jongens toch.. weet je nog die discussie over die hoofdoeken?
Watvoor een stijfkop dat jij was ..
Na een ellenlange discussie was het wel duidelijk wie er gelijk had (nee niet jij; zoals je zelf beweerde in tegenstelling tot bijna het hele forum dat meer rede zag in mijn logisch standpunt ) .. Maar toch wou je weeral niet toegeven en als er een banaan ligt zeg jij dat het een peer is.
Je probeerde altijd maar de zaken om te keren en begon na termijn zelf te geloven in uw eigen zever.
Je mag je nu wel wat soepeler opstellen é.. enkel omdat je daarvoor voelde dat mensen gewoon niet akkoord gingen met uw extremistisch gedachtengoed.
Maar buiten dat charme offensief'ke dat je hier hebt gelanceerd ben je diep vanbinnen nog altijd datzelfde gevaarlijk ventje..
en der mogen hier een paar mensen komen beweren dat je het niet bent ( o.a . jezelf - waarschijnlijk binnen welgeteld 10 seconden; Je leeft blijkbaar aan je pc.. ? ) maar doe heus geen moeite.
Geef me de bewijzen ipv te verwijzen naar een hele thread.
Het hele forum tegen mij was, Neen, alleen de rechtsen reageerden publiekelijk en waren tegen mij. Ik kreeg van velen pm's die zeiden dat ik gelijk had maar dat ze niet wouden reageren omdat ze jullie stijfkoppen vonden die toch niet lusiteren naar argumenten.
Grappig, als ik tegen je ben dan ben ik een extremist een gevaarlijk. jij bent het die niet nuanceert en constant generaliseert.
En als iemand zich soepeler opstelt is hij niet soepeler geworden maar een extremist die een charmeoffensief lanceert. Jij bent echt een paranoïde kereltje.

?? Ik vraag me af waar zij een "public interest "zien. Echt een juridich getouwtrek om er maar een draai aan te geven.
Vrijheid van meningsuiting is de basis van een democratie, volgens mij is dit toch niet het geval in alle moslim landen.