Fitness Seller

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

• Topic Starter Topic Starter
Afgelopen week weer lekker getraind in Zwolle en gisteren bij m'n vriend. Beide benen gedaan maar vanwege tijdgebrek allebei ons eigen ding gedaan anders waren we stuk langer bezig.

Legabductor en legadductor als warming up. Beide 3x 10 27,5 kilo.
Legextension: 3x20 laatste spierfalen 22,5 22,5 en 27,5
Squats: 3x12 30,30 32,5
Lunges: 3x10 ieder been 7 kilo dumbells in beide handen.
Legpress: 3x12,10,8 eerste set rond de 50, laatste set 63,5
Legcurl: 3x20 27,5 27,5 32
Glute: 3x10 ieder been 15 kilo ofzo?

M'n vriend was nog bezig dus ik dacht ik probeer die glute is. Vind het maar een aparte oefening.

Daarna buikspierkwartier gedaan omdat ik moest wachten op m'n vriend.

Stelt allemaal nog niet zoveel voor. Maar goed ben dus ook sinds januari serieus begonnen. Kan niet wachten om mezelf beter te zien worden.

Heb mijn kcal inname verhoogd omdat ik afviel en zit nu weer op 56 kilo. Dus voorlopig houd ik me aan dit eetschema.

Vrijdag een heerlijke rug en biceps training achter de rug, zaterdag was rustdag en gisteren weer benen gedaan. Ik zal eens opschrijven wat ik allemaal aan gewichten doe, want dat ben ik na een paar dagen alweer vergeten, ook wel leuk voor mezelf om die progressie te zien. Vanavond weer bodypump en daarna lekker relaxen met bodybalance erachteraan.

Ik merk nog geen hele grote verschillen sinds ik in Januari echt begonnen ben, misschien toch maar weer een foto maken en kijken of ik daar verschil zie.

Dat lieg ik trouwens, ik kocht begin januari een leren broek en die zat rondom mn lovehandles nog wel strak en dat is nu niet meer zo, geen idee of het de broek is die wijder is geworden of ik smaller. Vervelende plek is dat, het vet blijft bij mij op mn onderrug/lovehandles zitten en rondom mijn navel. Maar gewoon doorknallen en dan verdwijnt dat ook vanzelf.

Biceps beginnen ondertussen ook wat meer zichtbaar te worden :)

Goed afgevallen zie ik op je begin foto! Knap hoor!
Gewicht bijhouden is wel makkelijk, dan kan je zien of je vooruitgang heb geboekt.
De plek onderrug onderbuik enz is denk ik voor veel vrouwen een probleemgebied, daar gaat het vet er dacht ik als laatste af dus dat komt wel, je bent heel goed bezigg ga zo door :D

ja leuk als je ook gewichten bij gaat houden!
en bodypump is ook leuk!

tsja wat betreft die lovehandles...iedereen heeft andere plekjes waar het pas het laatst erafgaat
(bij mij deed trouwens graanloos eten, binnen no time mijn toen nog postpartumbuikkie en rugspeikkies weggaan)

Goed afgevallen zie ik op je begin foto! Knap hoor!
Gewicht bijhouden is wel makkelijk, dan kan je zien of je vooruitgang heb geboekt.
De plek onderrug onderbuik enz is denk ik voor veel vrouwen een probleemgebied, daar gaat het vet er dacht ik als laatste af dus dat komt wel, je bent heel goed bezigg ga zo door :D

Ja zeker! Ach komt vanzelf.
Net borst en triceps gedaan, ging wel aardig. De planning was bodypump maar de les zat al vol. Mijn stats zijn nog niet bepaald indrukwekkend maarja moet toch ergens beginnen he!

Schuin bankdrukken 12x10 12x10 10x20 10x20
Vlak dumbelldrukken 12x6 12x8 10x8 10x9
Dumbell flys op schuine bank 12x5 12x5 10x5 10x5
Achteroverhellend dumbell drukken 12x9 12x9 10x9 10x9
Dips 10x10 10x10 10x10
Skullcrushers: 12x2,5 12x2,5 10x2,5 10x2,5
Kickbacks: 12x4 12x4 10x5 10x5

Stang etc niet meegerekend.

Is voor mij nog een kwestie van uitzoeken wat ik kan qua gewicht. Maar bepaalde dingen kan ik de volgende x wel gelijk zwaarder pakken.

Iedereen begint ergens he!
énne... als jij de stang bij BP niet meerekend maar wel 20 kg drukt en die stang is hoeveel? 15-20 kg? dan kom je al een aardig eind hoor! Gewoon eerst focus op techniek! dan komt de kracht ook wel.

Laatst bewerkt:
Iedereen begint ergens he!
énne... als jij de stang bij BN niet meerekend maar wel 20 kg drukt en die stang is hoeveel? 15-20 kg? dan kom je al een aardig eind hoor! Gewoon eerst focus op techniek! dan komt de kracht ook wel.

Ja daarom. Dit is de eerste maand dat ik echt serieus train. Het afgelopen jaar eigenlijk beetje aangeklooid met krachttraining en dus ook niet echt beter geworden. Toen vooral cardio gedaan. Achja dit jaar hopelijk een hoop progressie :)

Vandaag rug en biceps gedaan. Vond dit in het begin de minste dag maar ondertussen heb ik er behoorlijk plezier in! Ga de volgende x alles verhogen. Beginnen met de gewichten waar ik deze x mee verhoogd heb, moet lukken lijkt me. Was deze x nog even zoeken wat ik aankon en wat niet.

Bent over row
12x20
12x25
10x25
10x25

Nekpully
12x18
12x22.5
10x22.5
10x27.5

Deadlift
12x20
12x30
10x35
10x35

Dumbell row
12x8
12x9
10x10

Dumbell curl
12x5
12x5
10x6

Preacher curl
12x11
12x11
10x13.5

Ziet er netjes uit hoor!

Mooie gewichten al.

lekker!! fijn te weten dat je kan verhogen he

Innnnn
Goede progressie @OP

Netjes hoor gezien de tijd dat je echt serieus bezig bent.

Terug
Naar boven