XXL Nutrition

'Mohammed-cartoons waren niet beledigend'

  • Topic starter Guest
  • Startdatum
  • Reacties 321
  • Weergaven 10K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

Ik weet niet hoe groot de extreme, gevaarlijke, dogmatische, fundamentalistische stroming precies is thinkalot. Hij is iig groot genoeg om aanslagen te plegen, burgeroorlogen in Irak te veroorzaken, historische beelden op te blazen in Afghanistan. Hij is groot genoeg om rekening mee te moeten houden. Wat is jouw schatting?
Dat is idd moeilijk in te schatten. Ik denk niet dat het 1 zelfde groep is. Ik denk dat er overal ter wereld kleine gropejes bestaan die zo gek zijn dat ze gek genoeg zijn om aanslagen te plegen. Ze leven meestal binnen een normale, brave gemeenscha^en verzieken zo de reputatie van de hele groep.
Irak is een trekpleister geworden. Irak heeft als het ware als licht gewerkt waar de motten naar toe vliegen. Als Irakl opgelost raakt en het Midden-oosten zullen ze snel steun verliezen van plaatselijke leiders;
 
het is nu eenmaal zo dat over het algemeen, een hele groep wordt aangekeken op het wangedrag van enkelen, dat zie je ook bij marokkanen, antillianen etc etc.

dan weet je ook een beetje hoe Nederlanders behandeld worden op Curacao!

:p


die Antilianen zijn volgens mij nog steeds bang voor een nieuwe periode van slavernij
 
Back
Naar boven