic

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja misschien wel goed idee, zal het allemaal is even aanpassen ;)

Zat deze site al beetje door te lezen en moest idd wel constateren dat er een hoop idioten bij zitten :P

Zat deze site al beetje door te lezen en moest idd wel constateren dat er een hoop idioten bij zitten :P

err ook.

en wat een onzin zeg wat valt er mee te doen dan ?!

Ja zit er hier vol van hoor van de idioten, pas maar op :p
Soms is het wel vervelend, want dan kunnen de meeste niet normaal doen enzo, Maarja zo iets hou je toch..

Reported.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:

Soms is het wel vervelend, want dan kunnen de meeste niet normaal doen enzo, Maarja zo iets hou je toch..

Je zult waarschijnlijk na deze foto's ook wel helemaal dood gespammed worden door de wanhopige Dbb'ers die een date bij je proberen te scoren ;)

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Geen idee, ik kan zo niets bedenken maar who knows, en ja die heb ik ook aangepast.

Verstandige keuze :)

Je zult waarschijnlijk na deze foto's ook wel helemaal dood gespammed worden door de wanhopige Dbb'ers die een date bij je proberen te scoren ;)

Nog geen last van! Wanhopige mensen heb je overal toch?
Ik ben gewoon erg trots op mijn resultaat en voel me eindelijk zeker genoeg om het te delen. Daarnaast snappen mijn vriendinnen niet dat ik nu nog niet klaar ben, die zijn bang dat ik mager wordt etc, terwijl ik dat juist helemaal niet wil. Ook denken zij dat als je als vrouw KT gaat doen je een shemale wordt xD Dus ik vind het wel prettig om op zon forum wat positieve feedback te krijgen als het gaat om spiermassa kweken!

Nog geen last van! Wanhopige mensen heb je overal toch?
Ik ben gewoon erg trots op mijn resultaat en voel me eindelijk zeker genoeg om het te delen. Daarnaast snappen mijn vriendinnen niet dat ik nu nog niet klaar ben, die zijn bang dat ik mager wordt etc, terwijl ik dat juist helemaal niet wil. Ook denken zij dat als je als vrouw KT gaat doen je een shemale wordt xD Dus ik vind het wel prettig om op zon forum wat positieve feedback te krijgen als het gaat om spiermassa kweken!

Je mag ook zeker trots zijn op het resultaat hoor ! En van KT krijg je alleen maar een mooi figuur van ;)
Niet luisteren naar de demotiverende mensen, kies je eigen pad !

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

err ook. [afbeelding niet meer beschikbaar]

en wat een onzin zeg wat valt er mee te doen dan ?!

Reported.

Voel je je aangesproken of wat is het probleem Raymond ?
Hou het gewoon netjes in dit topic.

Helaas voor jullie is deze dame al bezet :)

Gaat lekkerrrr zo. Nu nog ff knallen in de gym en volgend jaar de flex challenge doen.

internethelden kan je wel zeggen, tot je valt voor mijn charmes. Maar goed, laten we wel on-topic blijven he.

you're too young for me bro ;)

en idd, OT: deze week weer knallen in de gym! vanavond op het programma: Benen!

Leg extension: 3x 20, laatste tot spierfalen
squats: 1 opwarmset, daarna 3x 12 tot spierfalen
walking lunges: 3x 10 per been
leg press: 3x 12,10,8 laatste tot spierfalen
leg curl: 3x 20, laatste tot spierfalen

Begin mijn buikspieren te zien en dat is zeker chill :) as weekend eindelijk mn vet% maar eens opmeten, ben benieuwd....

Mooi resultaat hoor, alle reden om er trots op te zijn :)

Ben benieuwd naar je vetpercentage. Je bent ig goed bezig!

Mooie prestatie, benieuwd naar de verdere progressie!

hele nette prestatie. En nu op naar spieren bouwen!
Je hebt ook al een aardige V-shape als ik het zo zie. Taille naar schouders!

Mooie prestatie, benieuwd naar de verdere progressie!

hele nette prestatie. En nu op naar spieren bouwen!
Je hebt ook al een aardige V-shape als ik het zo zie. Taille naar schouders!

Dankjulliewel!

Ja mijn taille ben ik wel tevreden over, is redelijk smal voor mijn gevoel, en ik heb redelijk brede schouders van mezelf (nog niet gespierd natuurlijk). Volgens mn vriend is mn rug best droog dus ik hoop daar ook wel snel resultaat te zien. Eigenlijk hoop ik gewoon sowieso snel resultaat te zien haha, maarja wie niet he ;) trainen, eten en slapen en het moet goedkomen.

Ik kijk iig al 2 weken uit naar mn vet%. Zaterdagavond wordt dat ook duidelijk, ben erg benieuwd, heb echt geen idee... Het was in juli ofzo 26% volgens mij. Kan me niet voorstellen dat dat nu nog zo is.

EerGisteren benen getraind.
Opwarming 3x20 adductor 32 kilo
Opwarming 3x20 abductor 32 kilo

Legextension 3x20, weet de kilo's zo niet meer maar iedere x verhoogd en laatste set tot spierfalen.
Squats 3x10 30,35,35 kilo
Lunges 3x10 ieder been 10 kilo
Legpress 3x12,10,8 kilo's weet ik niet precies meer. Beginnen vanaf 49 en iedere set omhoog. Laatste set tot spierfalen.
Legcurl 3x20 kilo's weet ik ook niet precies meer.

Was een leuke training. Had een vriendin mee die met me meedeed voor de eerste keer. Ze ging dood haha.

Gisteren borst, schouders en triceps gedaan en morgen is rug en biceps aan de beurt.

Vandaag met mijn vriend meegetraind. Zijn flexschema voor rug en biceps meegedaan. Was zwaar maar wel lekker! Net mijn vetpercentage opgemeten met een 7puntsmeting. Dit blijkt 16% te zijn! Een heel stuk lager dan ik had verwacht! In juli was het namelijk nog 26% met de 7puntsmeting. Ik wilde perse een 7punts meting omdat mijn bovenlichaam droger is dan mijn onderlichaam. En idd dit bleek ook zo te zijn. Alsnog 16%... Wow. Nu spiermassa pakken en op 16 blijven voorlopig!

Super van je vet%! das echt heel netjes! Nu lekker bouwen!

Terug
Naar boven