XXL Nutrition

Moet er een Europese bajes komen op een nog droog te leggen eiland in de Noordzee?

Peiling Peiling DBB Raadpleging....

• Daar ben ik voor

Stemmen: 17 68,0%
  • Daar ben ik tegen

Stemmen: 8 32,0%

• Totaal stemmers
    25

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Zodat we delinquenten tijdelijk hun paspoort kunnen afnemen, en pas als ze normaliseerd zijn ze weer hun identiteit terugkrijgen. Zo staat er ook echt wat op het spel. Uiteraard een humane grondwet schrijven voor dat grondgebied.

Kun je niet een x een foto posten hoe je er snachts uitziet als je al die vage shit hier op dbb plempt?

en dan wil je hem zeker Azkaban noemen?:D

Zodat we delinquenten tijdelijk hun paspoort kunnen afnemen, en pas als ze normaliseerd zijn ze weer hun identiteit terugkrijgen. Zo staat er ook echt wat op het spel. Uiteraard een humane grondwet schrijven voor dat grondgebied.

1. Waarom in de Noordzee? Kan het op het vaste land niet veilig genoeg? Lijkt me nogal kostbaar...

2. In geval je een niemandsland wilt creeren met dat eiland: het grootste gedeelte van de Noordzee maakt onderdeel uit van het Europese continentaal plat, en is geen 'open zee' (een 'niemandsland' op zee zeg maar). De 'open zee' die er dan nog eventueel is, is veel te diep voor het aanleggen van zo'n eiland.

3. Hun paspoort afnemen? Waar is dat goed voor? Zullen die mensen dan sneller willen herintegreren? Mij lijkt het dat deze mensen hun bestaan (nog) veel kanslozer gaan inschatten, en verder zullen criminaliseren in een soort van gangleven daar op het eiland (zoals je nu al vaak ziet in Amerikaanse gevangenissen).

4. Iemands paspoort afnemen betekent het creeren van statelozen. Dit is binnen het verdragenrecht niet toegestaan. Lijkt me dan soiwieso ook erg moeilijk worden.

Niet een erg realistisch plan als je het mij vraagt.

Gewoon in landen met een burgeroorlog dumpen.

Zit wat in....voor Nederland zou het kunnen op een van de waddeneilanden gevangenis/werkkamp, geen slappe hap 06.00 uur er uit, werken, werken en nog eens werken en dan vanaf 20.00 uur weer terug in het celletje.
Net zo lang de straf is uitgezeten en dan eventueel terug sturen naar het land van herkomst;).

Nu nog de grote vraag! Is 'vrijheidsberoving' wel de juiste manier om te straffen? Zijn straffen zoals handen afhakken en dergelijke niet veel effectiever, juist hier in zo'n verwijfde samenleving.

Guantanamo bay revisited?

Waarom gewoon niet allemaal op Texel? Texel is toch k*t.

Zit wat in....voor Nederland zou het kunnen op een van de waddeneilanden gevangenis/werkkamp, geen slappe hap 06.00 uur er uit, werken, werken en nog eens werken en dan vanaf 20.00 uur weer terug in het celletje.
Net zo lang de straf is uitgezeten en dan eventueel terug sturen naar het land van herkomst;).

En als je niet wil werken? Wat gaan ze doen, martelen :roflol:

Terug
Naar boven