MuscleMeat

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

• Topic Starter Topic Starter
Ondergewicht zegt vrij veel imo, je bent nu al vrij 'lichtjes' als je stats kloppen, op 23 procent.
Als je naar de 18 gaat dan kom je (wss) onder de 50kg -> ondergewicht.

Maar als je zelf aangeeft dat je niet het type bent om door te slaan, zul je vast op tijd op de rem trappen als je gewicht te snel dropt ;)
Succes, ben benieuwd!

True van het ondergewicht. Bedankt voor de zorgen. Ik houd jullie op de hoogte, as usual :)

Rug training

vanochtend weer rug getraind :) Blauw is gewichten vorige training.

Zittend roeien
12x22 12x27 (warming up)
12x36 12x36
10x36 10x41 PR op reps
6x41 8x41

pulldown breed op borst
12x32 12x32
12x32 7x32 (hier verslikte ik me, zwaar verkouden, kreeg een gigantische hoestbui, rest van de setjes ging wat minder daarna :o)
10x32 10x32
8x32 8x27,5

T-bar roeien
12x35 12x35
12x35 12x40 PR
8x37,5 10x40
8x37,5 8x40

cable roeien 1 arm
15x16 12x16
15x16 12x16
12x16 10x18
12x18 8x18

vervolgens 20 min cardio gedaan, 210 kcal verbrand.

Al met al wel een fijne training :) ben zwaar verkouden dus had verwacht dat het niet zo heel fantastisch zou gaan, maar toch wat PRs neergezet :)

moest je in een bootje zitten, was je vast en zeker tot aan de andere kant van het water zijn gerowd

moest je in een bootje zitten, was je vast en zeker tot aan de andere kant van het water zijn gerowd
Haha ja een hoop roeien :P

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

Veeeeel rows idd! Wat is de reden? Hoe ziet je voeding er eigenlijk uit?

Ik train met mn vriends schema mee, doen nu veel rows, straks passen we het weer aan en doen we weer andere oefeningen. Nu zijn het toevallig veel rows.

pfoe, ik zal zo eens ff alles overtikken qua voeding.

---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

maaltijd 1:
whey perfection 28 gram
havermout 42 gram
1 banaan

maaltijd 2:
kipfilet 147 gram
ovenpatat 135 gram

maaltijd 3:
kipfilet 147 gram
zilvervliesrijst 40 gram

maaltijd 4 (voor training):
whey perfection 28 gram
mct olie halve eetlepel

maaltijd 5 (na training):
whey perfection 28 gram

maaltijd 6 (na training):
kipfilet 147 gram
witte rijst 40 gram
groente

voor het slapen:
caseine 36 gram
walnoten 10 gram

totaal kcal: 2001
totaal eiwitten: 238
totaal koolhydraten: 155
totaal vetten: 48

volgorde van eten hangt dus af van op welk tijdstip ik ga trainen.

ovenFRIET* :p

waarom geen kwark ipv casseine?

Gisteren rottraining gehad.
Maandag rug en borst getraind en gisteren was het de bedoeling dat ik armen ging trainen. Maar had ontzettend last van mn arm dus maar eerder gestopt en daarna nog half uur cardio gedaan.

Vandaag is rustdagje maar misschien dat ik toch nog even ga en benen ga trainen.

Net wel heerlijke havermout/banaankoekjes gebakken :D

100 gram havermout
2 bananen
Eetlepel lijnzaad
Theelepel honing
10 gram walnoten (klein beetje want ik brak ze in hele kleine stukjes)
8 dadels

Alles mixen, met een lepel balletjes van maken en uitspreiden op bakplaat en daarna 20 min in de oven op 200 graden. Heb er net 1 geproefd en zijn erg lekker :D

Ik heb er 12 koekjes uit kunnen halen. Voedingswaarde per koekje:
Kcal: 68 gram
Eiwitten: 1,4 gram
Koolhydraten: 11,3 gram
Vetten: 1,3 gram

e8788l.jpg

zie nu de fotos in de beginpost pas. is rechts hoe je er nu bij staat? lijk minder dan 23

zie nu de fotos in de beginpost pas. is rechts hoe je er nu bij staat? lijk minder dan 23

Nee, die foto is bijna jaar oud, toen ik nog weinig serieus krachttraining deed en net klaar was met afvallen.

Ondertussen heb ik meer spiermassa. En ook weer wat meer vetmassa. Maar die foto is eigenlijk ook totaal niet goed. Het is echt het perfecte licht en mn lovehandles vallen compleet weg haha. Ik zit nu ook sws weer hoger in vet. Niet heel veel meer. Heb momenteel wel betere en duidelijkere foto's van nu maar die houd ik voor mezelf. Wellicht dat ik ze over een paar maand online zet ter vergelijking.

vetpercentage bij vrouwen = magic
vrouwen zijn uberhaupt magic ;)

Nee, die foto is bijna jaar oud, toen ik nog weinig serieus krachttraining deed en net klaar was met afvallen. Ondertussen heb ik meer spiermassa. En ook weer wat meer vetmassa. Maar die foto is eigenlijk ook totaal niet goed. Het is echt het perfecte licht en mn lovehandles vallen compleet weg haha. Ik zit nu ook sws weer hoger in vet. Niet heel veel meer. Heb momenteel wel betere en duidelijkere foto's van nu maar die houd ik voor mezelf. Wellicht dat ik ze over een paar maand online zet ter vergelijking.

heel goed. mooie bouw heb je wel :thumb:

Nee, die foto is bijna jaar oud, toen ik nog weinig serieus krachttraining deed en net klaar was met afvallen.

Ondertussen heb ik meer spiermassa. En ook weer wat meer vetmassa. Maar die foto is eigenlijk ook totaal niet goed. Het is echt het perfecte licht en mn lovehandles vallen compleet weg haha. Ik zit nu ook sws weer hoger in vet. Niet heel veel meer. Heb momenteel wel betere en duidelijkere foto's van nu maar die houd ik voor mezelf. Wellicht dat ik ze over een paar maand online zet ter vergelijking.

hey...en die belofte van maandelijke updatepics dan :(

vrouwen zijn uberhaupt magic ;)

heel goed. mooie bouw heb je wel :thumb:

Haha aint that the truth!

En bedankt :)

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

hey...en die belofte van maandelijke updatepics dan :(

Haha ja. Dat is er niet helemaal van gekomen :o ben nu iig niet tevreden genoeg met mezelf om full body pics te posten. Maar zo nu en dan zet ik wel een rug/bicep/been pic online ;)

Haha aint that the truth!

En bedankt :)

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Haha ja. Dat is er niet helemaal van gekomen :o ben nu iig niet tevreden genoeg met mezelf om full body pics te posten. Maar zo nu en dan zet ik wel een rug/bicep/been pic online ;)
Jammer, had wel meer recalcitrante dametjes op de foto's willen zien. Zelf ben je volgens mij nooit helemaal tevreden ;) en als we allemaal niet posten dan, wordt ons zelfbeeld alleen nog maar erger ook.

Terug
Naar boven