- Waardering
- 8.812
zal jouw reet eens raten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zal jouw reet eens raten

Okee. Wat het woord komt wel niet kan aanrichten in mn log. Nu is het wel weer mooi geweest![]()

waar moeten we nu gaan spammen dan
and in 4 bipspics
ik heb al gereageerd op je training dus kan verder niks inhoudelijks meer zeggen
Zonder hem gezien te hebben krijg je al 8 reten. Die overige 2 kan ik niet blind geven

Jullie moeten maar op mijn compleet onafhankelijke betrouwbare oordeel afgaan.![]()

hmz ik zie het onderwerp van gesprek...
moest ff komen spieken natuurlijk![]()

Hoeft niet... als je snapt wat ik bedoel![]()
Daarmee bedoel ik, samen trennen en dan beoordeel ik ze gelijk ook effe

Goed zo, lekker negeren die Turk, Moess
Aardige pr's gezet, zorg maar dat er wat bips overblijft als je naar 18 procent gaat
Word wel erg licht qua bodyweight dan, niet?
Klopt. Maar vanaf januari ga ik dan weer bouwen en moet mn gewicht weer omhoog!
Ik ben het met shady eens.
Zou je niet proberen te recompen? Heeft voor mij ook gewerkt.
Nope. Ik wil naar 18% of iig wat omlaag. zodat ik eerder kan bouwen met de flexchallenge. Ik wil eerst aanzien hoe dit gaat en wat eruit komt. Ik heb nu een keuze gemaakt, waar ik me goed bij voel. wat ik wil dus dat gaat het de komende tijd zijn. Ben der eindelijk een beetje uit wat ik wil.
Gewicht zegt niet alles he jongens. Ik laat wel wat fotos zien maar er is degelijk nog wel een paar procent wat er eerst af mag. Ik weet nu wat ik wil, en ik ben sws geen type om ergens in door te slaan en te ver te gaan. Als ik merk dat cutten niet het juiste is dan schakel ik weer om. Maar tot die tijd is dit het want ik voel me er goed bij.
Maar ik stel jullie tips enzo wel zeker op prijs hoor!