- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou vaker wegen, bij voorkeur als je net uit bed komt. Bij mij kan t soms paar kilo schelen van de ene dag op de andere..
Dan zie je makkelijker of er een stijgende of een dalende lijn in zit.
Zou zelf 200-300 kcal er bij op doen
Beetje onduidelijk gezegd van mij, ik sta eigenlijk iedere dag wel op de weegschaal puur uit nieuwsgierigheid, zowel savonds al sochtends, en er zit toch een duidelijk dalende lijn in mijn kilo's.
Zal ik deze kcal dan in de vorm van koolhydraten doen? Aangezien mijn eiwitten al behoorlijk hoog zitten?
Ik heb niet echt een idee van je verhoudingen maar als eiwitten al hoog zijn zou je inderdaad je carbs/vetten iets omhoog kunnen gooien.
waarom nog afslankeiwit als afslanken het doel niet meer is?
sorry had ik niet gezien...
en andere merken?
Ik lust ook geen melk, noch milkshakes, maar je hebt meerdere merken (en meerdere smaken) en kunt het ook gewoon met water mengen.....wellicht kan dat voor je werken?
vind het met water niks. Maar hoezo over op een ander merk? is afslank eiwit minder goed dan? Dat afslank gedeelte zal wel meevallen toch?waarom nog afslankeiwit als afslanken het doel niet meer is?
dit is mijn eetschema momenteel:
ontbijt:
Afslank eiwit 28 gram
magere melk 250 ml
havermout 26 gram
banaan/appel 1 stuk
lunch:
meergranenbolletjes 100 gram
kipfilet beleg 22 gram
cashewnoten 20 gram
tussendoor:
meergranenbolletjes 100 gram
pindakaas 20 gram
avondeten (voor sporten):
zilvervliesrijst 80 gram
kipfilet 100 gram
magere yoghurt 100 gram
lijnzaad 1 eetlepel
cashewnoten 20 gram
tussendoortje (na sporten):
magere melk 250 ml
afslank eiwit 28 gram
appel/banaan 1 stuk
tussendoortje (voor het slapen):
magere kwark 500 gram
lijnzaad 1 eetlepel
2309 kcal
eiwitten: 152 gram
koolhydraten: 246 gram
vetten: 66 gram
Goede tip hierboven.
Echt niet meer afvallen nu hoor! Je gewicht is prima.... lekker spieren opbouwen!
Gewoon doorzetten en wat meer gaan eten! Door het trainen verbruik je ook meer!![]()
vanaf morgen wat meer kcal naar binnen werken!
hij pusht me meer dan dat ik mezelf kan pushen.