AndroidHealthClinic

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

• Topic Starter Topic Starter
Jammer, had wel meer recalcitrante dametjes op de foto's willen zien. Zelf ben je volgens mij nooit helemaal tevreden ;) en als we allemaal niet posten dan, wordt ons zelfbeeld alleen nog maar erger ook.

Dat is waar. Het is altijd een work in progress. Maar voor nu blijven ze nog ff in de privécollectie haha.

Was ook wel benieuwd naar hoe het nu gaat en hoe je erbij staat!. :)

Jammer, had wel meer recalcitrante dametjes op de foto's willen zien. Zelf ben je volgens mij nooit helemaal tevreden ;) en als we allemaal niet posten dan, wordt ons zelfbeeld alleen nog maar erger ook.

Was ook wel benieuwd naar hoe het nu gaat en hoe je erbij staat!. :)

Ik zet af en toe wel foto's neer. Maar misschien raken die ook een beetje kwijt in alle pagina's. Ik post ze meestal ook op mn instagram.

Mijn instagram account: Mrloess

Ik zet af en toe wel foto's neer. Maar misschien raken die ook een beetje kwijt in alle pagina's. Ik post ze meestal ook op mn instagram.

Mijn instagram account: *****

Nu vraag je gewoon erom he Moess...

White knights incoming. :roflol:

heb slecht nieuws voor de mannen hier
ik sta al op #1 op haar wachtlijst
lekker puh!
owja... No wk

Nu vraag je gewoon erom he Moess...

White knights incoming. :roflol:

Haha ik heb mn account al vaker hier neergezet hoor (en ook die foto's die daar op staan) Kan mij die kneuzen hier schelen ;) die negeer ik gewoon.

Vind het zelf ook leuk om de foto log van bijv NickyCF te bekijken en ik ga er vanuit dat het hier ook gewoon beetje normaal kan blijven. En anders zet ik mn account wel op priv.

Haha ik heb mn account al vaker hier neergezet hoor (en ook die foto's die daar op staan) Kan mij die kneuzen hier schelen ;) die negeer ik gewoon.

Vind het zelf ook leuk om de foto log van bijv NickyCF te bekijken en ik ga er vanuit dat het hier ook gewoon beetje normaal kan blijven. En anders zet ik mn account wel op priv.

Ik houd maar mooi geheim wat ik met jou insta foto's doe dan.

Hihihihi :o

grapjuh
ik schrijf alleen af en toe leuke berichtjes
toch?

Ik houd maar mooi geheim wat ik met jou insta foto's doe dan.

Hihihihi :o

grapjuh
ik schrijf alleen af en toe leuke berichtjes
toch?

Hahahaha, ja. Tot zover ik weet wel ja. wat jij in de privacy van je eigen huis uitvreet moet je zelf weten :p

leuk logje, in!

20km is jouw warmingup?

klinkt als een gezellig stel

Jij wat maat, 20 km lopen?

Bende gij zot geworden of wa? :P
Heb er wel respect voor hoor...

klinkt als een gezellig stel

Weet je wie ook samen een gezellig stel kunnen zijn?

2 hete meiden, in 1 bad
:eyebrow:
hihi :o
just sayin
no wk at all

Laatst bewerkt:
ot92 pls :roflol:

Terug
Naar boven