AndroidHealthClinic

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

wauw, mooie progressie hoor
ik ga je volgen, leuk dat het drukker wordt aan de dameskant ;)

• Topic Starter Topic Starter
13 januari ben ik begonnen met mijn nieuwe train en eetschema. Toen woog ik 57 kilo. Vandaag stond ik op de weegschaal en weeg ik ineens krap aan 55 kilo. In 2 weken 2 kilo verliezen is niet de bedoeling.

Aangezien dit niet de bedoeling is, ga ik mijn eetschema wat omhoog gooien met kcal, blijkbaar zit ik toch onder mijn onderhoud. Hoeveel kcal is verstandig om er bij op te doen?

Ik zou vaker wegen, bij voorkeur als je net uit bed komt. Bij mij kan t soms paar kilo schelen van de ene dag op de andere..

Dan zie je makkelijker of er een stijgende of een dalende lijn in zit.

Zou zelf 200-300 kcal er bij op doen

Ik zou vaker wegen, bij voorkeur als je net uit bed komt. Bij mij kan t soms paar kilo schelen van de ene dag op de andere..

Dan zie je makkelijker of er een stijgende of een dalende lijn in zit.

Zou zelf 200-300 kcal er bij op doen

Beetje onduidelijk gezegd van mij, ik sta eigenlijk iedere dag wel op de weegschaal puur uit nieuwsgierigheid, zowel savonds al sochtends, en er zit toch een duidelijk dalende lijn in mijn kilo's.

Zal ik deze kcal dan in de vorm van koolhydraten doen? Aangezien mijn eiwitten al behoorlijk hoog zitten?

Respect dame...een voorbeeld voor velen!

Beetje onduidelijk gezegd van mij, ik sta eigenlijk iedere dag wel op de weegschaal puur uit nieuwsgierigheid, zowel savonds al sochtends, en er zit toch een duidelijk dalende lijn in mijn kilo's.

Zal ik deze kcal dan in de vorm van koolhydraten doen? Aangezien mijn eiwitten al behoorlijk hoog zitten?

Ik zou gewoon 's ochtends op de Weegschaal gaan staan.

Ik heb niet echt een idee van je verhoudingen maar als eiwitten al hoog zijn zou je inderdaad je carbs/vetten iets omhoog kunnen gooien.

Ik heb niet echt een idee van je verhoudingen maar als eiwitten al hoog zijn zou je inderdaad je carbs/vetten iets omhoog kunnen gooien.

dit is mijn eetschema momenteel:

ontbijt:
Afslank eiwit 28 gram
magere melk 250 ml
havermout 26 gram
banaan/appel 1 stuk

lunch:
meergranenbolletjes 100 gram
kipfilet beleg 22 gram
cashewnoten 20 gram

tussendoor:
pindakaas 20 gram

avondeten (voor sporten):
zilvervliesrijst 80 gram
kipfilet 100 gram
magere yoghurt 100 gram
lijnzaad 1 eetlepel
cashewnoten 20 gram

tussendoortje (na sporten):
magere melk 250 ml
afslank eiwit 28 gram
appel/banaan 1 stuk

tussendoortje (voor het slapen):
magere kwark 500 gram
lijnzaad 1 eetlepel

2309 kcal
eiwitten: 152 gram
koolhydraten: 246 gram
vetten: 66 gram

waarom nog afslankeiwit als afslanken het doel niet meer is?

sorry had ik niet gezien...
en andere merken?
Ik lust ook geen melk, noch milkshakes, maar je hebt meerdere merken (en meerdere smaken) en kunt het ook gewoon met water mengen.....wellicht kan dat voor je werken?

sorry had ik niet gezien...
en andere merken?
Ik lust ook geen melk, noch milkshakes, maar je hebt meerdere merken (en meerdere smaken) en kunt het ook gewoon met water mengen.....wellicht kan dat voor je werken?

Geeft niks ;) vind het met water niks. Maar hoezo over op een ander merk? is afslank eiwit minder goed dan? Dat afslank gedeelte zal wel meevallen toch?

waarom nog afslankeiwit als afslanken het doel niet meer is?

Afslank eiwit is gewoon een naam

---------- Post added at 18:13 ---------- Previous post was at 18:11 ----------

dit is mijn eetschema momenteel:

ontbijt:
Afslank eiwit 28 gram
magere melk 250 ml
havermout 26 gram
banaan/appel 1 stuk

lunch:
kipfilet beleg 22 gram
cashewnoten 20 gram

tussendoor:
pindakaas 20 gram

avondeten (voor sporten):
zilvervliesrijst 80 gram
kipfilet 100 gram
magere yoghurt 100 gram
lijnzaad 1 eetlepel
cashewnoten 20 gram

tussendoortje (na sporten):
magere melk 250 ml
afslank eiwit 28 gram
appel/banaan 1 stuk

tussendoortje (voor het slapen):
magere kwark 500 gram
lijnzaad 1 eetlepel

2309 kcal
eiwitten: 152 gram
koolhydraten: 246 gram
vetten: 66 gram

Zou inderdaad carbs/vetten iets omhoog gooien.. Als je 100 gram rijst en 30 gram nootjes er van maakt zit je al op genoeg kcal er bij

Goede tip hierboven.
Echt niet meer afvallen nu hoor! Je gewicht is prima.... lekker spieren opbouwen!

Gewoon doorzetten en wat meer gaan eten! Door het trainen verbruik je ook meer! ;)

Geniet van het beentjes slopen! :D
en .. eet ze morgen! ;)

Nou genieten van het beentjes slopen is totaal niet gelukt. Voelde bij de warming up al wat in m'n rechterbeen en tijdens het squatten schoot ik erdoor. Kon daarna niet eens fatsoenlijk lopen. Heb toen met behoorlijke frustratie maar m'n vriend aangemoedigd die natuurlijk nog lang niet klaar was. Dag er op merkte ik er niks meer van (heel apart). Heb dus de rest van de week weer heerlijk getraind, met m'n vriend meegedaan die de flexchallenge doet. Pittig schema.

Normaal zie ik m'n vriend alleen in het weekend en train ik doordeweeks dus niet met hem maar was een leuke afwisseling :) hij pusht me meer dan dat ik mezelf kan pushen.

Morgen staan de benen weer op het programma. Ben lichtelijk nerveus daarvoor terwijl het eigenlijk nergens op slaat. Morgen gewoon weer lekker knallen!

wel herkenbaar hoor, zit tussen je oortjes!
Lekker dat je samen kon trainen, en logisch dat je dan net iets meer gepusht wordt.

super nice progress, nu nog wat spieren opbouwen en dat komt dik in orde... in ieder geval veel succes! ;-) groetjes free

Terug
Naar boven